луди обороти а голф2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
miks81
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 04 авг 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

луди обороти а голф2

Мнениеот miks81 » Чет 15 фев 2007 11:50


колата вдига много високи обороти сама.това става когато си ре6и.зимата по4ти него прави,а лятото постоянно,мисля 4е е някои дат4ик.колата 1,8-90кс.ако някои има са6тия проблем или идея моля да помогне,или ако знае кои дат4ик дава информация на комп. за температурата на двигателя.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 15 фев 2007 12:55


Здравей miks.
Датчика, който дава информация на компа за температурата на охлаждащата течност се намира на един тройник, на дебелия маркуч, който идва от радиатора за охлаждане и влиза в главата на мотора.
Има 2 вида датчици:
4-проводен, който е комбиниран един за компа и един за уреда на таблото
2-проводен, само, че те са 2 един до друг. Този, който е със син куплунг ти е за компютъра. Другия, с черен куплунг ти е за уреда на таблото.
Възможна причина да вдига оборотите така е и някакъв проблем с датчика (датчиците) на дроселната клапа.


miks81
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 04 авг 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот miks81 » Чет 15 фев 2007 13:39


много благодаря.мисля 4е много ми помогна.мерси


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Чет 15 фев 2007 13:55


Преди години имах същия проблем. При мен се оказаха 2 причини едновременно:
- датчика за температура на входящия въздух - намира се на пластмасовия държач на дюзата.
- ключа, койта казва на Елелктронния блок за управление ( ЕКУ ) дали е натиснат педала на газта или не. Намира се в стъпковия мотор за управление на дроселната клапа при празен ход.
И двата проблема самодиагностиката на колата ги фиксира и си има кодове за грешки.
Съветът ми е - отиди където могат да ти проверят първо грешките в ЕКУ-то и тогава сменяй датчици ..


Потребителски аватар
OuT-OF-CoNtRoL
Мнения: 101
Регистриран на: Пон 14 авг 2006 9:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот OuT-OF-CoNtRoL » Чет 15 фев 2007 13:59


Извинявам се че ползвам темата на колегата , но проблема ми е същия и нямаше смисъл да отварям нова.
И на мене е така , аз съм с голф 2 1.6 - карбуратор , старичък е , ама до сега не съм имал сериозни проблеми , и на мене ми го прави това с високите обороти и е много дразнещо , ходих на диагностика и къде ли не , гледаха я , ръчкаха я и пак не я оправиха , накараха ме да купя там една малко кръгло , което те нарекоха ВАКУУМНА помпа , та купих го , цели 3 дни :? не го правеше и после пак .......... много се нерва , ако имате някакви идеи :?:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 15 фев 2007 14:03


OuT-OF-CoNtRoL написа:Извинявам се че ползвам темата на колегата , но проблема ми е същия и нямаше смисъл да отварям нова.
И на мене е така , аз съм с голф 2 1.6 - карбуратор , старичък е , ама до сега не съм имал сериозни проблеми , и на мене ми го прави това с високите обороти и е много дразнещо , ходих на диагностика и къде ли не , гледаха я , ръчкаха я и пак не я оправиха , накараха ме да купя там една малко кръгло , което те нарекоха ВАКУУМНА помпа , та купих го , цели 3 дни :? не го правеше и после пак .......... много се нерва , ако имате някакви идеи :?:

при тебе е друго, ама като за начало кажи какъв ти е карба, само имай впредвид че 2Е НЯМА :idea:


Потребителски аватар
OuT-OF-CoNtRoL
Мнения: 101
Регистриран на: Пон 14 авг 2006 9:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот OuT-OF-CoNtRoL » Чет 15 фев 2007 14:11


при тебе е друго, ама като за начало кажи какъв ти е карба, само имай впредвид че 2Е НЯМА :idea:[/quote]

Миии точно сега на въпроса за карборатора немога да отговоря, че колкото и срамно да е , не съм гледал точно какъв е , колата е 85-та година 2-ратка , ако от това можеш да разбереш ;) иначе незнам в лявата му страна се намира чата която смених , от нея излиза една метална пръчица , която като подам газ и излиза навънка и оборотите съответно се вдигат и после като пусна тя трябва да се прибере по-навътре от това което се пребира и ми дързи високите обороти , след извстно време решава да се прибере , после пак неще и така , и това ми го прави и с новата част , та мисълта ми е , дали в самото такова е проблема , или от някъде другаде идва и го кара това нещо да прави така !? извинявам се ако техническата ми компетенция не е много голяма , ама от скоро се занимавам с коли , а желанието ми е голямо ! :roll:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 15 фев 2007 14:27


ми кажи буквите на двигателя, снимки???? досега гледах в кристалната сфера ама явно са и паднали батерийте и нищо не видях :shock


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Чет 15 фев 2007 14:30


По добре отиди или при ваското1 или при пича vit_autosofia.
Последния го познавам лично, смятам че ще се справи.

Иначе това за което говориш е трипозиционния блок, но може да са само маркучите към него, електроклапана, термоклапана и т.н


Потребителски аватар
OuT-OF-CoNtRoL
Мнения: 101
Регистриран на: Пон 14 авг 2006 9:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот OuT-OF-CoNtRoL » Чет 15 фев 2007 14:38


Ми буквите на двигателя са ми EZ , ако това имаш в предвид , а иначе мерси ще погледна пак къде да ходя , ама просто ми омръзна да давам пари за тая глупоат , а иначе , снимки мога да направя днеска утре и д акача


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 15 фев 2007 14:42


OuT-OF-CoNtRoL написа:Ми буквите на двигателя са ми EZ , ако това имаш в предвид , а иначе мерси ще погледна пак къде да ходя , ама просто ми омръзна да давам пари за тая глупоат , а иначе , снимки мога да направя днеска утре и д акача


ясно, отляво на карба има едно черно и кръгло над 3-точковия модул - това е термовремевия клапан -
1. виж дали на буксата му има напрежение и ако има -
2. извади му отзад мъркучетата и ги запуши с нещо - карай и пиши как е?


Потребителски аватар
OuT-OF-CoNtRoL
Мнения: 101
Регистриран на: Пон 14 авг 2006 9:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот OuT-OF-CoNtRoL » Чет 15 фев 2007 14:52


ясно, отляво на карба има едно черно и кръгло над 3-точковия модул - това е термовремевия клапан -
1. виж дали на буксата му има напрежение и ако има -
2. извади му отзад мъркучетата и ги запуши с нещо - карай и пиши как е?[/quote]

ок мерси , като си тръгна от работа днеска ще го пробвам и довечера ще пиша да кажа какво е станало , мерси за отделеното време !


Потребителски аватар
OuT-OF-CoNtRoL
Мнения: 101
Регистриран на: Пон 14 авг 2006 9:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот OuT-OF-CoNtRoL » Чет 15 фев 2007 20:53


ами малко къеничко отговарям , ама все пак , махнах това маркуче дето ми каза колегата , сигурно е било правилното , защото когато я подкарах точно след 30-тина секунди високи обороти паднаха, всичко притихна , и до нас нямах никакви проблеми :) надявам се и утре да е така , ще покарам и утре и ще видиме , мерси много за помоща :) най-вече на колегата hristian37 :respect


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 15 фев 2007 21:58


OuT-OF-CoNtRoL написа:махнах това маркуче дето ми каза колегата , сигурно е било правилното :respect


колега маркучетата са две запуши и двете щото иначе пак ще имаш проблеми :idea: :idea: :idea:


Потребителски аватар
pb.7171.xt
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 21:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pb.7171.xt » Чет 15 фев 2007 22:11


аз имах същия проблем мойта също е 1800 ми 90 мулета, проблема идваше от стъпковия мотор, днеска я карах на сервиз и го оправиха: почистване на моторчето, проверка на кабелите буксите, почистване на дюзата



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта