Реших да сменя въздушния филтър.
Обаче забелязах нещо странно. Има две тънки тръбички които влизат обратно в него от дясната му страна ( бяла и черна ). Бялата е свързана към двигателя ( с троиник ) и се разклонява ( мисля че е за картерните газове ). Но черната - виси свободно. Въпроса е - къде трябва да отива това нещо и за къкво е ?
Благодарности за мненията.
За въздушния филтър
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
при 8 клапановия мотор е малко по различно от нашите, там трабичката се разклонява, единият и краи влиза в регулатора на обратния бензин ,а другия в колектора .
а долната трабичка излиза от горната част на кутията и влиза в долната половина на кутията на въздушнит филтър, кудето се намира клапана за топло-студено.
когато загрее колата отваря и тя запо4ва да сму4и студен въздух от калника , а когато е студена сму4и топул вуздух от изпускателните колектори.
ако имаш някукви випроси питаи пак.
а долната трабичка излиза от горната част на кутията и влиза в долната половина на кутията на въздушнит филтър, кудето се намира клапана за топло-студено.
когато загрее колата отваря и тя запо4ва да сму4и студен въздух от калника , а когато е студена сму4и топул вуздух от изпускателните колектори.
ако имаш някукви випроси питаи пак.
Благодаря, ти - беше много изчерпателен.
Малко преди да прочета поста ти намерих от къде се е измъкнала.
Мина ми през акъла че има разлика, щото "golf_3_gti" спомена че с ABF ( 16В ) а аз съм с 2Е ( 8В ), ама не бях сигурен и реших да не породължавам да твърдя за да не ме оплюе после някой
Благодая ви още веднъж.
Малко преди да прочета поста ти намерих от къде се е измъкнала.
Мина ми през акъла че има разлика, щото "golf_3_gti" спомена че с ABF ( 16В ) а аз съм с 2Е ( 8В ), ама не бях сигурен и реших да не породължавам да твърдя за да не ме оплюе после някой

Благодая ви още веднъж.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
сложи си спортен K&N на мястото на оргиналния в кутиятаhttp://www.knfilterchargers.com/
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Към настоящия момент K&N е един от най-големите световни лидери в разработката и производството на филтри с индустриално и битово приложение. Кое прави филтъра K&N толкова специален? При външен оглед на K&N филтър моментално се вижда колко големи са дупките в материала на филтъра- това е главната причина за високата пропускливост на въздушния поток. Филтъра е конструиран от слоеве нишки от омаслена хирургическа памучна марля, затворена между фина алуминиева мрежа. Специалния маслен състав, намиращ се в памучната марля не позволява ограничаването на пропускателната способност и в същото време осигурява качествено филтриране на въздушният поток. Това е основата на уникалната система на филтрация! Частиците мръсотия във въздушния поток привлечени в филтъра, имат отрицателен заряд и минавайки през филтриращия елемент(подобно на действието на магнита) се привличат и стават част от пропитата памучна марля, имаща положителен заряд! При голямо натрупване на задържани частици по външната страна на филтъра отверстията в марлената тъкан остават открити. Това външно ниво от прах и песъчинки се явява вторичен елемент на филтрация на входящите частици, като при това осигурява висока пропускателна способност. Този прост, но ефективен вторичен филтър способства за осигуряването на дългия живот на филтъра, повече от десет пъти от обикновения филтър. След което въздушният филтър K&N просто се сваля и почиства, за да стане отново пригоден да издържи екстремалното натоварване, на което ще го подложите! 100000 мили филтъра е необслужваем, като това е “норма”. Почистване се извършва в зависимост от пробега или когато натрупания слой замърсяване стане 2-3мм.
ИНСТРУКЦИЯ ЗА ПОЧИСТВАНЕ НА ВЪЗДУШНИ ФИЛТРИ K&N
1.Почистетете филтъра от набитата в него мръсотия, след това внимателно изчеткайте с четчица с мек косъм. 2.Обилно напръскайте с “K&N- почистващ спрей” елементите на филтъра, нека престои така 10 минути. Внимание: Използвайте само “K&N- почистващ спрей”. Да не се използва бензин! Да не се използва пара! Да не се използват разтвори с разяждащо действие! Да не се използват препарати със силно измиващо действие! Да не се използва вода под високо налягане! Да не се използват разтворители! 3.Изплакнете елементите с бавно течаща вода, винаги обливайте от чистата към мръсната повърхност на филтъра. По този начин мръсните частици се премахват, като не преминават през самия филтър. Внимание: Филтъра трябва да изсъхне естествено, след неговото изплакване, останалата вода трябва да се отцеди внимателно. Да не се използва сгъстен въздух за изсушаване! Да не се използва открит пламък! Да не се използва пистолет за топъл въздух! 4.След първоначалното почистване, филтъра винаги трябва да се подлага на обработка с “K&N- масло”, преди да бъде използван отново. Ако разполагате с аерозолна опаковка напръскайте равномерно по цялата повърхност на филтъра, но не задържайте струята на аерозола на едно място! Омасляването се извършва с едно напръскване по повърхността! Изчакайте 10 мин. и ако са останали по-светли петна по неговата повърхност повторете до отстраняването им. Ако разполагате с течно масло K&N наведете бутилката и минете равномерно по повърхността, не задържайте струята на едно място! Оставете маслото да попие в материята на филтъра за около 20 мин. . Ако има по-светли петна третирайте отново с “K&N- масло”. Внимание: Никога не използвайте неомаслен K&N филтър(филтъра не спира мръсните частици, когато не е третиран с “K&N- масло”). Използвайте само “K&N- масло”. “K&N-масло” е съставено от подбрани минерални и животински мазнини смесени със специални полимери за да формират един високо ефективен прилепващ слой към повърхността на филтъра. Никога не използвайте флуид за автоматични трансмисии! Никога не използвайте моторно масло! Никога не използвайте дизелово гориво! Никога не използвайте WD-40, LPS, или др. тежки масла. Във кутията на всеки филтър има комплект лепенки, поставете на видно място(Върху кутията на въздушния филтър) стикера “DO NOT DISCARD”(ДА НЕ СЕ ИЗХВЪРЛЯ!).
Сервизирането на Въздушни филтри K&N се извършва на всеки 60 000 километра. По-често сервизиране не се препоръчва!
ИНСТРУКЦИЯ ЗА ПОЧИСТВАНЕ НА ВЪЗДУШНИ ФИЛТРИ K&N
1.Почистетете филтъра от набитата в него мръсотия, след това внимателно изчеткайте с четчица с мек косъм. 2.Обилно напръскайте с “K&N- почистващ спрей” елементите на филтъра, нека престои така 10 минути. Внимание: Използвайте само “K&N- почистващ спрей”. Да не се използва бензин! Да не се използва пара! Да не се използват разтвори с разяждащо действие! Да не се използват препарати със силно измиващо действие! Да не се използва вода под високо налягане! Да не се използват разтворители! 3.Изплакнете елементите с бавно течаща вода, винаги обливайте от чистата към мръсната повърхност на филтъра. По този начин мръсните частици се премахват, като не преминават през самия филтър. Внимание: Филтъра трябва да изсъхне естествено, след неговото изплакване, останалата вода трябва да се отцеди внимателно. Да не се използва сгъстен въздух за изсушаване! Да не се използва открит пламък! Да не се използва пистолет за топъл въздух! 4.След първоначалното почистване, филтъра винаги трябва да се подлага на обработка с “K&N- масло”, преди да бъде използван отново. Ако разполагате с аерозолна опаковка напръскайте равномерно по цялата повърхност на филтъра, но не задържайте струята на аерозола на едно място! Омасляването се извършва с едно напръскване по повърхността! Изчакайте 10 мин. и ако са останали по-светли петна по неговата повърхност повторете до отстраняването им. Ако разполагате с течно масло K&N наведете бутилката и минете равномерно по повърхността, не задържайте струята на едно място! Оставете маслото да попие в материята на филтъра за около 20 мин. . Ако има по-светли петна третирайте отново с “K&N- масло”. Внимание: Никога не използвайте неомаслен K&N филтър(филтъра не спира мръсните частици, когато не е третиран с “K&N- масло”). Използвайте само “K&N- масло”. “K&N-масло” е съставено от подбрани минерални и животински мазнини смесени със специални полимери за да формират един високо ефективен прилепващ слой към повърхността на филтъра. Никога не използвайте флуид за автоматични трансмисии! Никога не използвайте моторно масло! Никога не използвайте дизелово гориво! Никога не използвайте WD-40, LPS, или др. тежки масла. Във кутията на всеки филтър има комплект лепенки, поставете на видно място(Върху кутията на въздушния филтър) стикера “DO NOT DISCARD”(ДА НЕ СЕ ИЗХВЪРЛЯ!).
Сервизирането на Въздушни филтри K&N се извършва на всеки 60 000 километра. По-често сервизиране не се препоръчва!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта