Здравейте колеги,
Преди 3 месеца близо бях ви писал за моя проблем. Колата ми като наближи "стоп" и като намаля - оборотите падаха, разтреперваше се и гаснеше. И това почти на всеки "стоп". Отидох в сервиз, смениха ми кабелите и уж оправиха нещата. Но не знам дали са ги оправили или е съвпаднало с началото на зимата /студеното време/. Аз така си го обяснявам, защото вчера почна пак да ми го прави този проблем. Днес сутринта пак на всеки "стоп" се налагаша да запалвам колата наново.
И забелязах че се затрудняваше при паленето.
И си мисля вече че като се постопли времето и проблема пак се появи и може в сервиза всъщност да не са успели да намерят проблема. Някопй имал ли е такъв проблем. Моля пишето ако знаете нещо по въпроса. Благодаря.
Голф 3 1.6i AEE гасне
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
имах подобен проблем с моито АЕЕ лошото е че може да е от 100 неща като почнеш от кабели свещи темепратурен датчик, хол датчик дроселова клапа (стъпково моторче), ТПС датчик до кофти центровка на инжекциона примене се оказа скапана бобина вклучително и запушен катализатор може да прави мизерии така че колкото и гадно да звучи почваи по метода на изклучването да проверяваш ...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Днес стигнах до нова сага с това АЕЕ.
Дава все една и съща грешка в компа 01087 - Basic Setting Not Performed
Грешката се чисти с VAG-COM а , но при загасяне и ново стартиране пак се получава. като се изчисти при работещ двигател не се получава наново.
Получава се само при загасяне и ново стартиране.
Навежда на мисълта , че или се губи захранването на компа при загасяне на двигателя или компа не е наред.
Съмнявам се да не е и човъркан , защото се държеше сама на 1 болт / вторият беше почти развит, а третият липсваше. За третият не съм сигурен и дали не е нит ??
Компа според VAG-COM а е Control Module Part Number:032 906 030 G
Component and/or Version: MARELLI 1AV 1949
Обаче дали това е оригиналният комп за тази кола ????
Според Аутодатата трябва да има постоянно захранване на пин 21 на компа от клемат на акумулатора.
При свободно време ще се сваля компа за проверка дали го има това напрежение или при загасяне изчезва.
И ще се отваря компа за ревизия дали няма нещо баено по него.
Дава все една и съща грешка в компа 01087 - Basic Setting Not Performed
Грешката се чисти с VAG-COM а , но при загасяне и ново стартиране пак се получава. като се изчисти при работещ двигател не се получава наново.
Получава се само при загасяне и ново стартиране.
Навежда на мисълта , че или се губи захранването на компа при загасяне на двигателя или компа не е наред.
Съмнявам се да не е и човъркан , защото се държеше сама на 1 болт / вторият беше почти развит, а третият липсваше. За третият не съм сигурен и дали не е нит ??
Компа според VAG-COM а е Control Module Part Number:032 906 030 G
Component and/or Version: MARELLI 1AV 1949
Обаче дали това е оригиналният комп за тази кола ????
Според Аутодатата трябва да има постоянно захранване на пин 21 на компа от клемат на акумулатора.
При свободно време ще се сваля компа за проверка дали го има това напрежение или при загасяне изчезва.
И ще се отваря компа за ревизия дали няма нещо баено по него.
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kris11 написа:Днес стигнах до нова сага с това АЕЕ.
Дава все една и съща грешка в компа 01087 - Basic Setting Not Performed
Грешката се чисти с VAG-COM а , но при загасяне и ново стартиране пак се получава. като се изчисти при работещ двигател не се получава наново.
Получава се само при загасяне и ново стартиране.
Навежда на мисълта , че или се губи захранването на компа при загасяне на двигателя или компа не е наред.
Съмнявам се да не е и човъркан , защото се държеше сама на 1 болт / вторият беше почти развит, а третият липсваше. За третият не съм сигурен и дали не е нит ??
Компа според VAG-COM а е Control Module Part Number:032 906 030 G
Component and/or Version: MARELLI 1AV 1949
Обаче дали това е оригиналният комп за тази кола ????
Според Аутодатата трябва да има постоянно захранване на пин 21 на компа от клемат на акумулатора.
При свободно време ще се сваля компа за проверка дали го има това напрежение или при загасяне изчезва.
И ще се отваря компа за ревизия дали няма нещо баено по него.
данеби росто да трябва да се направи настроика на инженциона на стенд намене ми я правиха с някаква програма ...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
да неби росто да трябва да се направи настроика на инженциона на стенд намене ми я правиха с някаква програма ...[/quote]
Компа не си помни настройките. При загасяне ги губи и пляска после някаква ???
Или се прекъсва захранването на компа или той е пипан .
Докато не измеря напрежението и го отворя няма да се знае
Компа не си помни настройките. При загасяне ги губи и пляска после някаква ???
Или се прекъсва захранването на компа или той е пипан .
Докато не измеря напрежението и го отворя няма да се знае
- ivo8181
- Мнения: 556
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
- Автомобил: MK 4 GTI
- Двигател: 1.8 TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.6i AEE гасне
Приятелю това е много срещан проблем при АЕЕ-та ,няма да се плашиш и аз бях с този проблем почти 2 год. и ходих по най-различни сервизи но неможаха да го оправят ,в началото го стабелизират и след 2м. се разцентрова на новоtanworld написа:Здравейте колеги,
Преди 3 месеца близо бях ви писал за моя проблем. Колата ми като наближи "стоп" и като намаля - оборотите падаха, разтреперваше се и гаснеше. И това почти на всеки "стоп". Отидох в сервиз, смениха ми кабелите и уж оправиха нещата. Но не знам дали са ги оправили или е съвпаднало с началото на зимата /студеното време/. Аз така си го обяснявам, защото вчера почна пак да ми го прави този проблем. Днес сутринта пак на всеки "стоп" се налагаша да запалвам колата наново.
И забелязах че се затрудняваше при паленето.
И си мисля вече че като се постопли времето и проблема пак се появи и може в сервиза всъщност да не са успели да намерят проблема. Някопй имал ли е такъв проблем. Моля пишето ако знаете нещо по въпроса. Благодаря.


-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Сря 19 юли 2006 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Исперих
- Контакти:
Здравейте пак. Въпросът със официалния сервиз е доста сложен. Защото най- близкият е във В.Търново. А аз нямам време за момента да отскоча там. Вчера ходих при моя майстор и ме извика днес и каза че ще четем компютъра, съмнявал се в един датчик за температурата - не знам какво е точно. Но не знам той с каква програма разполага. Някой може ли да ми каже коя програма да използваме и коя опция е за оборотите. Или ако я има регистрирана и ако е възможно да я прати на tanworld@abv.bg.
Между друго нещата се влошиха, вече гасне още втората секунда като изключа от скорост-няма значение дали съм спрял или не. Като сменям скоростите ако се забавя малко и изгасва колата.
Благодаря на всички отговорили и на тези които ще отговорят.
Между друго нещата се влошиха, вече гасне още втората секунда като изключа от скорост-няма значение дали съм спрял или не. Като сменям скоростите ако се забавя малко и изгасва колата.
Благодаря на всички отговорили и на тези които ще отговорят.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
tanworld написа: Вчера ходих при моя майстор и ме извика днес и каза че ще четем компютъра, съмнявал се в един датчик за температурата - не знам какво е точно. Но не знам той с каква програма разполага. Някой може ли да ми каже коя програма да използваме и коя опция е за оборотите. Или ако я има регистрирана и ако е възможно да я прати на tanworld@abv.bg.
Програмата е VAG COM , но ти трябва и лаптоп и кабел със софт.
Новите лаптопи са само с USB входове. За RS 322 трябва да намериш някой архивен лаптоп.
кабели се продават.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
tanworld написа:Колега, за кабела сигурен ли си че е 322, защото някъде бях срещнал 232.
Кабела ще го намеря, но другото което ме притеснява е дали трабва да има специален бакс към кабела или само с кабела ще стане работата.
То в сервиза предполагам че ги имат.
Моя грешка - в бързината при писането съм разменил цифрите 232 е

Кабела сам по себе си не е кабел с накрайници, а си има вградена електроника .
@Колега, тази програма я изтеглих, но ме съмнява че като свържа компютъра на колата и ще ми иска сериен номер и някакъв код за регистрация. Някой работил ли е на нея, за да каже има ли някакъв период за демо.
Ами ще иска я . Има в нета кейгенератори . Няма демо
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Сря 19 юли 2006 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Исперих
- Контакти:
Голф 3 1.6i AEE гасне - Дефектът е открит
Колеги, вчера свързахме колата с компютър. Изчистихме грешките и пробвахме пак. Постоянно изкарва грешка "00282 - Trorrle Positioner V60". От сервиза ми обясниха че това е дроселовата клапа и ми казаха цена за нова 713 лв. Вярно ли е това нещо. Било някакъв комплект и трябвало да се закупи цялото и не можело поотделно да се бута.
Съгласни ли сте с това нещо.
И някой знае ли тази джаджа дали се намира втора ръка и долу горе на каква цена, че това 713 е шантава работа.
Съгласни ли сте с това нещо.
И някой знае ли тази джаджа дали се намира втора ръка и долу горе на каква цена, че това 713 е шантава работа.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Cuntroll, gddbg, Красимир Паров и 48 госта