Привет.
скоро забелязах че задницата ми е поувиснала но го отдвавах това на визуална измама в следствие на по-ниските задни гуми. Обаче след слагането на еднакви гуми установих че задницата ми е с два пръста по-ниска от предницата ( мерих разстоянието от гумата до веждата ).
На предницата съм сменил амортесьорите и макферосон тампоните та предполагам че това я е вдигнало още повече.
Този месец мисля да сменям и задните амортесьори но това с нищо няма да ми помогне.
По принцип през повечето време се возя сам и изключително рядко возя хора отзад. В багажника да речем че имам 30-35 килограма постоянен товар.
Има ли друга вероятна причина за увисването освен омекнали пружини?
Може ли да се постави някакъв вид подложка или трябва да се сменят със "здрави"?
Увиснала задница..
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Мой приятел имаше същия проблем.Реши си го като си смени пружините защото неговите бяха уморени вече със такива от пасат.Те са по дебели и със една навивка повече.Мисля ,че сряза витка и полувина защото пасата е автомобил със багажник и доста по тежък от голфа.Резултата е по мека возия и добра стойка на автомобила.Като седнат 2-3-ма души много малко кляка.Дано съм ти бил от полза.
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 12:31, променено общо 1 път.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
:)
колегата, карам Г3. реших си проблема като сложих тампони над пружините. около 3 см. са дебели и са към 8 лв.(вършат работа,по добре е) имаме и Г2 в сем. при него стана перфекно следното побългаряване- предни пружини от вартбург
само се прави един фланец от стругар за отдоло, и се реже витка и половина. ефекта е учудващ. двойката стои на равно дори при 3 човека + багаж. ( е признавам че подрусва повчко, но е много по стабилна)

- STAMENOV
- Мнения: 112
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Златица
Muncho написа:gicho76 написа:аз си сложих втулки 3см. /по 3лв./ под чашката на пужината и голфа се вдигна като от завода.
Я кажи от къде си ги взел въпросните втулки?
Въпросните втулки стават от тръба за тръбно скеле.Режеш 2 парчета/зависи колко искаш да я вдигнеш/ челосваш ги на струг и слагаш както колегата описа.Аз сложих 2-втулки по 4-см и стана супер.
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
STAMENOV
Въпросните втулки стават от тръба за тръбно скеле.Режеш 2 парчета/зависи колко искаш да я вдигнеш/ челосваш ги на струг и слагаш както колегата описа.Аз сложих 2-втулки по 4-см и стана супер.
Ако можеш пусни схема как си ги направил тия втулки, колко е диаметъра на тръбите и какво значи да ги челосаш на струг ? (малко не съм в час със стругарските термини

- STAMENOV
- Мнения: 112
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Златица
Значи намираш едно парче тръба от тръбно скеле дето се закопчават със жабките и режеш 2-парчета по 3-4см.Ако се реже на струг,няма нужда да се челосва,ако я режеш със флекс тогава се прави тази процедура.Значи след като си отрязал парчетата със флекса се качват на струга и им се минава челото,след това парчето се обръща и същата процедура се прави и от другата страна.Понеже със флекса,колкото и да се стараеш неможеш да я отрежеш точно право затова това минаване от двете страни се казва челосване.Цялата процедура е за 10-минути.Забравих: ако ги режеш със флекс ги отрежи с 4-5милиметра по-дълги и като ги челосаш стават по размер.
п.п-Съжалявам,че немога да кача схема но мисля,че по това описание ще се ориентираш.УСПЕХ
п.п-Съжалявам,че немога да кача схема но мисля,че по това описание ще се ориентираш.УСПЕХ
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта