Увиснала задница..

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Увиснала задница..

Мнениеот Muncho » Сря 04 апр 2007 21:49


Привет.
скоро забелязах че задницата ми е поувиснала но го отдвавах това на визуална измама в следствие на по-ниските задни гуми. Обаче след слагането на еднакви гуми установих че задницата ми е с два пръста по-ниска от предницата ( мерих разстоянието от гумата до веждата ).
На предницата съм сменил амортесьорите и макферосон тампоните та предполагам че това я е вдигнало още повече.
Този месец мисля да сменям и задните амортесьори но това с нищо няма да ми помогне.

По принцип през повечето време се возя сам и изключително рядко возя хора отзад. В багажника да речем че имам 30-35 килограма постоянен товар.

Има ли друга вероятна причина за увисването освен омекнали пружини?
Може ли да се постави някакъв вид подложка или трябва да се сменят със "здрави"?




Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Сря 04 апр 2007 21:59


Мой приятел имаше същия проблем.Реши си го като си смени пружините защото неговите бяха уморени вече със такива от пасат.Те са по дебели и със една навивка повече.Мисля ,че сряза витка и полувина защото пасата е автомобил със багажник и доста по тежък от голфа.Резултата е по мека возия и добра стойка на автомобила.Като седнат 2-3-ма души много малко кляка.Дано съм ти бил от полза.


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Сря 04 апр 2007 23:04


да, омекване на пружините е причината.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 04 апр 2007 23:52


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 12:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот lubo007 » Чет 05 апр 2007 1:00


колегата, карам Г3. реших си проблема като сложих тампони над пружините. около 3 см. са дебели и са към 8 лв.(вършат работа,по добре е) имаме и Г2 в сем. при него стана перфекно следното побългаряване- предни пружини от вартбург :D само се прави един фланец от стругар за отдоло, и се реже витка и половина. ефекта е учудващ. двойката стои на равно дори при 3 човека + багаж. ( е признавам че подрусва повчко, но е много по стабилна)


Потребителски аватар
ta6koo
Мнения: 321
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ta6koo » Чет 05 апр 2007 7:07




Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Чет 05 апр 2007 9:24


Купи си 2 нови задни пружини-не са скъпи :wink:


Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

Мнениеот bulr1dr » Чет 05 апр 2007 11:40


Може и ако тамнпоните на задния носач са отишли и те свалят малко!


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Пет 06 апр 2007 19:55


аз си сложих втулки 3см. /по 3лв./ под чашката на пужината и голфа се вдигна като от завода.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пет 06 апр 2007 21:28


gicho76 написа:аз си сложих втулки 3см. /по 3лв./ под чашката на пужината и голфа се вдигна като от завода.

Я кажи от къде си ги взел въпросните втулки?


Потребителски аватар
STAMENOV
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златица

Мнениеот STAMENOV » Съб 07 апр 2007 7:04


Muncho написа:
gicho76 написа:аз си сложих втулки 3см. /по 3лв./ под чашката на пужината и голфа се вдигна като от завода.

Я кажи от къде си ги взел въпросните втулки?


Въпросните втулки стават от тръба за тръбно скеле.Режеш 2 парчета/зависи колко искаш да я вдигнеш/ челосваш ги на струг и слагаш както колегата описа.Аз сложих 2-втулки по 4-см и стана супер.


lexani
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 01 апр 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот lexani » Съб 07 апр 2007 8:33


...
mod edit: vasstop
Тук пишем на кирилица


Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Съб 07 апр 2007 12:50


STAMENOV
Въпросните втулки стават от тръба за тръбно скеле.Режеш 2 парчета/зависи колко искаш да я вдигнеш/ челосваш ги на струг и слагаш както колегата описа.Аз сложих 2-втулки по 4-см и стана супер.

Ако можеш пусни схема как си ги направил тия втулки, колко е диаметъра на тръбите и какво значи да ги челосаш на струг ? (малко не съм в час със стругарските термини :oops: )


Потребителски аватар
STAMENOV
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златица

Мнениеот STAMENOV » Съб 07 апр 2007 15:56


Значи намираш едно парче тръба от тръбно скеле дето се закопчават със жабките и режеш 2-парчета по 3-4см.Ако се реже на струг,няма нужда да се челосва,ако я режеш със флекс тогава се прави тази процедура.Значи след като си отрязал парчетата със флекса се качват на струга и им се минава челото,след това парчето се обръща и същата процедура се прави и от другата страна.Понеже със флекса,колкото и да се стараеш неможеш да я отрежеш точно право затова това минаване от двете страни се казва челосване.Цялата процедура е за 10-минути.Забравих: ако ги режеш със флекс ги отрежи с 4-5милиметра по-дълги и като ги челосаш стават по размер.


п.п-Съжалявам,че немога да кача схема но мисля,че по това описание ще се ориентираш.УСПЕХ


Потребителски аватар
STAMENOV
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златица

Мнениеот STAMENOV » Съб 07 апр 2007 18:09


на тръбите вътрешния диаметър е 40мм а амортесьора външно е 39 и става супер.Поне мойте са такива и станаха.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта