Кабели

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Кабели

Мнениеот ~None~ » Вто 13 юли 2004 19:02


Занчи, преди време смених свещи. Всичко ок. Обаче на единия кабел на трети цилиндър от към свеща вътре нещо като окис. Тогава реших че проблема е бил в свеща. Почистих го добре от вътре и пак го сложих. Обаче сега след месец и половина близо - пак същия проблем, по-малко от преди, ама пак има нещо като окис. Направо съм гръмнат.
Мислех че проблема идва от кабела, ама го замерих - съпротивлението му е като на другите.

Кво да семеням ? Някави идеи ?




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 13 юли 2004 19:30


пич проблема ти е в кабела но засега си ок защото си го чистиш редовно. щипката вътре дето лови свеща е два вида зависи дали сваляш ония михлюзии дето се навиват отгоре или не-но и в двата случая е месингова-сутрин-особено ако палиш на газ се получава конденз по лулата отвътре заради рязката разлика с темпетарурата на свеща отначало и в комбинация с нещо от чистата ни природа=киселинност=месинг-капут! а както знаеме медния окис е полупроводник! та има голяма вероятност 3 ти цилиндър да почне да ти дава ядове във времето. сменяй го шибания кабел и ако питаш мене смени ги всичките! и си вземи комплект а не един по един.препоръчвам беру. верно-цифра си е ама да не ги сменяш па всеки ден- твоите има голяма вероятност да са ти оригиналните.
и още да знаеш че ако си на газ със спринцовка от кабелите гърми най много-а знаеш как са частите за спринцовките все пак....


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Вто 13 юли 2004 20:03


Проблема е че кабелите са Беру, и че не карам на газ. :roll:
Ако наистина проблема е от кабела - определено ще го сменя, но се замислям с друга марка не Беру.
Интересното както казах че кабела изглежда наред - по съпротивление и т.н. Има ли вероятност да се получава от нещо друго ? :?:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 13 юли 2004 20:11


ми не знам за нещо по различно от корозия да е причина за окисляване. това с температурните разлики си важи и за бензина, като се има предвид че сега времето е горещо и въздуха е много влажен. може би беруто ти все пак да е на годинки и може и да са го поливали с гадости преди тебе и може всичко ама кабела си е за смяна си мисля.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 13 юли 2004 20:24


ми да ти кажа до момента съм разчитал много и предимно на беру-освен това и фау-ве ги препоръчват а и ги използват за първоначално вграждане!!?!!. знам със сигурност че бош купен от киров-бош е пълен боклук. и знам че кабели, купени поединично не стават. само главоболия. от тука натам си ти обаче. стискам палци и ме дръж на течение.

нещо не стана. каза ми че няма такъв потребител и затова ти отговарям тука. айде пак успех и късмет


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 13 юли 2004 21:32


Абе колега, как ти е щипката в лулата, една малка телчица, която като сложиш кабела притиска свещта към стената на накрайника на кабела.... :roll:


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Сря 14 юли 2004 0:10


NovobranecGT написа:Абе колега, как ти е щипката в лулата, една малка телчица, която като сложиш кабела притиска свещта към стената на накрайника на кабела.... :roll:


Всичко е ток. Лулата съпротивления и т.н. Не ми се набутва за нови кабели да се окаже че не е от тях.

Ок, както ти да е, явно ще се взимат нови.
Благодаря на всички за мненията.


stoqn

Az imam podoben broblem kak da izmerq syprotiwlenieto na kab

Мнениеот stoqn » Сря 14 юли 2004 7:26


na men mi prekasva ot vreme na vreme ediniqt cilindar
kolko trqbva da byde syprotivlenieto na kabela za da znam dali da smenqm kabeli ili svesti :)))


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 14 юли 2004 8:22


и на мен ми прилича на кабел.ако искаш пробвай да размениш кабелите на 2 и 3 цилиндър и ще видиш къде го прави.
/излишно е да споменавам ,че трябва да им смениш местата на дистрибуторната/ :wink:


stoqn

mdaa no ako se pak nqkoi znae

Мнениеот stoqn » Сря 14 юли 2004 11:45


ako se pak nqkoi znae kato go premerish saprotivlenieto kolko trqbva da byde i kak se meri ot ediniqt krai do drugiqt
ili sprqmo masa
zastoto az i drug pat sam probval da mera kabel koito sas sigurnost e prekasnal i mi dava ednakvo saprotivlenie kato na ostanalite :((((

ВЪВ ФОРУМИТЕ СЕ ПИШЕ НА КИРИЛИЦА от gti



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта