


Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност
- rossiart
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 10 ное 2007 18:30
- Автомобил: VW Golf V
- Двигател: BSE - 2006
- Местоположение: Костенец
Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност
Здравейте, наскоро си купих Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) но двигателят ми се струва много муден, до 3000 оборота никакъв го няма, а и след това сякаш си е пълна скръб. Досега карах Голф 4 1.6i - 101к.с. (AKL), та сравненията ми са най вече с него. Знам че не мога да очаквам чудеса от тези 102к.с. при петичката, но ми се струва, че разликата е доста голяма м/у двете голфчета. Дали някой от вас има подобни наблюдения? Дали е нормално да са толкова мудни тези петички с този двигател? Благодаря много предварително.
- KKamenov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 29 яну 2014 10:36
- Автомобил: Golf MK5
- Двигател: 1.6 FSI
- Местоположение: София и Перник
Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност
Може да е cam follower-a ! На колко километра е? ... Използвай търсачката и виж
- Angel_
- Мнения: 78
- Регистриран на: Пет 06 мар 2015 23:07
- Автомобил: Golf mk5
- Двигател: 1.6i BSE
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност
Cam follower не е ли само при FSI двигателите ?
- tdi fen
- Мнения: 4719
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност
трябва диагностика
- rossiart
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 10 ное 2007 18:30
- Автомобил: VW Golf V
- Двигател: BSE - 2006
- Местоположение: Костенец
Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност
бих искал да добавя, че колата беше още по зле но след тест през компютър излезнаха селдните грешки P0116 и P0171 (прокачам и снимка с тях). След това смених термостат и датчик за температурата и изтрихме гршките и до колкото знам не са се натрупвали повече. След това колата леко живна, но все още е много много мудна. Аз като зяло не разбирам ного, но ше проверя за този "cam follower" дали го има или не. А иначе колата е на 181 000 км.
- rossiart
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 10 ное 2007 18:30
- Автомобил: VW Golf V
- Двигател: BSE - 2006
- Местоположение: Костенец
Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност
ето я и снимката от диагностиката
- Angel_
- Мнения: 78
- Регистриран на: Пет 06 мар 2015 23:07
- Автомобил: Golf mk5
- Двигател: 1.6i BSE
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност
http://www.obd-codes.com/p0171
Тук пише за грешка 171 и от какво се предизвиква и как може да бъде отстранена.
Тук пише за грешка 171 и от какво се предизвиква и как може да бъде отстранена.
- KKamenov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 29 яну 2014 10:36
- Автомобил: Golf MK5
- Двигател: 1.6 FSI
- Местоположение: София и Перник
Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност
Angel_ написа:Cam follower не е ли само при FSI двигателите ?
Прав си... не обърнах внимание на моторизацията...
- rossiart
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 10 ное 2007 18:30
- Автомобил: VW Golf V
- Двигател: BSE - 2006
- Местоположение: Костенец
Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност
Благодаря ти много Angel_. Мисля, че тази грешка вече не ми излиза, но ще проверя всички вероятни причини от този сайт, а също и дали не я е натрупало отново.
- KKamenov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 29 яну 2014 10:36
- Автомобил: Golf MK5
- Двигател: 1.6 FSI
- Местоположение: София и Перник
Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност
16500/P0116/000278
Contents [hide]
1 16500/P0116/000278 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
1.1 Possible Symptoms
1.2 Possible Causes
1.3 Possible Solutions
1.4 Special Notes
16500/P0116/000278 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
Possible Symptoms
Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.
Diesel: an indication is extreme long time burning time of the glow indication light.
With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.
With engine warm (90 °C) the engine temperature suddenly drops (70 °C) and slowly comes back to 90 °C.
Possible Causes
Wiring and/or connections faulty
Engine Coolant Sensor (G62) faulty
Possible Solutions
Check wiring and connections
Replace Engine Coolant Sensor (G62)
Special Notes
In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-cars the G2/G62 had the bad reputation of breaking down often. The default G2/G62 is black and all replacements are green.
Check if the correct Coolant Fan Control Module/Relay is installed (check part number using parts catalogue)!
и
16555/P0171/000369
Contents [hide]
1 16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean
1.1 Possible Causes
1.2 Possible Solutions
1.3 Special Notes
16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean
Possible Causes
Mass Air Flow Sensor (G70) defective
Intake System Leak(s)
Possible Solutions
Check Mass Air Flow Sensor (G70)
Check Fuel Pressure Regulation
Check Fuel Pump
Check Injectors
Check Intake System for Leaks
Check Exhaust System for Leaks
Check Secondary Air System for Leaks
Check Vacuum Pipes for Leaks
Contents [hide]
1 16500/P0116/000278 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
1.1 Possible Symptoms
1.2 Possible Causes
1.3 Possible Solutions
1.4 Special Notes
16500/P0116/000278 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
Possible Symptoms
Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.
Diesel: an indication is extreme long time burning time of the glow indication light.
With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.
With engine warm (90 °C) the engine temperature suddenly drops (70 °C) and slowly comes back to 90 °C.
Possible Causes
Wiring and/or connections faulty
Engine Coolant Sensor (G62) faulty
Possible Solutions
Check wiring and connections
Replace Engine Coolant Sensor (G62)
Special Notes
In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-cars the G2/G62 had the bad reputation of breaking down often. The default G2/G62 is black and all replacements are green.
Check if the correct Coolant Fan Control Module/Relay is installed (check part number using parts catalogue)!
и
16555/P0171/000369
Contents [hide]
1 16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean
1.1 Possible Causes
1.2 Possible Solutions
1.3 Special Notes
16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean
Possible Causes
Mass Air Flow Sensor (G70) defective
Intake System Leak(s)
Possible Solutions
Check Mass Air Flow Sensor (G70)
Check Fuel Pressure Regulation
Check Fuel Pump
Check Injectors
Check Intake System for Leaks
Check Exhaust System for Leaks
Check Secondary Air System for Leaks
Check Vacuum Pipes for Leaks
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност
Колега, бедната смес я отчита ламбда сондата заради "лъжлив" температурен датчик.
Би трябвало след изтриването на двете грешки да не се появяват отново, т.е. там няма какво да ровиш повече. Погледни си корекциите на горивото какви са, за да се насочиш към някаква причина, но ако са извън нормите би трябвало да ти светне някоя лампа, EPC примерно.
Би трябвало след изтриването на двете грешки да не се появяват отново, т.е. там няма какво да ровиш повече. Погледни си корекциите на горивото какви са, за да се насочиш към някаква причина, но ако са извън нормите би трябвало да ти светне някоя лампа, EPC примерно.
- rossiart
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 10 ное 2007 18:30
- Автомобил: VW Golf V
- Двигател: BSE - 2006
- Местоположение: Костенец
Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност
Точно така колега (freelancer), беше прав. Пуснах отново диагностика, но няма натрупани грешки. Исках да проверя и корекциите на горивото, но за съжаление съм лаик в тази област и не знам какви трябва да са референтите стройности. В другиден мисля да проверя и компресията на цилиндрите. Може пък от там да изкочи нещо.
А иначе EPC не ми свети. Всъщност нямам лампи сигнализиращи за някакъв проблем, които да ми светят на таблото.
А иначе EPC не ми свети. Всъщност нямам лампи сигнализиращи за някакъв проблем, които да ми светят на таблото.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност
Групи 032 и 033 са за корекциите по ламбда сонда. Отдолу нямаш ли етикети(лейбъли), там си пише кои са референтните стойност, от - до.
Това е нов двигател и софта засича проблемите, ако имаш проблем с компресията ще я хване някой датчик за налягане в колектора, не знам с какъв си. При мен такива проблеми се засичат от МАП сензора.
Изхождам от факта, че при ниска компресия, ще има и намалена мощност, т.е. няма да може да си направи сместа според картите в софта и ще светне някаква лампа.
На мен ми даваше недействителен сигнал, т.е. извън нормите, при проблем с налягането във всмукателния колектор, респективно и с мощността.
При по старите мисля, че няма такава опция.
Според мен нямаш проблем с компресията, но нищо не пречи да я измериш и споделиш.
Това е нов двигател и софта засича проблемите, ако имаш проблем с компресията ще я хване някой датчик за налягане в колектора, не знам с какъв си. При мен такива проблеми се засичат от МАП сензора.
Изхождам от факта, че при ниска компресия, ще има и намалена мощност, т.е. няма да може да си направи сместа според картите в софта и ще светне някаква лампа.
На мен ми даваше недействителен сигнал, т.е. извън нормите, при проблем с налягането във всмукателния колектор, респективно и с мощността.
При по старите мисля, че няма такава опция.

Според мен нямаш проблем с компресията, но нищо не пречи да я измериш и споделиш.
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност
Изчисти дебитомера или пробвай с друг.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност
Според мен и според това, което съм чел в сайта на РосТех, публикували са и филмче за корекциите по ламбда сонда, ако на "изхода" всичко е в норми, означава, че и на входа всичко е наред.
Точно при проблем с дебитомера, показанията на ламбда сондите са извън допустимите граници, а този двигател има поне 2 и един много усъвършенстван компютър, щом хваща и показанията на температурния датчик. При моя двигател компа отчита нередност с датчика на температурата само ако е прекъснал и има отворена верига.
Кофти дебитомер го хваща веднага ламбда сондата и казва на компа да коригира горивото.
В този контекст не виждам смисъл да чисти дебитомера, най-много да го прецака.
Точно при проблем с дебитомера, показанията на ламбда сондите са извън допустимите граници, а този двигател има поне 2 и един много усъвършенстван компютър, щом хваща и показанията на температурния датчик. При моя двигател компа отчита нередност с датчика на температурата само ако е прекъснал и има отворена верига.
Кофти дебитомер го хваща веднага ламбда сондата и казва на компа да коригира горивото.
В този контекст не виждам смисъл да чисти дебитомера, най-много да го прецака.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта