


Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.
Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.
При паленето на колата при студен двигател, нормално ли е да държи около 1200 оборота в продължение на 2-3 минути и чак след това да падат на 850? Питам защото миналата есен го нямаше този филм. Докато врътнех ключа държеше 1200 оборота в продължение на 4-5 сек. и слизаха до 850. От тогава до сега съм сменил дебитомер, хидравличен датчик, маркучът на хидравликата е ремонтиран. улпътненията на тръбите на смукателните колектори ги смених, свещи съм сменил..
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7928
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.
Акумулатор сменя ли?
Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.
goppa написа:Акумулатор сменя ли?
Акумулатора е Фера и е почти нов...
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7928
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.
Замери му напрежението преди да запалиш, по време на паленето, докато мотора сам си подава газ и след това като кротне оборотите. А акумулатоара може хем да е нов, хем да е изтощен.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.
Когато е студено моите наблюдения над два мотора (различни от твоя) които се монтират в G4 са, че 1-2 минути е нормално. Тази сутрин например си беше хладно валеше доста и колата държа над 1мин на 1 200rpm. Иначе около 1 мин най много по някога в жегите (на студен мотор) държи секунди на такива обороти. Особено другия мотор който е 1.4 AXP държи по дълго време от 2.3-то, вероятно по бавно достига определена температура в покой от по големия. Винаги от първия път ли пали студена?
Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.
Преди да сменя свещите се е случвало от 2 или 3 път да запали. След смяната на свещите до сега винаги пали от първи път.
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.
golfer444 написа:При паленето на колата при студен двигател, нормално ли е да държи около 1200 оборота в продължение на 2-3 минути и чак след това да падат на 850?
Това не е ли от автоматичния смукач? Все пак паленето става на студен двигател... Според мен това е нормално.
Ако съм в грешка, нека по-компетентните да ме поправят.
p.s. И при мен е така, само подавам малко газ, колкото стрелката на оборотомера да мръдне и оборотите веднага си падат на 850
Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.
И аз имам същия проблем, но при мен се чуват и леки "гърмежи" в областта на гърнето. Продължителността на тези "гърмежи" е докато колата си дойде на нормалните обороти.(Това с "гърмежите" го прави само когато е студен двигателя)
Колата е VW Bora 2.3 AGZ
Извинявам се на автора и администраторите, че пиша тук, но си помислих, че няма смисъл от нова тема.
Колата е VW Bora 2.3 AGZ
Извинявам се на автора и администраторите, че пиша тук, но си помислих, че няма смисъл от нова тема.
Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.
При мен гърмежите ги има като я изфорсирам няколко пъти :D Няколко дена не съм я форсирвал и чакам да си паднат от само себе си. Свещите ги смених скоро, гумичките на колектора също.
Към колегите. Доколкото разбрах на автоматичния смукач има една тръбичка/маркуче, което отива към двигателя и минава някъде под капачката за маслото. Възможно ли е да е спукано както на много руги голфове и от там да влиза въздух в системат аи от там да идва проблема със студения старт? Мисля още днес да го проверя.
Към колегите. Доколкото разбрах на автоматичния смукач има една тръбичка/маркуче, което отива към двигателя и минава някъде под капачката за маслото. Възможно ли е да е спукано както на много руги голфове и от там да влиза въздух в системат аи от там да идва проблема със студения старт? Мисля още днес да го проверя.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.
Моята кола (1.8 20v) държеше по-високи обороти и гърмеше преди да загрее, когато и беше спукан един въздуховод и дърпаше неотчетен въздух, така ламбдата бъркаше сместа.
Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.
И къде да ги търся тези въздуховоди?
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.
При мен беше спукан гофрирания вързуховод между дросела и дебитомера. Възможно е и някой маркуч по картерната вентилация да е скъсан.
Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.
А възможно ли тези "гърмежи" да са от дебитометъра? Питам, защото ми изкара грешка във дебитометъра.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.
Да, каква грешка ти изкарва, защото може да е от 1001 неща.
Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.
Добре, и аз като се замисля може да е от дебитомера. Значи това нещо започна да го прави като сложих нов(от морга). този от моргата е оригинален, май даже е с емблемите на фв и ауди, а предишния ми е китайски или турски. Проблем при стария беше, че като загреее на 90 градуса колата и започваше да и играят оборотите на бензин, ту смъкваше до 500, ту вдигаше до 1200. Сложихме немския и сега не играят, но се получава едно леко местене на стрелката и на моменти работи малко неравномерно двигателя. Сега като сменяхме уплътненията на смукателните тръби (бяха запекли, направо на пластмаса са станали) и свещите майсторът каза, че може би и двата дебитомера са ми здрави, просто от мястото където са уплътненията е дърпало въздух и е влизал в системата. Освен да почна да менкам дебитомерите и да видя какво ще стане, ама да не разбутам настройките и да не излязат грешки. Че и бензин и газ настройвахме, грешки май са чистени...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта