Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
golfer444
Мнения: 422
Регистриран на: Вто 03 ное 2015 22:15
Автомобил:
Двигател:

Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.

Мнениеот golfer444 » Пет 12 авг 2016 18:18


При паленето на колата при студен двигател, нормално ли е да държи около 1200 оборота в продължение на 2-3 минути и чак след това да падат на 850? Питам защото миналата есен го нямаше този филм. Докато врътнех ключа държеше 1200 оборота в продължение на 4-5 сек. и слизаха до 850. От тогава до сега съм сменил дебитомер, хидравличен датчик, маркучът на хидравликата е ремонтиран. улпътненията на тръбите на смукателните колектори ги смених, свещи съм сменил..




Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7928
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.

Мнениеот goppa » Пет 12 авг 2016 19:10


Акумулатор сменя ли?


golfer444
Мнения: 422
Регистриран на: Вто 03 ное 2015 22:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.

Мнениеот golfer444 » Пет 12 авг 2016 19:39


goppa написа:Акумулатор сменя ли?

Акумулатора е Фера и е почти нов...


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7928
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.

Мнениеот goppa » Пет 12 авг 2016 19:52


Замери му напрежението преди да запалиш, по време на паленето, докато мотора сам си подава газ и след това като кротне оборотите. А акумулатоара може хем да е нов, хем да е изтощен.


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.

Мнениеот M3ntata » Пет 12 авг 2016 22:30


Когато е студено моите наблюдения над два мотора (различни от твоя) които се монтират в G4 са, че 1-2 минути е нормално. Тази сутрин например си беше хладно валеше доста и колата държа над 1мин на 1 200rpm. Иначе около 1 мин най много по някога в жегите (на студен мотор) държи секунди на такива обороти. Особено другия мотор който е 1.4 AXP държи по дълго време от 2.3-то, вероятно по бавно достига определена температура в покой от по големия. Винаги от първия път ли пали студена?


golfer444
Мнения: 422
Регистриран на: Вто 03 ное 2015 22:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.

Мнениеот golfer444 » Пет 12 авг 2016 23:23


Преди да сменя свещите се е случвало от 2 или 3 път да запали. След смяната на свещите до сега винаги пали от първи път.


Потребителски аватар
Shanovec
Мнения: 452
Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
Двигател: AEX 1997 AKL 1999
Местоположение: Казанлък / Копринка

Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.

Мнениеот Shanovec » Пет 12 авг 2016 23:40


golfer444 написа:При паленето на колата при студен двигател, нормално ли е да държи около 1200 оборота в продължение на 2-3 минути и чак след това да падат на 850?


Това не е ли от автоматичния смукач? Все пак паленето става на студен двигател... Според мен това е нормално.
Ако съм в грешка, нека по-компетентните да ме поправят.

p.s. И при мен е така, само подавам малко газ, колкото стрелката на оборотомера да мръдне и оборотите веднага си падат на 850


Потребителски аватар
akula9703
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 05 окт 2015 16:53
Автомобил: BORA
Двигател: V5 AGZ

Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.

Мнениеот akula9703 » Съб 13 авг 2016 12:05


И аз имам същия проблем, но при мен се чуват и леки "гърмежи" в областта на гърнето. Продължителността на тези "гърмежи" е докато колата си дойде на нормалните обороти.(Това с "гърмежите" го прави само когато е студен двигателя)
Колата е VW Bora 2.3 AGZ
Извинявам се на автора и администраторите, че пиша тук, но си помислих, че няма смисъл от нова тема.


golfer444
Мнения: 422
Регистриран на: Вто 03 ное 2015 22:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.

Мнениеот golfer444 » Съб 13 авг 2016 13:02


При мен гърмежите ги има като я изфорсирам няколко пъти :D Няколко дена не съм я форсирвал и чакам да си паднат от само себе си. Свещите ги смених скоро, гумичките на колектора също.

Към колегите. Доколкото разбрах на автоматичния смукач има една тръбичка/маркуче, което отива към двигателя и минава някъде под капачката за маслото. Възможно ли е да е спукано както на много руги голфове и от там да влиза въздух в системат аи от там да идва проблема със студения старт? Мисля още днес да го проверя.


Потребителски аватар
Dagestan
Мнения: 958
Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
Двигател: AGN 2000
Местоположение: Разград

Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.

Мнениеот Dagestan » Съб 13 авг 2016 19:46


Моята кола (1.8 20v) държеше по-високи обороти и гърмеше преди да загрее, когато и беше спукан един въздуховод и дърпаше неотчетен въздух, така ламбдата бъркаше сместа.


golfer444
Мнения: 422
Регистриран на: Вто 03 ное 2015 22:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.

Мнениеот golfer444 » Съб 13 авг 2016 21:07


И къде да ги търся тези въздуховоди?


Потребителски аватар
Dagestan
Мнения: 958
Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
Двигател: AGN 2000
Местоположение: Разград

Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.

Мнениеот Dagestan » Нед 14 авг 2016 9:07


При мен беше спукан гофрирания вързуховод между дросела и дебитомера. Възможно е и някой маркуч по картерната вентилация да е скъсан.


Потребителски аватар
akula9703
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 05 окт 2015 16:53
Автомобил: BORA
Двигател: V5 AGZ

Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.

Мнениеот akula9703 » Нед 14 авг 2016 18:38


А възможно ли тези "гърмежи" да са от дебитометъра? Питам, защото ми изкара грешка във дебитометъра.


Потребителски аватар
Dagestan
Мнения: 958
Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
Двигател: AGN 2000
Местоположение: Разград

Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.

Мнениеот Dagestan » Вто 16 авг 2016 9:10


Да, каква грешка ти изкарва, защото може да е от 1001 неща.


golfer444
Мнения: 422
Регистриран на: Вто 03 ное 2015 22:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос относно палене при студен двигател. Голф Мк4, !.6 АКЛ, 101 hp 1997 г.

Мнениеот golfer444 » Вто 16 авг 2016 10:09


Добре, и аз като се замисля може да е от дебитомера. Значи това нещо започна да го прави като сложих нов(от морга). този от моргата е оригинален, май даже е с емблемите на фв и ауди, а предишния ми е китайски или турски. Проблем при стария беше, че като загреее на 90 градуса колата и започваше да и играят оборотите на бензин, ту смъкваше до 500, ту вдигаше до 1200. Сложихме немския и сега не играят, но се получава едно леко местене на стрелката и на моменти работи малко неравномерно двигателя. Сега като сменяхме уплътненията на смукателните тръби (бяха запекли, направо на пластмаса са станали) и свещите майсторът каза, че може би и двата дебитомера са ми здрави, просто от мястото където са уплътненията е дърпало въздух и е влизал в системата. Освен да почна да менкам дебитомерите и да видя какво ще стане, ама да не разбутам настройките и да не излязат грешки. Че и бензин и газ настройвахме, грешки май са чистени...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта