


Golf MK3 1,6 ABU въпрос за смяна на кабели по инсталацията?Решено
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: София
Golf MK3 1,6 ABU въпрос за смяна на кабели по инсталацията?Решено
Здравейте колеги, наложи ми се да сменя няколко захранващи кабели (от тънките-1.50кв.мм. сечение ,като този който захранва помпата за чистачките) и ми направи впечатление, че оригиналната жица има два пъти повече мед вътре отколкото в нова такава (просто новата има повече изолация отколкото проводник). От това което видях в магазина е, че неоригиналната жицата, която отговаря като консистенцията на мед на оригиналната скача на размер 2.50кв.мм. сечение, което е по-дебело като диаметър. Замислих се и искам да попитам проблем ли ще е ако си сменя кабелите пак с 1.50кв.мм. сечение(но с по малко медна сърцевина, но като външен диаметър като оригиналните), или да скачам направо на 2.50кв.мм. сечение, които като медна сърцевина са като оригиналните, но като външен диаметър са по-големи и имам съмнение, че няма да мога да ги кримпна?
Последна промяна от mitko23 на Пон 29 авг 2016 23:15, променено общо 1 път.
- ktamen
- Мнения: 6370
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf MK3 1,6 ABU въпрос за смяна на кабели по инсталацията?
mitko23 написа: консистенцията
Сигурен ли си, че разбираш смисъла на тази думичка?
Иначе новите кабели трябва да са със същото сечение, като старите. Ако липсва надпис, сечението се измерва с микрометър. Сравняването да два кабела по външния диаметър на изолацията е безсмислено упражнение.
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1,6 ABU въпрос за смяна на кабели по инсталацията?
Да думата която съм използвал не е въобще правилна в този случай
, но просто съм я изпуснал като си редактирах поста(мога да вляза в бисерите
). Относно сечението прав си има разлика просто тези, които са с 1.50 сечение в магазинната мрежа,въобще не отговарят на 1.50 оригинален кабел и като гледам май направо ще трябва да скоча на 2.50сечение(върху оригиналните кабели няма нищо напечатено). Проблема се поражда от това,че кабели със сечение 2.50 не могат да се кримпнат с конекторите на VW ,защото външната обвивка на кабела идва дебела. Тъй като захранващите кабели, които желая да сменя са за помпата на чистачките и помпата на пръскалките за фаровете, идеята беше да мина с нов кабел 1.50, макар да е пестено от мед при производството и да има по малко сечение от това което е обявено, но като гледам май няма да стане.


- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK3 1,6 ABU въпрос за смяна на кабели по инсталацията?
А защо не си вземеш кабели от друг Голф и да си присадиш тях, вместо да купуваш от магазина.
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1,6 ABU въпрос за смяна на кабели по инсталацията?
Колеги, проблема и драмата ми е решен
. Както колегата stefan4o предложи отидох и си свалих цяла инсталация от голф 3, за да си имам и в бъдеще. За всички, които желаят да си сменят разни жици по колата, неоригиналните се различават като сечение от оригиналните и то доста. При обозначено 1.50 сечение при нов кабел от повечето магазини медния проводник(вътре в изолацията) е два пъти по-малко от оригиналния кабел със същото сечение 1.50.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта