От около година и половина имам теч на антифриз. На година доливам около 2 л. Тъй като колкото повече течност има толкова повече губи, го държа една идея над минимума. Сутринта ми вдигна 110 градуса. Веднага спрях, изгасих автомобила, оставих на контакт и пуснах паното. Странното беше че духа студено. След 2-3 запалвания изведнъж оправи, температурата падна на 90 градуса и се оправи парното. Продължих да си карам колата но проблема се появяваше през 4-5 мин. Странното беше че ако не изключа автомобила от контакт не се оправя (което ме навежда че проблема е някакъв електрически/компютърен, или само си въобразявам

ПС: термостата го сменявах преди 2 години. Съмнявам се да не е температурния датчик, но не знам каква работа точно прави, а и според майстора не би трябвало да е от него. Другото което се съмнявам е водната помпа, или да е прецакана, или от нея да вкарва въздух. Също така като вдигне над 90 градуса не чувам перките да въртят, както обикновено се случва лятото в жегите.