


Голф 4 1.6 АКЛ 1998г. Глъхне при подаване на газ
Голф 4 1.6 АКЛ 1998г. Глъхне при подаване на газ
при студен двигател при натискане на газта колата глъхне и падат оборотите ако отпусна педала на газта колата се оправя и ускорява нормално . от какво може да идва този проблем
Re: Голф 4 1.6 АКЛ 1998г. Глъхне при подаване на газ
Здравей, аз съм със Шкода Октавия, същия двигател с ГИ.
Проблема при мен се разреши по начин, който може при теб да не окаже влияние. Нищо не пречи да опиташ
.
Набързо за симптомите - на студен двигател пали и работи равномерно, при подаване на газ на място се форсира ( понякога с "Припаткване", както се беше изразил друг колега във форума
). При потегляне заглъхваше и губеше мощност, като това продължаваше докато позагрее. След загряване - никакви проблеми. Изчетох всички теми във форума, свързани с проблема
. За съжаление мненията бяха разнопосочни - кабели, свещи, температурен датчик, дроселна клапа, дебитомер, О - пръстени на всмукателните колектори и т.н. Тъй като харча бе добре - 9 / 100 газ, три години си я карах така.
За съжаление последните дни шкодака започна да магарува яко ( в смисъл, забиваше носа и губеше мощност даже и на загрял двигател ). Така до една прекрасна сутрин, когато на таблото ми светна индикацията на алтернатора.
Резултата от проверката му бе - износени четки, износени медни пръстени на колектора ( ама много износени, почти не бе останало нищо от тях ), разбити лагери. Намерих читав сервиз, смених всичко заедно с реле - регулатора.
И...чудо. Няма заглъхване, няма загуба на мощност. Вече една седмица всичко е 6.
Само да уточня - никога не съм се съмнявал в алтернатора досега, при замерване винаги показваше около 14 волта заряд. Не ми е падал акумулатора. В тази връзка и твоят може да изглежда добре, но ти препоръчвам да го провериш и смениш всичко гореизброено. Знам, че на пръв поглед няма връзка между симптомите и решението, за което каня да се изкажат колегите ЗФА 159 и Ваското 1 ( и двамата са виждали колата, тъй като са правили други неща по нея ).
Малко дълго стана, дано да съм бил полезен
.
Проблема при мен се разреши по начин, който може при теб да не окаже влияние. Нищо не пречи да опиташ

Набързо за симптомите - на студен двигател пали и работи равномерно, при подаване на газ на място се форсира ( понякога с "Припаткване", както се беше изразил друг колега във форума


За съжаление последните дни шкодака започна да магарува яко ( в смисъл, забиваше носа и губеше мощност даже и на загрял двигател ). Така до една прекрасна сутрин, когато на таблото ми светна индикацията на алтернатора.
Резултата от проверката му бе - износени четки, износени медни пръстени на колектора ( ама много износени, почти не бе останало нищо от тях ), разбити лагери. Намерих читав сервиз, смених всичко заедно с реле - регулатора.
И...чудо. Няма заглъхване, няма загуба на мощност. Вече една седмица всичко е 6.
Само да уточня - никога не съм се съмнявал в алтернатора досега, при замерване винаги показваше около 14 волта заряд. Не ми е падал акумулатора. В тази връзка и твоят може да изглежда добре, но ти препоръчвам да го провериш и смениш всичко гореизброено. Знам, че на пръв поглед няма връзка между симптомите и решението, за което каня да се изкажат колегите ЗФА 159 и Ваското 1 ( и двамата са виждали колата, тъй като са правили други неща по нея ).
Малко дълго стана, дано да съм бил полезен

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта