Имам питане към Вас.Става въпрос за Голф 4 1.9ТДИ 110к.с.
Преди време колата ми започна да влиза в авариен режим и след питане тук-там,разбрах че най-вероятно имам запекла геометрия.
Така и излезе наистина.Отидох при човек,който се занимава с турбота и ми изчисти геометрията-беше сериозно спекла.
Колата тръгна малко по-добре,но все още си влиза в авариен режим и след около 2500-2700 оборота се чува силно изсвирване като че ли от перките на турбината?!.
Ходих в сервиз(не заради турбото) и казах какъв е случая,та там ми казаха,че имам загуба на налягане...
На мен обаче ми се струва,че перките на турбината се чуват тъй като преди да сложим турбото на колата ми се видя луфт на оста,който според мен е по-голям от допустимото.
Ако може да дадете съвет какво може да се случва?!
Благодаря предварително!
