Добро утро.
От известно време ми се появи един доста дразнещ проблем с голфчето,което е 2.0 8V 115кс ADY с ГИ Ловато.
Колата беше постояла за около месец на едно място без да се кара в UK и отидох да си я прибера. Когато тръгнах за насам,може би по средата на пътя (около Австрия) ми се появи едно много дразнещо задържане на високи обороти. Под високи имам предвид от 1200-1500. Интересно е,че го прави само когато е загряла. Почистих дросела,че беше доста зацапан от маркуча за картерни газове,но няма ефект. Забелязвам и известна загуба на мощност. До 130км/ч си ускорява прилично,но от там на горе педала на газта става доста твърд. На по ранен етап колата я карах ежедневно и дори да ми се е налагало да понастъпя малко повечко,голфчето си ускоряваше без да се задъхва (от 100-160/170 и се усеща ускорението)Не знам,дали има връзка едното с другото,но преди да престои този месец нямаше такива проблеми. Промяна в мощността има и в ниските обороти. За сега ме интересуват въпросните високи.
Утре колата влиза за цялостно обслужване,както и за обслужване на газовата уредба. Има ли нещо според вас,на което трябва да обърна внимание?



голф 3 2.0 8V 115кс ADY дразнещо задържане на високи обороти
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Странен проблем с голф 3
Toва: " Под високи имам предвид от 1200-1500" го имаш в режим на ПХ ли ?
И аз го имам този проблем в режим на пХ ,но оборотите са 1200-1300 и при згрял двигател след някъде 85 гр. Няма грешки, клапата е почистен, няма пробив по вакуумните маркучета. Само бях сменил въздушния филтър преди това. Сложих стария, пак същото, проверих кутията за добро затваряне, няма пукнатини, маркуча към дебитомера и дросела е здрав.
Но нямам никакъв проблем нито с ниски обороти и набиране , нито с високи скорости .
Пиши дали нещо се е оправило след ремонта и какво е било. Успех
И аз го имам този проблем в режим на пХ ,но оборотите са 1200-1300 и при згрял двигател след някъде 85 гр. Няма грешки, клапата е почистен, няма пробив по вакуумните маркучета. Само бях сменил въздушния филтър преди това. Сложих стария, пак същото, проверих кутията за добро затваряне, няма пукнатини, маркуча към дебитомера и дросела е здрав.
Но нямам никакъв проблем нито с ниски обороти и набиране , нито с високи скорости .
Пиши дали нещо се е оправило след ремонта и какво е било. Успех
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Странен проблем с голф 3
На празен ход е проблема,но и на скорост.. усеща се при смяна на скорост как тръгва да ускорява сама .. примерно спирам,минавам от 4-та на 2-ра,пускам съединителя и колата се изстрелва ... Много е неприятно. Мина ми през акъла,че преди известно време ми беше паднал акумолатора и ме бутаха на няколко пъти в опити да запали. Дали е възможно някой зъб да е прескочил ? Но пък защо само на загрял мотор ще го прави :(
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Странен проблем с голф 3
deepmind написа:Дали е възможно някой зъб да е прескочил ? Но пък защо само на загрял мотор ще го прави :(
Не е зъб.
При мен на равно на 1 и 2 ра сама си върви без да пипам педала на газта / мн е удобно в задръствания/
Мисля си ,че смуче излишен въздух през клапата. При почистването сме свалили нагара. А калапата не е първа младост - има износване и в остта , а и покрай стените / т.е. елипса/ Но не съм я свалял да я огледам подробно за просвет на светлина.
Не е от незатваряне защото съм бутал педала , а и самата клапа нагоре , ако има задържане да затвори.
Забравих при мен това с по-високите обороти на ПХ /по инерция/ на загрял двигател го има САМО докато е в движение/т.е. 1200-1300 об/мин на ПХ по инерция докато се движи автомобила.Падне ли скоростта по около 5-10км/ч оборотите са 850.





-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: голф 3 2.0 8V 115кс ADY дразнещо задържане на високи обороти
Колата беше обслужена,но оборотите са си високи. Трябва да почвам да търся причина. Сменени са ремъци,ролки,антифриз,ново казанче,водна помпа ...
Остава да се видят вакумчетата или дросела (тпс)
Остава да се видят вакумчетата или дросела (тпс)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф 3 2.0 8V 115кс ADY дразнещо задържане на високи обороти
обаче я нямаш екстрата сама да си подава газ на 1и 2 на равно ?
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: голф 3 2.0 8V 115кс ADY дразнещо задържане на високи обороти
Напротив,имам я. Това ме влудява.
Не ми я ясно как е възможно,проблема да се получи от НЕ каране? Стоя не повече от месец и половина-два без да се кара ... Имало е случаи,в които не съм се прибирал повече от 6 месеца,въртя,пали и проблеми е нямала ...
Няма ли някой от колегите,който да ме насочи къде да търся? Не ми се рови целият мотор деа..
Не ми я ясно как е възможно,проблема да се получи от НЕ каране? Стоя не повече от месец и половина-два без да се кара ... Имало е случаи,в които не съм се прибирал повече от 6 месеца,въртя,пали и проблеми е нямала ...
Няма ли някой от колегите,който да ме насочи къде да търся? Не ми се рови целият мотор деа..
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф 3 2.0 8V 115кс ADY дразнещо задържане на високи обороти
Мен ме нерви това с оборотите -по-високи на ПХ само при загрял двигател и при движение. Ако стои на място и ли е под 5км при загрля мотор оборотите спат на 850-870.Позасили ли се малко пр. по леко надолнище и оборотите се качват веднага.
Никакви записани грешки, на живи данни вс . в норми.
Търсих при руснаците - нищо по въпроса.
Имам 1 мъглива хипотеза , но.. Акумулатора ти колко дърт е ?
Никакви записани грешки, на живи данни вс . в норми.
Търсих при руснаците - нищо по въпроса.
Имам 1 мъглива хипотеза , но.. Акумулатора ти колко дърт е ?
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: голф 3 2.0 8V 115кс ADY дразнещо задържане на високи обороти
Чисто нов. В интерес на истината,предният акумолатор замина и се принудих да купя този. Проблема се появи,след като покарах малко с новият.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: голф 3 2.0 8V 115кс ADY дразнещо задържане на високи обороти
Ако имаш клапан за празният ход,и той блокира,е възможно да се появява този ефект с оборотите!

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф 3 2.0 8V 115кс ADY дразнещо задържане на високи обороти
pas1.8mi написа:Ако имаш клапан за празният ход,и той блокира,е възможно да се появява този ефект с оборотите!
Е де не сме с толкова архивни двигатели - няма като показния- има по архивните Дигифати.
Ни е сме с Симос и/
Офф - питах за акумултора защото се натъкнах на 1 мнение при руснаците за умиращ акумулатор и оттам високи обороти за АДУ.
При мен е умиращ вече/
М/у другото се бях заиграл с превключвателчето на ДК за ПХ е в кондиция си е , не закъснява, не трепери ,ч е да подава 2-3 пъти сигнал за затворена клапа.
При някои Симос и го има това ; при превклчване на скорост оборотите се двигат за момент докато превключваш. Явно има закъснение с обработката на това ,че др. клапа е затворена /отпуснат педал/ защото има впръскване на гориво и оттам повишаване на оборотите.
Когато го правя : пускам педала на газта и едва след малко натискам съединителя и превключвам скоростите го няма този скок в оборотите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта