Грешни показания от борд.компютър Golf 4 AHF ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nixs
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 17 ное 2012 14:57
Автомобил: Golf IV
Двигател: AHF HIGHL
Местоположение: Горна Оряховица

Грешни показания от борд.компютър Golf 4 AHF ?

Мнениеот nixs » Съб 26 авг 2017 16:56


Здравейте колеги,
преди седмица свалях всумактелните тръби и ЕГР, както св предполага, беше кошмар вътре, та ги изчистих на пароструйка, изолирах ЕГР с една ламаринка и сглобих.
Като резултат забелязах, че турбото спря да свисти така изразено при смяна на предавки. Нещото което ме притеснява е, че на извънградско каране с климитик, борд.компютъра ми дава разход от 3,8-4,0/100км. има ли връзка това с почистването и нормално ло е турбото да не се чува така, както преди.
Да допълня само, че с вървенето на колата нямам никакъв проблем, дори след почистването някак си, сякаш се поотпуши и върви по-добре.

П.С. Няколко дни преди почистването, се беше разтекла ГНП, закарах колата за смяна на о-пръстени и гарнитури, но въобще не се загледах в разхода веднага след ремонта.




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Грешни показания от борд.компютър Golf 4 AHF ?

Мнениеот vanesto » Съб 26 авг 2017 17:22


Нормално е, и на мен ми дава такъв разход, ако не я гоня, реалният е с около 10% отгоре. Това, че турбото не се чува, като разтоварва е добре, значи разтоварва бързо и геометрията е ок. Добре си направил общо взето, с почистването и ЕГРа, но е добре да сложиш една съчма от лагер във вакуум маркуча му, защото ламарината изгаря с времето. Уплътненията и аз ги сменях, след като протече ГНП в най-големият студ тази зима, това е обща болест.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Недко GTI и 71 госта