Здравейте колеги,
преди седмица свалях всумактелните тръби и ЕГР, както св предполага, беше кошмар вътре, та ги изчистих на пароструйка, изолирах ЕГР с една ламаринка и сглобих.
Като резултат забелязах, че турбото спря да свисти така изразено при смяна на предавки. Нещото което ме притеснява е, че на извънградско каране с климитик, борд.компютъра ми дава разход от 3,8-4,0/100км. има ли връзка това с почистването и нормално ло е турбото да не се чува така, както преди.
Да допълня само, че с вървенето на колата нямам никакъв проблем, дори след почистването някак си, сякаш се поотпуши и върви по-добре.
П.С. Няколко дни преди почистването, се беше разтекла ГНП, закарах колата за смяна на о-пръстени и гарнитури, но въобще не се загледах в разхода веднага след ремонта.



Грешни показания от борд.компютър Golf 4 AHF ?
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Грешни показания от борд.компютър Golf 4 AHF ?
Нормално е, и на мен ми дава такъв разход, ако не я гоня, реалният е с около 10% отгоре. Това, че турбото не се чува, като разтоварва е добре, значи разтоварва бързо и геометрията е ок. Добре си направил общо взето, с почистването и ЕГРа, но е добре да сложиш една съчма от лагер във вакуум маркуча му, защото ламарината изгаря с времето. Уплътненията и аз ги сменях, след като протече ГНП в най-големият студ тази зима, това е обща болест.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Недко GTI и 71 госта