VW Golf mk3 1.8 ABS - Високи обороти без подаване на газ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
iivanov9019
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 08 ное 2016 16:28
Автомобил:
Двигател:

VW Golf mk3 1.8 ABS - Високи обороти без подаване на газ

Мнениеот iivanov9019 » Чет 03 май 2018 14:20


Здравейте, колеги. Имам следния проблем. Понякога както карам или колата стои неподвижна на свободна, оборотите започват да се вдигат до към 3/4к и след това падат. Чува се странно чаткане от релето за горивната помпа,но след махането му, колата прави абсолютно същото. Колата е Сеат Ибиза с мотор 1.8 90 коня ABS газ/бензин. На какво може да се дължи това?

Последна промяна от iivanov9019 на Чет 03 май 2018 23:47, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Високи обороти без подаване на газ

Мнениеот Iezekil » Чет 03 май 2018 18:13


На двете горива ли го прави?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Високи обороти без подаване на газ

Мнениеот radotom » Чет 03 май 2018 20:43




Потребителски аватар
iivanov9019
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 08 ное 2016 16:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Високи обороти без подаване на газ

Мнениеот iivanov9019 » Чет 03 май 2018 23:49


Iezekil написа:На двете горива ли го прави?

Да, колега.

radotom написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=5&t=352508

Оправих го


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: VW Golf mk3 1.8 ABS - Високи обороти без подаване на газ

Мнениеот Iezekil » Пет 04 май 2018 16:40


На газ да го прави,значи степ мотора бута дросела.Едната вероятност е самия той да е проблемен,или по-точно CTP-switch,който е на върха на щока на моторчето.Така си мисли,че е натиснат педала и се разпъва,очаквайки да го пуснеш и поеме дросела.
Проверява се с мултицет,мери се на 3 и 4 пин съпротивлението,при натиснат и пуснат CTP-switch трябва да се променя.
Ако е наред,значи нещо друго командва грешно нещата,ще видим.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта