Здравейте, наскоро реших да сменя задните пружините на голф плюс-а, защото бяха много пропаднали и колата задираше на легнали полицаи, дори само с лек товар.
Дадох колата на майстора и след 30 минути ми звънна да ме пита нормални или подсилени пружини желая, аз набързо казах да слага усилените (мислейки че с нормалните ще задира отново) и колата в момента отзад е разкош, легналите полицаи ги минава без драми.
Сега обаче предницата е на примерно 3 пръста разстояние от гумата, а задницата е на 4 ... почти 5 пръста.
Аз стигнах до заключението, че усиленото окачване е вероятно от Cross Golf които са повдигнати плюсове с повече пластмаса за драскане.
Замислям се да сложа усилено окачване и на предницата, за да си отива със задницата и тук идва въпросът, трябва ли да сменям амортисьорите? Задницата мина само с нови подложки и пружини, но предполагам че амортисьорът е с различна височина на предницата, спрямо Cross Golf-ът.
Подсилено окачване на Голф Плюс
Re: Подсилено окачване на Голф Плюс
За този голф има лифтове за отпред, които се слагат над опорните тампони и може да си запазиш оригиналното окачване
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=45&t=489806
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=45&t=489806
- Traytor
- Мнения: 1826
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Подсилено окачване на Голф Плюс
Можеш да повдигнеш предницата, но имай в предвид, че това което виждаш е нормално. На голф плюс задните арки са по-високи и когато всичко е наред по окачването разстоянието между гумата и арката е по-голямо отзад отколкото отпред.
Проверката която можеш да направиш е, измери разстоянието от праговете до земята, отпред и отзад.
Проверката която можеш да направиш е, измери разстоянието от праговете до земята, отпред и отзад.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 25 май 2025 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Подсилено окачване на Голф Плюс
Благодаря за мненията, колата заминава на море, надявам се да слегне още малко.

Снимката не е много добра, защото колата е на лек наклон.
Най-вероятно, следващо развитие, ще се види в темата на Дон Кихот.

Снимката не е много добра, защото колата е на лек наклон.
Най-вероятно, следващо развитие, ще се види в темата на Дон Кихот.
- Traytor
- Мнения: 1826
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Подсилено окачване на Голф Плюс
Или предните пружини и амортисьори са бая заминали или сте взели различна дължина пружина, доста е разликата.
- samo_pechka
- Мнения: 8941
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Подсилено окачване на Голф Плюс
Доста е смъкната... Да няма счупена/и пружина/и ?
Ще е проблем с натоварена кола и легнал полицай, леко и внимателно през такива, бастисваш картера одма ... и почивката отиде по...
Ще е проблем с натоварена кола и легнал полицай, леко и внимателно през такива, бастисваш картера одма ... и почивката отиде по...
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 25 май 2025 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Подсилено окачване на Голф Плюс
Снимката е малко гаднярска, принципно не е толкова слегнала, но в този момент беше на лек наклон от страна на предницата. Иначе амортисьорите са здрави и няма счупени пружини, сигурно (както старите задни) са омекнали.
Предницата не задира на легнали полицаи, абе в общи линии, пак се връщаме на заглавието на темата ...
Въпросът е дали да търся амортисьори, подложки и пружини (подсилени) или да сложа само лифт, при положение че всичко е все още здраво.
Така зададен въпросът, най-вероятно ще бъде с лифт.
Предницата не задира на легнали полицаи, абе в общи линии, пак се връщаме на заглавието на темата ...
Въпросът е дали да търся амортисьори, подложки и пружини (подсилени) или да сложа само лифт, при положение че всичко е все още здраво.
Така зададен въпросът, най-вероятно ще бъде с лифт.