ECU от ГТИ 2.0 или 1.8Т

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

ECU от ГТИ 2.0 или 1.8Т

Мнениеот prj57 » Сря 20 апр 2005 19:46


Много ме тормози мисълта дали мога да сложа на двигател ABS 1.8 моно ЕКУ от Г3 ГТИ 2.0л или от Г4 1.8Т. Имам някои идеи за тва как да си поиграя с разни турбовци и тн. но за целта трябва пълна инжекция мотор, което ще се реши с хибрид от моя двигател и PB от Г2 ГТИ.....само ме мъчи момента с ЕКУ-то, а понеже имам и клима дали компютъра трябва да я управлява и нея или се грижи за двигателя само???? :banghead: :dontknow:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 20 апр 2005 19:57


компира следи климата и дава на мотора примерно малко повече празен ход когато е включена и попроменя горивния мап за да не ти потъва мощността от климата.
свързано си е...


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 20 апр 2005 19:59


....ОК, а има ли значение ако вземе ЕКУ от Г3 ГТИ 2.0 115 коня, което примерно също е с клима- интересува ме дали ще е проблем разликата в кубатурата на двигателя, то ясно че колектори после, дюзи ала бала, кабели и прочие....


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 20 апр 2005 20:02


тука става въпрос ти да нагодиш мотор към еку...балтон към копче...
не знам ама ми се чини несмислено...
а и няма откъде да му вземеш маповете та да се ориентираш.
ако ще му пишеш ти мапове-да ама там е мнооооооого дебела работата....


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 20 апр 2005 20:06


аз направо му слагам чип със зададена програма, а и компира е втора ръка работещ значи би трябвало да си е с маповете ...искам да турна турбо за което имам чип само че е за 2.0л 8 клапана ЕКУ.... мислълта мие мога ли да ползвам това ЕКУ на 1.8 двигател или направо и двигателя да си сменя......


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Re: ECU от ГТИ 2.0 или 1.8Т

Мнениеот tyo » Сря 20 апр 2005 20:23


prj57 написа:Много ме тормози мисълта дали мога да сложа на двигател ABS 1.8 моно ЕКУ от Г3 ГТИ 2.0л или от Г4 1.8Т. Имам някои идеи за тва как да си поиграя с разни турбовци и тн. но за целта трябва пълна инжекция мотор, което ще се реши с хибрид от моя двигател и PB от Г2 ГТИ.....само ме мъчи момента с ЕКУ-то, а понеже имам и клима дали компютъра трябва да я управлява и нея или се грижи за двигателя само???? :banghead: :dontknow:


Разгледай ТАЗИ преработка, дано помогне нещо.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 20 апр 2005 20:32


От 2 дена я гледам тази преработка и точно тва ще направя като събера частите....само че те ползват компир от ГТИ Г2 което пак е 1.8, а аз за да сложа тва турбо имам вариант да съм 2.0 или Г60 обаче за Г60 има само два варианта на ЕКУ за които фирмата предалага чипове за турбо...и те завършват на 022ЕН и 022B, цената на чиповете е еднаква и за двата двигателя (Г60 и 2.0)

Аз намерих ЕКУ което завършва на 022ВВ обаче не знам, от Г2 ГТИ е със Digifant 2...... :roll:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 26 апр 2005 21:24


Абе хора, някой знае ли какво регулира синхрото или то си е механично без електронна намеса.... че се сетих че съм с изчанчен автомобил


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Сря 27 апр 2005 15:38


Не съм много сигурен при бензиновия двигател как е но при турбо дизела има допълнително мазане със масло на буталния болт на самия блок на всеки цилиндър има по една човчица която пръска масло към болта.При атмосферния дизел това мазане го няма.Та въпроса ми е като сложиш турбо как ще решиш проблема с мазането? Ако решиш успешно този ребус моля светни ни ,защото имам две дизелски турбини нали се сещаш какво имам наум :wink:

P.S Пък не ми се разваля сегашния ми мотор прекалено хубав е все още та да си правя експерименти с него по нататък може би но за сега неискам


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 27 апр 2005 17:19


Прваиш така че да взимаш масло от картера- май...... :roll:

Аде, спомням ли си, но знам че ще стане..... :stll think:


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Чет 28 апр 2005 11:55


То е ясно че маслото ще се вземе от картера но как точно смяташ да го накараш да маже точно буталния болт?????????
Не съм се замислял но сигурно ще трябва да се разпробива блока на точно определените за тези човчици места и да се слагат такива.С други думи трябва да разглобиш един турбо блок или по-лесния начин е да намериш точна схема АМА МНОГО ТОЧНА че иначе :banghead: Mad :banghead: Mad да няма заглавие на тема "Колеги търся блок за Голф 3 1.8" Дано не се налага де :wink: :D :wink:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 28 апр 2005 12:14


Това за охлаждането на буталата с масло наистина е така при турбо-дизелите, но това е съвсем различен двигател от на prj57. Според мен по-скоро трябва да провериш дали има такова нещо при 1.8 G60, и да сравняваш с него. :idea:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 28 апр 2005 13:19


Андро, ти съвсем се онесе.
:lol:
Не знам какви пари си заделил за това Prj, ама все ми се струва по-лесно (евтино) направо нов двигател и евентуално него да надграждаш.
Примерно двг-то на Опипвача (1.8Т 180 кс седи на тезгях със скоростите и компа). Сега е в Италия (или би трябвало да е там Screwy ) за нова кола. Това е твоя най-безболезнен вариянт.
А за конете не се увличай много щото така прекрасно ще ти гръмни Синхрото със скоростите в т.ч.
Не знам дали знаеш в Цунами направиха Голф Рали с турбо (чувам че е около 300 кс) и сега цепи скоростните кутии като трески. А все пак заводско си е 160 кс Ще му търсят скорости заедно с 4х4 от Ауди ТТ.
Твойто е 90 кс и всичко над 160 кс ми се струва достатъчно


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Чет 28 апр 2005 13:29


Някои хора май ми четат мислите тъкмо щях и аз да ти предложа този най-безболезнен вариант :D spam да си потърсиш цял оборудван мотор. Преди време имаше един пост с снимки мисля на един сръбски голф2 с двг. и скорости от Фабия РС. Според мен доста добра идея :idea: :idea: :idea:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 28 апр 2005 13:51


Гледайте се сега, искате да ми убиете мерака..... :wink:

Аз смятм да постигна 200 коня не повече.....знам много добре че синхрото няма да издържи, колко пъти съм смятал и продължавам да смятам.... :stll think:

Brabus, пари още не съм заделил- само си правя сметка какво ще трябва да купувам и колко пари ще ми трябват.... Двигател 1.8 Т 180 коня ми е мечтата на живота, но уви не мога да го намеря, а и скорости ще ми трябват, да си направя турбо на моя двигател ще ми излезе около 1800$ само Турбо комплекта с най-важните част( Турбо, чип, колектор, дюзи...)

Аз ще си направя интеркулер (имам размери на Гарет интеркулери и колко ом е ефикасността :twisted: ) тръби също си правя, маркучета разни за разнасяне на масло ще ги оредя локално.... гарнитурки също,но ако се наложат не са скъпи, гарнитура нискокомпресионна е около 99$

Абе хора, МОГА ДА ГО НАПРАВЯ, само нямам време заради колежа и парите не мога да отделя наведнъж сега.....

Правя изчисления на база PB двигател, щото е пълна инжекция, а аз моя смятам да го "накарам" да стане такава....постигната мощност на 0.8 бара ще дойде някъде 192-197 конски сили...... Мога да го издуя и на 1.2 -1.4 бара но ще трябва да си купя още един двигател части или п скоро биели ковани за 725$ и бутала с компресия 8.5:1 за 775$ - е малко множко идва само за тези елемнти......не искам състезателен автомобил а бърза ежедневна резачка :lol:

Разходи идват от това, че трябват спирачки, окачване ще се наложи една идея по твърдо, за да не четете из вестниците "ФВ Голф се вряза в канавка след тройно салто..."

И накрая: сметките ми са следните: да си купя 1.8Т двигател+ЕКУ+скорости и да го монтирам ми излиза малко повече или общо взето същото от това да си сложа турбо на моя двигател.....хватката е къде още ще намеря скрити разходи!!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта