Гарнитура на главата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Гост

Гарнитура на главата

Мнениеот Гост » Чет 29 юли 2004 11:00


Здравейте!
Нуждая се от смяна на гарнитурата на главата. Колата е VW Golf 2, 1300куб.
Моля, ако някой скоро е сменял или знае къде в София това може да се извърши качествено, нека сподели.
Предварително благодаря на всички отзовали се на молбата ми!
Отчаян съм :cry:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 29 юли 2004 11:22


виж в "сервизи" има няколко поста за диагностика-там може да правят и други неща-поинтересувай се....


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Съб 31 юли 2004 18:48


То не е трудно но има последователност на затягане,момент и т.н.Според мен е най-хубаво в сервиз(въпреки че и там може да не ти направят като хората :x )


Гост

Мнениеот Гост » Нед 01 авг 2004 22:50


На мен ми сменяха гарнитуран а главата,и трябваше да шлайфат малко и главата.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 02 авг 2004 8:19


за да сменяш гарнитура предполагам,че е протекла.
хич не се пробвай да я сменяш сам! след като се свали главата се задължително се шлайфа защото има изкривявания.след шлайфането се слага гарнитура съобразена с отнетото при шлайфането.и най-важното болтовете на главата се стягат по строго определен ред с динамометричен ключ. :wink:


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Пон 02 авг 2004 10:24


GOLFER написа:за да сменяш гарнитура предполагам,че е протекла.
хич не се пробвай да я сменяш сам! след като се свали главата се задължително се шлайфа защото има изкривявания.след шлайфането се слага гарнитура съобразена с отнетото при шлайфането.и най-важното болтовете на главата се стягат по строго определен ред с динамометричен ключ. :wink:


И аз това имах предвид :D


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Вто 28 сеп 2004 14:35


и аз съм с голф 2 - 1300 и на мен ми протече гарнитурата (преди доста време, ама по малко), отлагах го ремонта, ама там дето тече се набива по алтернатора, та след като три пъти му сменях ротора и четките (щото вътре става една хубава каша) днес оставих колата да сменят гарнитурата
Освен нея се купува и гарнитура за капака и семеринги те на разпраделителния вал, ангренажен ремък, пък аз си взех и тоя на динамото ремък и главата като пошлайфат, та общо към 170 лв. ще ми излезе всичко. (70 лв. части, 100 ремонт)
Само дано клапаните да са в ред иначе и там малко парички, ама мисля, че там няма да има проблем.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 28 сеп 2004 15:54


ще бъде много добре да си смениш и гумичките на клапаните.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Вто 28 сеп 2004 16:28


ми не гори масло колата, защо да се пипа и там?


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Вто 28 сеп 2004 16:31


щото е един ремонт ще го направиш - няма да отваряш само за гумички


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Сря 29 сеп 2004 10:44


Днес го затварят вече, чакам да ми се обадят да ходя да си го взема, че ми беше мъка без голфчето :D
а да ви кажа само кво се откри при андр. ремък - един болт - 2-3 см., предишния дето сменя водната помпа го оставил там мам* му :evil: Smackbum и той си чегъртал по ремъка и го поиздълбал и на едно място аха да се скъса, още 10-15 км. и да е заминал, а мисля се сещате кво следва след това
Май си имам късмет хич да не е :P
А най-странното е че не съм чул чегъртане или нещо подобно :roll:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 29 сеп 2004 17:33


batmilko написа:... - един болт - 2-3 см., предишния дето сменя водната помпа го оставил там мам* му :evil: Smackbum и той си чегъртал по ремъка и го поиздълбал и на едно място аха да се скъса, още 10-15 км. и да е заминал, а мисля се сещате кво следва след това
Май си имам късмет хич да не е :P
А най-странното е че не съм чул чегъртане или нещо подобно :roll:


Така кат го казваш ми се струва, че си голям късметлия да знаеш.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 29 сеп 2004 21:22


Аз смяната на тая гарнитура затова я отлагам, защото като ше отварям е хубаво и гумичките на клапаните да сменя, защото ми връща масло (малко) във въздушния филтър...всички го знаете номера с извадения маркуч и тапата :) Ама сега няма много пари та затова ще поизчакам още малко :(


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 26 яну 2005 17:49


Гарнитурата да е сдамо L Ring



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 132 госта