


Голф 2 + серво. И има ли то почва у нас?
- mishu
- Мнения: 607
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Голф 2 + серво. И има ли то почва у нас?
Искам да попитам, има ли с голф 2 със серво. Прави ли проблеми, смисъл чупи ли се. Колко струва да се оправи като се прецака. Има ли смисъл от него? Благодаря предварително!
- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
всички Голф 2 имат сервоусилвател.....на спирачната система
явно питаш за хидравлика на волана.
да има голф 2 с тази "екстра" модификациите GT и GTI.
смисъл винаги има, но всичко опира до средства.
1.рейка,помпа,шайби,ремък,демонтиране на старата и монтиране на новата......
2.непредвидени разходи като нови накрайници и пр.
3.след като си задал такъв въпрос явно няма да го правиш сам така,че и пари за монтьор.

явно питаш за хидравлика на волана.
да има голф 2 с тази "екстра" модификациите GT и GTI.
смисъл винаги има, но всичко опира до средства.
1.рейка,помпа,шайби,ремък,демонтиране на старата и монтиране на новата......
2.непредвидени разходи като нови накрайници и пр.
3.след като си задал такъв въпрос явно няма да го правиш сам така,че и пари за монтьор.

- jettro
- Мнения: 662
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе / Любимец
- Контакти:
vasstop написа:popeye написа:около 300лв(втора употреба) струва присаждането и не е трудно
Това вклюва ли части и труд? За Голф 3 предполагам процедурата е същата. Питам понеже съм без хидравлика и съм се замислил да сменям двигател (в момента съм с 1.4) и в този случай ще трябва да мисля и по този въпрос.


- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
jettro написа:...
само от любопитство, когато имаш планове за такива мащабни "update"ти не е ли по-изгодно да се сменя направо колата, щото и моята е без кьорава екстар и като се замисля за все до този извод стигам
Ами да ти кажа по моята толкова екстри се направиха, че вече не ми се продава... И разправията ще бъде по-малка да сменя двигателя, отколкот да взимам друга и да правя всички неща, с които съм се борил досега


- popeye
- Мнения: 1253
- Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
- Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
- Двигател: AMX 193hp 2771cc
- Местоположение: София
- Контакти:
vasstop написа:popeye написа:около 300лв(втора употреба) струва присаждането и не е трудно
Това вклюва ли части и труд? За Голф 3 предполагам процедурата е същата. Питам понеже съм без хидравлика и съм се замислил да сменям двигател (в момента съм с 1.4) и в този случай ще трябва да мисля и по този въпрос.
това е без труд. слагаш още 150лв и си готов, а за Голф 3 може и повечко да е щото казанчетата са много кът и са цифра
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
За Г 3 казанчето е 2 вида - със срещуположни тръбички и с Г-образно разположени тръбички. Захващането и обема са еднакви и ми се струва, че са взаимозаменяеми. По-често се срещат срещуположните. Цаната за ново е към 80 лв./бр. независимо кое е. От морга - 40-50 лв. и не се намират съвсем лесно - много коли са ударени отпред и казанчето е на парчета. Моето (Г-образно) изпускаше в снадката между долната и горната част с капачката. Монтирах с допълнителна планка казанче от Г 2/Джета/Толедо (почти еднакви са като полезен обем с това на Г 3, 5-10 лв. на моргата), смених течността и вече близо 20 000 км. няма проблеми. Дано и за в бъдеще да няма...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта