аеродинамика

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gogata66
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

аеродинамика

Мнениеот gogata66 » Пон 17 мар 2008 21:39


Спориме с един приятел и се надявам вие да помогнете.та въпроса е следния с коя броня голф 2 има по-малко съпротивление тънката или широката?




Потребителски аватар
baobab007
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 06 юни 2006 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот baobab007 » Пон 17 мар 2008 21:43


С широката. Има го в каталожните данни, но разликата е минимална - мисля, че беше 1 %. Все пак "двойката" не се слави с аеродинамика, но пък е железен, почти вечен автомобил.


Потребителски аватар
VenPS
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот VenPS » Пон 17 мар 2008 21:47


И аз мисля от скромните си познания че е широката. А и факта че в последните год. на производсто тя е масова го доказва.....


Потребителски аватар
baobab007
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 06 юни 2006 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот baobab007 » Пон 17 мар 2008 21:57


Под тясната броня се получава по-голямо завихряне, отколкото при широката. При това същото е и отзад. На практика двете широки брони просто са различен аеродинамичен пакет от "двойка" с тесни брони.


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Вто 18 мар 2008 20:15


незнам дали знаете ,ама един голф 2-ка със 200км-ч, тежи 160кг.иначе широката броня има оптекаем ефект и с различните ножове тои се подобрява



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта