Значи проблема ми е,че съм се записал за шампионата в неделя,а колата се прецака-неще да пали.Помпата работи до моноинжекцията идва бензин,свещите са сухи и дават искра.За всичко аз съм виновен защото ми трябваше плюс при контакт за едно реле и аз взех,че съм хванал от кабела за помпата,пробвах всичко дали работи два три пъти и сглобих всичко,но когато рещих да запаля стартера взе да върти малко по трудно за 2 секунди и след това си въртеше нормално,но не запали.Проверих дали идва ток на помпата и видях,че не идва тогава проверих бушоните всички си бяха здрави,извадих бушона за помпата и проверих дали идва до него ток и видях,че не идва след това пуснах нов кабел до помпата и проработи но пак не иска да запали.Изгорял съм нещо но незнам какво точно.
МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ
Проблем с голф 3-неще да запали.ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН
- mironti
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 21:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Проблем с голф 3-неще да запали.ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН
Последна промяна от mironti на Съб 12 апр 2008 11:53, променено общо 2 пъти.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ааааааа... това лошо!
Я провери дали на самата дюза излиза сигнал?
Закачи едно светодиотче с резистор (около 600 ома). Става и с крушка, но е по-инертна. Директно на куплунга на дюзата мери.
Всички свещи ли провери за искра? Да си барал нещо по кабелите на делкото? Разкачвания? И последващо объркване на реда им?

Я провери дали на самата дюза излиза сигнал?
Закачи едно светодиотче с резистор (около 600 ома). Става и с крушка, но е по-инертна. Директно на куплунга на дюзата мери.
Всички свещи ли провери за искра? Да си барал нещо по кабелите на делкото? Разкачвания? И последващо объркване на реда им?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта