Въпрос за Г2 1.8 РП ламбда сонда

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Въпрос за Г2 1.8 РП ламбда сонда

Мнениеот batko_miro » Сря 16 юли 2008 21:19


Здравейте, имам голф 2ка 1.8 моно двигател РП. Та въпроса ми е за ламбда сондата; тая която е сега на колата е заминала и трябва да се сменя, но на предишната и смяна е сложена някаква универсална която е с един кабел с единичен конектор. Аз си купих сонда която я дават по каталог за тая кола без катализатор, която обаче е с два кабела, от които единия е с двоен конектор, а другия с единичен. Питанката ми е задължително ли е и двата кабела на новата сонда да са свързани към конектори от колата или не? Защото в момента старата универсална сонда е вързана за един кабел от колата, който идва от не знам къде си на майка си и по принцип е двоен, а тя е свързана за едната жичка, а другата стои заголена. Може ли да свържа двойния конектор от новата сонда към кабела от колата и да не ползвам единичния от сондата?

Предварително благодаря за отговорите!

Ето и снимка на новата сонда:

Изображение




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Сря 16 юли 2008 21:26


мисля че единия ти кабел е сигнал,а другия е за подгряване ама на мойто RP оригиналната ламбдасонда е само с един кабел черен и ламбда сондата е завита за изходящия колектор точно зад двигателя.Мисля че и твоята трябва да е без подгрев,тоест включваш само единия кабел.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Сря 16 юли 2008 21:33


един страничен въпрос ако може
как разбра че ти е заминала ламбдата???


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Мнениеот batko_miro » Сря 16 юли 2008 21:56


Danny boy написа:мисля че единия ти кабел е сигнал,а другия е за подгряване ама на мойто RP оригиналната ламбдасонда е само с един кабел черен и ламбда сондата е завита за изходящия колектор точно зад двигателя.Мисля че и твоята трябва да е без подгрев,тоест включваш само единия кабел.



Ами нали ти казвам, универсалната сонда, която е заминала е свързана за едната жица на двужичен кабел и си мисля, че тая другата жичка трябва да си е към сондата, затова си купих тая която ми даваха по каталог, иначе ми предлагаха пак универсална, обаче старата беше сменяна преди по-малко от година, затова си прецених да взема тази и да си е като хората работата....
П.П: Ако имаш катализатор на голфа оригинално сондата ти е с един едножичен кабел ;) , поне така е по каталог


martineli написа:един страничен въпрос ако може
как разбра че ти е заминала ламбдата???



1-во че ми я закачиха на комп за изгорелите газове, CO, CO2 бяха в пъти над нормалното(признак на неизгоряло гориво, преразход на гориво, запушен катализатор, какъво аз нямам!!!!), мериха там другте простотии и т.н;
2-ро 16-17 л. разход на 100 на бензин според мен не е нормално...


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Мнениеот batko_miro » Пет 18 юли 2008 21:00


Кво ся, никой ли не знае, няма ли компетентни? :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], videlin85 и 75 госта