Danny boy написа:мисля че единия ти кабел е сигнал,а другия е за подгряване ама на мойто RP оригиналната ламбдасонда е само с един кабел черен и ламбда сондата е завита за изходящия колектор точно зад двигателя.Мисля че и твоята трябва да е без подгрев,тоест включваш само единия кабел.
Ами нали ти казвам, универсалната сонда, която е заминала е свързана за едната жица на двужичен кабел и си мисля, че тая другата жичка трябва да си е към сондата, затова си купих тая която ми даваха по каталог, иначе ми предлагаха пак универсална, обаче старата беше сменяна преди по-малко от година, затова си прецених да взема тази и да си е като хората работата....
П.П: Ако имаш катализатор на голфа оригинално сондата ти е с един едножичен кабел

, поне така е по каталог
martineli написа:един страничен въпрос ако може
как разбра че ти е заминала ламбдата???
1-во че ми я закачиха на комп за изгорелите газове, CO, CO2 бяха в пъти над нормалното(признак на неизгоряло гориво, преразход на гориво, запушен катализатор, какъво аз нямам!!!!), мериха там другте простотии и т.н;
2-ро 16-17 л. разход на 100 на бензин според мен не е нормално...