Постоянно стържене през интервал
- nurv
- Мнения: 1664
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: ALF
- Местоположение: София, Младост 3
Постоянно стържене през интервал
Здравейте от скоро се появи едно леко притеснително стържене. Предполагам, че е от спирачките. На ниска скорост се чува, след няколко км намаля. Имам чувство, че не отделят много добре, но инерцията е добре. Понеже в момента ми е малко натоварено на главата, ако покарам така освен дисковете мога ли да прецакам и други неща или да се пребия като куче? Наистина няма как да вкарам колата в бокса. Предварително благодаря за отговорите ви.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Вероятно ти задържат болтовете по които двете половини апарата на дисковите спирачки се движат при натискане и отпускане на педала....а сега като не се сещам точното им наименование
(някои им казват стержини)..имат гофрирана гумичка за предпазване от замърсяване за да се движат лесно апаратите ...гумичката се къса с времето ,пълни се с кал ,стержинът ръждясва и движинието на накладките се затруднява....не охлабват след отпускане....необходима е ревизия на апаратите на дисковите спирачки..евентуална смяна на стержините.....и гумичките..




- nurv
- Мнения: 1664
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: ALF
- Местоположение: София, Младост 3
joker написа:Вероятно ти задържат болтовете по които двете половини апарата на дисковите спирачки се движат при натискане и отпускане на педала....а сега като не се сещам точното им наименование![]()
![]()
![]()
(някои им казват стержини)..имат гофрирана гумичка за предпазване от замърсяване за да се движат лесно апаратите ...гумичката се къса с времето ,пълни се с кал ,стержинът ръждясва и движинието на накладките се затруднява....не охлабват след отпускане....необходима е ревизия на апаратите на дисковите спирачки..евентуална смяна на стержините.....и гумичките..
Точно за това си мислех и аз, но не съм наясно с механизмите. Дали има опасност от някаква тотална прецаквация или най-много да се наложи да си сменя проблемните механизми и дискове?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта