:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

проблем с одушника за маслото на голф 4 1.8 20v 125к.с

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stanislav zdravkov
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 25 фев 2007 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

проблем с одушника за маслото на голф 4 1.8 20v 125к.с

Мнениеот stanislav zdravkov » Съб 19 юли 2008 20:32


Здр.Имам от скоро ГОЛФ 4 1.8 20V 125К.С,и днес разбрах че сами скъсани маркучите за одушника на маслото.Имали някакъв резервен вариянт за смяна на тези съединения защото немога да намеря,най-вече пласмасата която тръгва от началото на маркучите.ГОЛФА ми е 1999г.




Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Нед 20 юли 2008 0:02


Полипропиленови тръби за парно,огъват се както ги искаш и ги стягаш със скоби-пръстен на винт.


Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Мнениеот GARTNER » Нед 20 юли 2008 8:42


dokros написа:Полипропиленови тръби за парно,огъват се както ги искаш и ги стягаш със скоби-пръстен на винт.

Колегата те е насочил и аз когато взех моя беше със същия проблем само си поръчах един от маркучите беше около 52 или 56лв. (този които излиза от картера той е на буквата ес) и от там нататък с масло устойчиви маркучи има и един трипътник които съм съм сложил метален от тези които са за бялата тръба за парно после със скобите стягаш и си готов ако имаш още въпроси питай ако искаш мога да снимам да видиш за какво става на въпрос. :wink:


Потребителски аватар
stanislav zdravkov
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 25 фев 2007 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот stanislav zdravkov » Нед 20 юли 2008 11:58


здр.мерси за полезните съвети ама не разбрах за тая пластмаса от началото на съединението,как да се справя с нея как дая направа или да си я поръчам от някаде.


Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Мнениеот GARTNER » Нед 20 юли 2008 13:15


stanislav zdravkov написа:здр.мерси за полезните съвети ама не разбрах за тая пластмаса от началото на съединението,как да се справя с нея как дая направа или да си я поръчам от някаде.

И аз не мога да разбера за кое съединението питаш обясни малко повече
ако е това което излиза от картера ново има опръстен на него и една скоба която го държи няма как да го направиш.


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Нед 20 юли 2008 17:00


и моя е 1.8 20v и след като го взех и аз видях че бяха направо разядени тея маркучи , от картера до където влизат към филтъра горе, на магазина
ми казаха 280 лева и 7 дни доставка , и че не си струва толкова пари за тея прости работи и ако мога да си търся 2 ръка ,та намерих в морга в варна от а3 същия мотор но само това което влиза от долната страна хваща мъркуча и също горния пласмасов детайл защото и той беше счупен то4но където влиза маркуча, нямаха само маркучите, но тях отидох в магазина и си ги купих точно за 6 лв, метъра маслоустоичив маркуч - български и скоби за всяка вразка и стана направо като чисто ново . за 80 лв. всичко.


Потребителски аватар
stanislav zdravkov
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 25 фев 2007 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот stanislav zdravkov » Нед 20 юли 2008 22:10


Вчера цял ден съм обикалял по магазини и майстори и накрая днес си го направих сам с помоща на бащами,купихме два жигулски маслоустойчеви маркуча и ползвах старата пластмасова тръбичка и за около 30 40 мин стана работата за сега.Ще видим ди кога ще изкара


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Нед 20 юли 2008 23:55


така се прави ,няма как


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Пон 21 юли 2008 11:26


Хм, и моя беше скъсан...защо така дали го правят нарочно или е просто недостатък...и ако някой не знае че му е скъсан и си кара така, какво?


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Пон 21 юли 2008 14:18


явно маркуча след извесно време заминава моя беше разяден, и хварля масло по двигателя така че нестава без него


Потребителски аватар
stanislav zdravkov
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 25 фев 2007 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот stanislav zdravkov » Пон 28 юли 2008 21:17


здр.абе аз малко го по българих с маркучите,но тази тръбичка пак ми се счупи просто е много прегоряла и от къде ще си търся нова незнам за сега немога да намеря,моля насочетеме от каде да намеря.Искам да попитам още нещо задължително ли е при смяна на ремъци и ролки смяната на водната помпа.


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Пон 28 юли 2008 21:27


Първо напиши , къде си търсил ,пък не си намерил тръбичка .

Това за водната помпа , важи повече за дизелите.


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Вто 29 юли 2008 1:09


тръбичката по авто морги аз моята я взех от ауди а3 е същата



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта