Прекъсване след миене на двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Прекъсване след миене на двигател

Мнениеот simon » Чет 19 юни 2008 15:43


Така искам да попитам едни неща,но първо ще обясня какво направих.Мих двигателя /1400 АБД/ с водоструйка пазих делкото и разни букси не съм ги увивал само не пръсках в тях.Мих също и подкалниците особено наблегнах на заден десен покрай тръбите за резервоара,че имаше бая кал.И така после запали без проблем,но след първото спиране не беше съвсем загряла оше започна да не държи обороти на празен ход примерно след 10тата секунда,в движение пресецва от време на време.И така 2 дни вече а е загрявала поне 7-8 пъти до 90 градуса все си мисля,че трябва да е изсъхнала бая е топло денем е на слънце яко.Сега вече питам 1.мога ли да натикам някак вода в резервоара като съм мил подкалника през разни отдушници /бензин зареждах не се оправи/2.Имам ли "моторче"за празен ход и ако съм го измил без да искам какво може да съм му направил/но пресецва и в движение/3.Да вземам ли един контактен спрей и да събарям де що видя жица и лули свещи и т.н. Бърсах си капачката и откачах акумулатора остана си същото.Благодаря предварително дано не съм му направил нещо на голфчето




Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Вода

Мнениеот i.e.i » Чет 19 юни 2008 16:42


Виж въздушния филтър да не си намокрил.


Потребителски аватар
dobrev
Мнения: 338
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 6:43
Автомобил: Tiguan
Двигател: TSI2013
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот dobrev » Чет 19 юни 2008 17:13


Бухай контактен спрей и бърши навсякъде това ми прилича точно на настанила се някъде вода в тоците заради това ти прекъсва! :wink:


Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот simon » Чет 19 юни 2008 19:38


Има развитие вече спря да придръпва в движение,свалях всички букси капачки лули и т.н.и ги бърсах и пръсках със контактен спрей.Въздушния филтър не е мокрен,Остана ми проблема със стабилните обороти на празен ход.След известно време работа/около 10-15 секунди/ на място започва да тресе,но не гасне.Може ли да съм потрошил "моторчето"за празен ход ако го имам де,защото си мисля,че дори и да съм вкарал вода в бензина /после сипах още бензин/ щеше да ми прекъсва в движение а тя спря.А и как да натикам вода от там то ако можеше щеше резервоара да е пълен с кал вече.


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Чет 19 юни 2008 20:35


Изръчкай на няколко светофара колата на 1ва 2ра ако има место и 3та до 6000-6500 оборота да издуха ако има вода някъде,би трябвало да се оправи като поработи


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Чет 19 юни 2008 20:45


Ще се оправи.


п.п И друг път да знаеш,че така двигател не се мие!


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Чет 19 юни 2008 21:05


Интересно , как се мие ?


Потребителски аватар
kabelista
Мнения: 172
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 13:48
Автомобил: Skoda Octavia RS
Двигател: AUQ
Местоположение: София

Мнениеот kabelista » Чет 19 юни 2008 21:19


От такова миене ми "хвракна" бобината. Виж да не ти бягат някаде тоците :wink:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 19 юни 2008 21:22


dokros написа:Интересно , как се мие ?
увиваш все що електроника с фолио и останалото е хамалогия


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Чет 19 юни 2008 21:35


dokros написа:Интересно , как се мие ?


Да си чувал за обезмаслители? :roll: Знаеш ли как се ползва търсачката?


Потребителски аватар
traficanta
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе;Видин

Мнениеот traficanta » Чет 19 юни 2008 21:42


с някакъв обезмаслител например meglio кам 5 лв. струва много е добро пръскаш търкаш пазиш кабелаците и така (трябва търпение хубавите работи стават бавно) а бе наи добре ти си го направи ще стане по добре не я караи на разни автомивки


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Чет 19 юни 2008 21:45


traficanta написа:с някакъв обезмаслител например meglio кам 5 лв. струва много е добро пръскаш търкаш пазиш кабелаците и така (трябва търпение хубавите работи стават бавно) а бе наи добре ти си го направи ще стане по добре не я караи на разни автомивки


Не,най убаво си е с маркучо....къде видиш дупка пъхаш и после........


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 19 юни 2008 21:50


:lol: :lol: :lol: хахаха... Кайзере, стига си се заяждал пък ти ;)
Не е проблем да си измие човек двуигателя, но първо- трябва да е стъден, за да не се получат микропукнатини от температурната разлика и второ- трябва да се остави да изсъхне добре!
В случая освен по капачката, конденз може да се получи по лулите на кабелите, изолациите на свещите, около бобината... около моното...
Не ми се вярва от вода да си скапал стъпковото, колега! И няма как да вкараш вода в бензина.
Сваляй всички куплунзи, бърши, пръскай тук-там с WD40 и си готов ;)
Много от контактните спрейове са на киселинна основа и може да направят големи мизерии!


Потребителски аватар
traficanta
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе;Видин

Мнениеот traficanta » Чет 19 юни 2008 21:52


е да съгласен сам първо с маркуча внимателно и после пипкавата работа ако искаме супер ефект


Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот simon » Пет 20 юни 2008 7:26


Тази сутрин е значително по-добре колата,почти не се усеща падането на оборотите на празен ход явно е поизсъхнала вече,така се бях спекъл бахти миенето това му беше.А иначе беше студен мотора като го мих,кабелите са ми нови и снощи на тъмно искри нямаше,и друг път съм мил двигатели,но тоя път съм се попрестарал. :oops: А да питам за стъпковото то нали сработва веднага след като пусна газта на свободна?А не след 10-15 секунди.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 96 госта