как да разбера дали сами отишли шарнирите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
lubakahome
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Оряхово

как да разбера дали сами отишли шарнирите

Мнениеот lubakahome » Сря 23 юли 2008 21:46


здравейте колеги.
кажете какъв е признъка за съсипаните шарнири




Потребителски аватар
VW-fenka
Мнения: 3007
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот VW-fenka » Сря 23 юли 2008 22:06


Тропат.... и ако не вземеш мерки, някой път, някое колело може да ти изпревари колата :)
Не ти пожелавам да се случи :?


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Сря 23 юли 2008 23:11


'лоп-троп е само най-малкото. Предницата става доста нестабилна. Поне при мен започна да не завива както трябва, носеше в завои.... Днес смених десния щарнир и о чудо карам друга кола ;)


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: как да разбера дали сами отишли шарнирите

Мнениеот Tinko » Сря 23 юли 2008 23:20


lubakahome написа:здравейте колеги.
кажете какъв е признъка за съсипаните шарнири


А ти какво усещаш? :D

Странното е, че при мен още са оригиналните и не са мръднали няма и да ги пипна!


lubakahome
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Оряхово

Мнениеот lubakahome » Чет 24 юли 2008 7:58


при мен се осеща някакво тропане в дясно предно колело но само като карам с малка скорост в населено място по неравен път.

казаха ми може да са /шарнири,накрайници,биалетки,/


Потребителски аватар
ReCaRo`
Мнения: 497
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ReCaRo` » Чет 24 юли 2008 8:08


lubakahome написа:при мен се осеща някакво тропане в дясно предно колело но само като карам с малка скорост в населено място по неравен път.

казаха ми може да са /шарнири,накрайници,биалетки,/


ако е лек шума може и от пластинките на спирачките да е :roll:


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Чет 24 юли 2008 8:10


На мен при подобни симптоми се оказаха биалетки и накрайници. Тропането беше тихо и не много звучно, по-скоро глухо. Най-вече при ниска скорост и неравности с ръбчета. При вдлъбнатини на асфалта не се чуваше. За накрайник се вижда/усеща най-лесно като я вдигнеш на крик. Иначе не личи много.


lubakahome
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Оряхово

Мнениеот lubakahome » Чет 24 юли 2008 8:13


а ако са накрайници и шарнири по и 2-та ли да се сменят
мисля че и мойте симптоми са същите
като отида на техн.преглед понеделник майстора ще сваля гумите и ще гледа от какво е

и колко струват шарнирите и тези накрайници горе долу да знам да си правя сметка че тук в Оряхово има Автомагазин но много товари с пари частите.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 24 юли 2008 8:34


Убав накрайник е 15лв за шернир незнам! Има голяма вероятност да е тампона на макферсона, тампон на носач, не е изключено и най лошото рейка! Като за начало натисни силно колата по калника в тази част в която усещаш тропането, опитай се и да я повдигнеш, гледай да го правиш бързо на силни тласъци. Ако там тропа е тампона на макферсона!Също можеш да вдигнеш колата на крик и да хванеш гумата в двата края, ляво и дясно и да я клатиш в тези посоки, ако има луфт е или накрайници или рейка. После хващаш гумата с ръцете горе и долу и я клатиш в посока горе долу, ако там имаш луфт е нещо по лагера на главината, от него може и да ти хлопа и при първия тест с ръцете ляво и дясно така, че можеш да се подведеш. Другите неща, който остават са биалетки, шернир и тампони на носачи, които съвсем спокойно можеш да легнеш отдолу и да ги погледнеш. Щом се е стигнало до тропане значи гумата която ги уплатнява се е разпокъсала... Внимавай с колата и крика, дърпай ръчна и я укрепи хубаво!!! Успех! :да: :wink:


lubakahome
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Оряхово

Мнениеот lubakahome » Чет 24 юли 2008 8:41


нали преди 3 месеца смених предните амортесьори с нови и нови тампони сменях.
ако е рейката какво ще струва това нещо или може да се поправя.
и да ви попитам когато купих голфа ходих на диагностика и ми изчистиха грешките и сега като дам на контакт пак ми изписва IN 02


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 24 юли 2008 8:43


При разбити шарнири първото което се случва е нарушаването на реглажа на предницата(невидимо за окото но твърде осезателно за протектора на гумите)....почнат ли да тропат(или скърцат.....не се смазват, а направо се сменят)...
Вдигаш колата на крик.....малка щанга или голяма отверка...лостова система..натискаш и ако мърда...адио Рио :wink: ....
До хвърчене на колелото едва ли ще се стигне защото конструкцията на Макферсъна трудно допуска това(за разлика от окачването на старите Лади),пък и преди това ръбовете на предните ти гуми бая ще са облизани(това се набива в очи)....но ако си голям калпазанин и караш на по принципа на колхозния шофьор Бай Киро Керестето-"кола като върви не се пипа" :wink: и това може да стане!


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 24 юли 2008 8:47


lubakahome написа:нали преди 3 месеца смених предните амортесьори с нови и нови тампони сменях.
ако е рейката какво ще струва това нещо или може да се поправя.
и да ви попитам когато купих голфа ходих на диагностика и ми изчистиха грешките и сега като дам на контакт пак ми изписва IN 02


Ами на мен ми предстой сега да си купувам рейка, намерих два варианта.

Единият е 135лв немска без накрайници. Другият е италиянска с вътрешни и външни накрайници за 170лв + шест месеца гаранция! Има и трети вариянт тук в софето в нашия квартал има един дето ги рециклира и много слава му се носи обаче аз нещо не съм навит! Рециклират ти рейката 130лв и после за да ти я сменят и ако има някой накрайник поразбит отиваш над 200 лв. Мен не ми е проблем да си я сменя и предпочитам новата!

Става на въпрос за механична рейка, твоята ако е хидравлична отиваш на много повече кеш!

А ти дето си сменял тампоните с амортисьорите, е възможно тампоните да са били менте... не е изключен и този вариант. Но все пак провери какво е... :wink:


lubakahome
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Оряхово

Мнениеот lubakahome » Чет 24 юли 2008 9:20


е не знам каква ми е рейката голфа е края на 95 год.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 24 юли 2008 9:22


lubakahome написа:е не знам каква ми е рейката голфа е края на 95 год.


Ако се върти с едно пръстче е с хидравлика. Или за да разбереш, като колата е запалена е лек, иначе мн тежко се върти... :wink:


lubakahome
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Оряхово

Мнениеот lubakahome » Чет 24 юли 2008 9:25


благодаря за помоща
ако има нещо друго ще драсна някой ред за консултаций
да видя в понеделник какво ще каже майстора



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта