здравейте колеги.
кажете какъв е признъка за съсипаните шарнири
как да разбера дали сами отишли шарнирите
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 22:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Оряхово
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: как да разбера дали сами отишли шарнирите
lubakahome написа:здравейте колеги.
кажете какъв е признъка за съсипаните шарнири
А ти какво усещаш?

Странното е, че при мен още са оригиналните и не са мръднали няма и да ги пипна!
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 22:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Оряхово
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 22:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Оряхово
а ако са накрайници и шарнири по и 2-та ли да се сменят
мисля че и мойте симптоми са същите
като отида на техн.преглед понеделник майстора ще сваля гумите и ще гледа от какво е
и колко струват шарнирите и тези накрайници горе долу да знам да си правя сметка че тук в Оряхово има Автомагазин но много товари с пари частите.
мисля че и мойте симптоми са същите
като отида на техн.преглед понеделник майстора ще сваля гумите и ще гледа от какво е
и колко струват шарнирите и тези накрайници горе долу да знам да си правя сметка че тук в Оряхово има Автомагазин но много товари с пари частите.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Убав накрайник е 15лв за шернир незнам! Има голяма вероятност да е тампона на макферсона, тампон на носач, не е изключено и най лошото рейка! Като за начало натисни силно колата по калника в тази част в която усещаш тропането, опитай се и да я повдигнеш, гледай да го правиш бързо на силни тласъци. Ако там тропа е тампона на макферсона!Също можеш да вдигнеш колата на крик и да хванеш гумата в двата края, ляво и дясно и да я клатиш в тези посоки, ако има луфт е или накрайници или рейка. После хващаш гумата с ръцете горе и долу и я клатиш в посока горе долу, ако там имаш луфт е нещо по лагера на главината, от него може и да ти хлопа и при първия тест с ръцете ляво и дясно така, че можеш да се подведеш. Другите неща, който остават са биалетки, шернир и тампони на носачи, които съвсем спокойно можеш да легнеш отдолу и да ги погледнеш. Щом се е стигнало до тропане значи гумата която ги уплатнява се е разпокъсала... Внимавай с колата и крика, дърпай ръчна и я укрепи хубаво!!! Успех!



-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 22:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Оряхово
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
При разбити шарнири първото което се случва е нарушаването на реглажа на предницата(невидимо за окото но твърде осезателно за протектора на гумите)....почнат ли да тропат(или скърцат.....не се смазват, а направо се сменят)...
Вдигаш колата на крик.....малка щанга или голяма отверка...лостова система..натискаш и ако мърда...адио Рио
....
До хвърчене на колелото едва ли ще се стигне защото конструкцията на Макферсъна трудно допуска това(за разлика от окачването на старите Лади),пък и преди това ръбовете на предните ти гуми бая ще са облизани(това се набива в очи)....но ако си голям калпазанин и караш на по принципа на колхозния шофьор Бай Киро Керестето-"кола като върви не се пипа"
и това може да стане!
Вдигаш колата на крик.....малка щанга или голяма отверка...лостова система..натискаш и ако мърда...адио Рио

До хвърчене на колелото едва ли ще се стигне защото конструкцията на Макферсъна трудно допуска това(за разлика от окачването на старите Лади),пък и преди това ръбовете на предните ти гуми бая ще са облизани(това се набива в очи)....но ако си голям калпазанин и караш на по принципа на колхозния шофьор Бай Киро Керестето-"кола като върви не се пипа"

- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
lubakahome написа:нали преди 3 месеца смених предните амортесьори с нови и нови тампони сменях.
ако е рейката какво ще струва това нещо или може да се поправя.
и да ви попитам когато купих голфа ходих на диагностика и ми изчистиха грешките и сега като дам на контакт пак ми изписва IN 02
Ами на мен ми предстой сега да си купувам рейка, намерих два варианта.
Единият е 135лв немска без накрайници. Другият е италиянска с вътрешни и външни накрайници за 170лв + шест месеца гаранция! Има и трети вариянт тук в софето в нашия квартал има един дето ги рециклира и много слава му се носи обаче аз нещо не съм навит! Рециклират ти рейката 130лв и после за да ти я сменят и ако има някой накрайник поразбит отиваш над 200 лв. Мен не ми е проблем да си я сменя и предпочитам новата!
Става на въпрос за механична рейка, твоята ако е хидравлична отиваш на много повече кеш!
А ти дето си сменял тампоните с амортисьорите, е възможно тампоните да са били менте... не е изключен и този вариант. Но все пак провери какво е...

-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 22:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Оряхово
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 22:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Оряхово
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта