как да хвана дали ми вкл. и двете скорости на перката, в смисъл възможно ли една от двте скорости да не бачка. до сега не сам я хващал да променя скороста, все е една.
благодаря предварително
перката на радиатора - въпрос
- cvetelingeorgiev
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 16:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
палиш колата колега и гледаш .ако си с три кабела имаш 2 скорости на перката,чакаш да загрее и трябва да се включи .първо е бавната и след 90гр.е втора скорост.ако не сработва една от скоростите ,както е при мен, си за смяна на датчик на радиатора.можеш и да откачиш буксата от радиатора и да шунтоваш за да разбереш дали мотора си променя оборотите,на перката.
- cvetelingeorgiev
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 16:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
"проблема" е решен, измикнах буксата на датчика на радиатора с кабел тип жичка проверих и двете скорости. По слухов и визуален метод и двете вклучват. Палнах моторчето и гледам на таблото 97 почти към 100 градуса перката се влючи и о чудо работи на първа скорост. Почесах се по главата е след кратък размисъл достигнах до извода, че уреда на таблото лъже с около пет градуса. Тази моя теза се потвърди и от факта, че стрелката му на определени моменти било то в посока надясно или ляво не се движи плавно и почи назабележимо, понякога някак си отскача.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Applow, Красимир Паров и 44 госта