перката на радиатора - въпрос

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
cvetelingeorgiev
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 16:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

перката на радиатора - въпрос

Мнениеот cvetelingeorgiev » Вто 15 юли 2008 16:48


как да хвана дали ми вкл. и двете скорости на перката, в смисъл възможно ли една от двте скорости да не бачка. до сега не сам я хващал да променя скороста, все е една.
благодаря предварително




Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Чет 17 юли 2008 7:22


палиш колата колега и гледаш .ако си с три кабела имаш 2 скорости на перката,чакаш да загрее и трябва да се включи .първо е бавната и след 90гр.е втора скорост.ако не сработва една от скоростите ,както е при мен, си за смяна на датчик на радиатора.можеш и да откачиш буксата от радиатора и да шунтоваш за да разбереш дали мотора си променя оборотите,на перката.


ila
Мнения: 1002
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Чет 17 юли 2008 16:26


вадиш куплунга от датчика на радиатора.Той е с 3 кабела - единия подава 12в към другите 2 през датчика. Забиваш един кабел там, а другия му край последователно в другите 2 дупки. Ако работи ще върти с различни скорости в зависимост в коя дупка си забил кабела


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13549
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 17 юли 2008 21:26


той е с 1 скорост


Потребителски аватар
cvetelingeorgiev
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 16:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот cvetelingeorgiev » Чет 24 юли 2008 10:42


"проблема" е решен, измикнах буксата на датчика на радиатора с кабел тип жичка проверих и двете скорости. По слухов и визуален метод и двете вклучват. Палнах моторчето и гледам на таблото 97 почти към 100 градуса перката се влючи и о чудо работи на първа скорост. Почесах се по главата е след кратък размисъл достигнах до извода, че уреда на таблото лъже с около пет градуса. Тази моя теза се потвърди и от факта, че стрелката му на определени моменти било то в посока надясно или ляво не се движи плавно и почи назабележимо, понякога някак си отскача.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Applow, Красимир Паров и 44 госта