питане

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
alexass13
Мнения: 83
Регистриран на: Вто 26 фев 2008 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

питане

Мнениеот alexass13 » Сря 20 авг 2008 13:14


Здравейте, имам следният проблем на Г2-1,6ТД. Имах теч от ГНП. Течеше под двете пружини отгоре където е вързано жилото на газта. Ремонтираха я/сменена втулка и гумичка-БОШ е помпата/.Получи се следното: 1.Като е студена трябва да подавам газ иначе се тресе д-ля и подържа 600 оборота,така е около 1 минута и след това се оправя. 2. При топъл д-л като се включи перката на д-ля за охлаждането оборотите падат пак,това продължава докато не натисна педала на газта. 3. При включване на фаровете оборотите падат но слабо.4.При едновремено фарове и д-л охлж. е много лошо. Вазможно ли да е съвпадение след ремонта на ГНП да имам и проблем с ел. инсталацията/динамо-акумулатор/? Ако не работят фарове и ел.д-л охлаждане колата е ОК. Даже днес забелязах че като вкл. д-л на парното на трета има падане на оборотите.От сервиза ми казаха че проблема е от жилото на педала. Но Аз откачих жилото и проблема ми е същият. Колко волта трябва дя е на клемата на ГНП?Възможно ли да е лоша маса?Целият д-л е чистен с обезмаслител и след това с вода.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 20 авг 2008 13:29


ТОВА НЕ Е РАЗДЕЛ ЗА ДИЗЕЛОВИ ДВИГАТЕЛИ!
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=98751

Темите да бъдат със заглавия, подсказващи съдържанието им, да бъдат написани без правописни грешки и без главни букви.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта