
Датчик външна тампература - снимки
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
- Автомобил: Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: Плевен
Датчик външна тампература - снимки
Колата е голф 3 16v!Проблема е следния, на MFA-то не ми показва градусите на външ.темепратура, а ги показва само на дисплея на климатроника!Въпросният датчик според мен се намира зад декорат. решетка на бронята(от ляво като си пред колата) и представлява нещо кръгло (поправете ме ако греша),свързан е с кабел, но с него и без него пак не се показва нищо на MFA-то (а си има отделение за температура една снежинка,като стигне до нея стрелката като я местя я прескача, нито чертички нищо не показва) !Също така като измия колата на автомивка на дисплея на климата ми се изписва -51 градуса, започва да духа топло даже като съм го пуснал на най-студено на LO( едвам се издържа
) и след време се оправя!Това ли е датчика http://www.snimka.bg/album.php?album_id=267345 Ако някой се е сблъсквал с такова нещо да сподели!Благодаря предварително!!!

Последна промяна от slavipleven на Пет 25 юли 2008 12:11, променено общо 3 пъти.
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Можеш да направиш две неща -
1.Да отидеш на компютърна диагностика ,да ти изтрият грешките от климатроника.
2. Да смениш температурния датчик с нов-м/у 20 -40 лв , зависи от модела.
За да не косиш ,че го сменяш напразно,може да му замериш съпротивлението( датчика е термосъпротивление),изваждаш го , закачаш го на клемите на волтметър-амперметър, т.нар мултисет и го топваш в чаша с гореща вода-трябва до показва 600-800 ома, след това го топиш в чаша с ледена вода ,в която плуват бучки лед(може и в уиски)- трябва изведнъж да скочи на 1500-1600 ома, ако не стане , значи е за смяна,също е от значение дали е монтиран правилно.
1.Да отидеш на компютърна диагностика ,да ти изтрият грешките от климатроника.
2. Да смениш температурния датчик с нов-м/у 20 -40 лв , зависи от модела.
За да не косиш ,че го сменяш напразно,може да му замериш съпротивлението( датчика е термосъпротивление),изваждаш го , закачаш го на клемите на волтметър-амперметър, т.нар мултисет и го топваш в чаша с гореща вода-трябва до показва 600-800 ома, след това го топиш в чаша с ледена вода ,в която плуват бучки лед(може и в уиски)- трябва изведнъж да скочи на 1500-1600 ома, ако не стане , значи е за смяна,също е от значение дали е монтиран правилно.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
dokros написа:Можеш да направиш две неща -
1.Да отидеш на компютърна диагностика ,да ти изтрият грешките от климатроника.
2. Да смениш температурния датчик с нов-м/у 20 -40 лв , зависи от модела.
За да не косиш ,че го сменяш напразно,може да му замериш съпротивлението( датчика е термосъпротивление),изваждаш го , закачаш го на клемите на волтметър-амперметър, т.нар мултисет и го топваш в чаша с гореща вода-трябва до показва 600-800 ома, след това го топиш в чаша с ледена вода ,в която плуват бучки лед(може и в уиски)- трябва изведнъж да скочи на 1500-1600 ома, ако не стане , значи е за смяна,също е от значение дали е монтиран правилно.
Знаеш ли точни стойности на термистора, и какъв модел да търся.
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Точни стойности не зная ,пък и за всеки модел сигурно различни, например за моя голф-4 1.6 16V 2003 в ауто + казаха , че има два вида датчици,да не говорим, за венто , голф 3 различни модификации и т.н.
Стойностите , които съм описал по- горе , са от датчика на моя голф, те са за просто за информация ,дали термистора е изгорял или не.
Пък и не виждам какъв ти е проблема , отиваш в ауто +, носиш талона на колата ,вкарват го на компютъра и ти казват , твоя датчик от кой модел е и колко струва.
Стойностите , които съм описал по- горе , са от датчика на моя голф, те са за просто за информация ,дали термистора е изгорял или не.
Пък и не виждам какъв ти е проблема , отиваш в ауто +, носиш талона на колата ,вкарват го на компютъра и ти казват , твоя датчик от кой модел е и колко струва.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
dokros написа:Точни стойности не зная ,пък и за всеки модел сигурно различни, например за моя голф-4 1.6 16V 2003 в ауто + казаха , че има два вида датчици,да не говорим, за венто , голф 3 различни модификации и т.н.
Стойностите , които съм описал по- горе , са от датчика на моя голф, те са за просто за информация ,дали термистора е изгорял или не.
Пък и не виждам какъв ти е проблема , отиваш в ауто +, носиш талона на колата ,вкарват го на компютъра и ти казват , твоя датчик от кой модел е и колко струва.
модела за Г3 е само един (и нов е 30-40 лв.) , аз нямам по задание, правя разни опити и затова ме интересува. Благодаря ти все пак.
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
- Автомобил: Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: Плевен
re:
Колеги качил съм снимки на датчика, искам да ви попитам това ли е той?Ако някой е сменял това нещо(датчика) да пише!Благодаря!
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
- Автомобил: Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: Плевен
re:
Е къде под бронята?Ако имаш някакви снимки или някой друг ако има да качи!Мерси!!!
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
- Автомобил: Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: Плевен
re:
[quote="el_nino"]Погледни сминките на моята кола в гаража ....... гледаш предната броня ......... от пасажерската страна ( не шофьорската) . М/у ножа най-долу на броянта и мигачите + блендите има една решетка в която е вкаран датчика ...... като клекнеш на твоита кола ще го видиш 
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
- Автомобил: Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: Плевен
GRUEL написа:Колега, това на снимката ти е клаксона, върни си го обратно дето му е мястото...Темп. датчик е закачен на лявата декоративна решетчица на бронята, ако го няма там или нямаш изобщо репетка най-вероятно ти го няма и датчика. За всеки случай погледни зад решетката дали не си виси на кабелите. По принцип датчика е малък, цилиндричен, около 1, 2 см.
Решетка имам,но такова малко цилиндрично нямам!А може ли да имам втори клаксон, защото като откачих този продължавам да си имам клаксон!И някой тарикат да е махнал датчика и да е закачил това чудо!!!Свободни кабели нямам да висят,това гледах до преди малко!

-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
- Автомобил: Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: Плевен
re:
А този въпросния датчик на самата решетка ли се хваща или на друго място?Мерси!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта