Както обикновенно проблемът се появи след слагането на газово, но сега го има и на бензин. Вдигнат ли се над 2000 об , до каквато и да е степен ,след изключчване от скорост оборотите замръзват на 2000 и те така. Ако ги сваля чрез включване на първа си залепват на 900 и колата е ОК. Стъпковото моторче е наред, филтрите са нови, газовото е регулирано, според газаджията колата дърпа въздух от някъде но не можа да установи от къде, след като го пръска със спрей. Преди да сложа газовото нямаше подобен проблем, освен че газта леко задържаше след като се отпусне педала( жилото е наред )
В момента проблема го решавам като карам постоянно с пуснат климатик и така оборотите са си наред, остава само известно задържане.
Имате ли идеи, с търсачката не открих подобен случай?
Колата е Голф 1,8ми ААМ - 1997г

...
- aitapeapea
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
...
Последна промяна от aitapeapea на Чет 31 юли 2008 11:10, променено общо 2 пъти.
- garabarar
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
пичове може ли и аз да ви попитам нещо и аз го имам тоя проблем ама при мене е малко повевече държи ми 3000-3500 об. и аз така като му стъпя на спирачките и като дам на скорост и падат и след това като подам гас и пак така и някои може ли да ми каже колко пара е едно стъпково моторче.моля ви се пи6втв спе6но 4е утре трябжа да патувам.а не знам дали да трагвам така.има ли някаква опасност да стане не6то.
- reactiven
- Мнения: 240
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
garabarar написа:пичове може ли и аз да ви попитам нещо и аз го имам тоя проблем ама при мене е малко повевече държи ми 3000-3500 об. и аз така като му стъпя на спирачките и като дам на скорост и падат и след това като подам гас и пак така и някои може ли да ми каже колко пара е едно стъпково моторче.моля ви се пи6втв спе6но 4е утре трябжа да патувам.а не знам дали да трагвам така.има ли някаква опасност да стане не6то.
не ти е проблема стъпковото моторче, а маркуча към сервото!
- aitapeapea
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Благодаря за съветите
Историята ми продължава така:
Ходих до Силистра и по време на пътуването вече номера с климатика не минава. Дига си обороти и на газ и на бензин, и когато е студена и когато е топла. Отидох при майстор , не можа да открие от къде дърпа въздух. Проверихме я с комп - почти нямаше грешки. Стъпковия мотор е наред. Датчика за температурата също.Неговата диагноза бе за гарнитура на колекторите. Доста трудно свалиха гарнитурата и се оказа ,че новата не е точно същата.
Старата гарнитура не изглеждаше зле, беше метална и без видими наранявания. Сега се наложи да оставя колата и ще чакам пък да видим.
Интересно ако не е от тази гарнитура - остават ли още варианти ?
Историята ми продължава така:
Ходих до Силистра и по време на пътуването вече номера с климатика не минава. Дига си обороти и на газ и на бензин, и когато е студена и когато е топла. Отидох при майстор , не можа да открие от къде дърпа въздух. Проверихме я с комп - почти нямаше грешки. Стъпковия мотор е наред. Датчика за температурата също.Неговата диагноза бе за гарнитура на колекторите. Доста трудно свалиха гарнитурата и се оказа ,че новата не е точно същата.
Старата гарнитура не изглеждаше зле, беше метална и без видими наранявания. Сега се наложи да оставя колата и ще чакам пък да видим.
Интересно ако не е от тази гарнитура - остават ли още варианти ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта