:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
aitapeapea
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

...

Мнениеот aitapeapea » Пет 18 юли 2008 18:33


Както обикновенно проблемът се появи след слагането на газово, но сега го има и на бензин. Вдигнат ли се над 2000 об , до каквато и да е степен ,след изключчване от скорост оборотите замръзват на 2000 и те така. Ако ги сваля чрез включване на първа си залепват на 900 и колата е ОК. Стъпковото моторче е наред, филтрите са нови, газовото е регулирано, според газаджията колата дърпа въздух от някъде но не можа да установи от къде, след като го пръска със спрей. Преди да сложа газовото нямаше подобен проблем, освен че газта леко задържаше след като се отпусне педала( жилото е наред )

В момента проблема го решавам като карам постоянно с пуснат климатик и така оборотите са си наред, остава само известно задържане.

Имате ли идеи, с търсачката не открих подобен случай?

Колата е Голф 1,8ми ААМ - 1997г

Последна промяна от aitapeapea на Чет 31 юли 2008 11:10, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Съб 19 юли 2008 7:07


Има вариянт да ти трупа грешки заради некоректни данни от Ламбда сондата :idea:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 19 юли 2008 7:46


Колега смени си датчика на температурата и си готов...той лъже компа ти че ти е стдудена колата и автоматичния смукач се вкл. за това се получава така :wink: ДЪРЖИ 2000об/мин.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 19 юли 2008 7:50


jagler написа:Колега смени си датчика на температурата и си готов...той лъже компа ти че ти е стдудена колата и автоматичния смукач се вкл. за това се получава така :wink: ДЪРЖИ 2000об/мин.


къде е логиката при пусната клима да се оправя?


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 19 юли 2008 8:01


когато е на празан ход държи 2000 об/мин когато си на скорост не се усеща минал съм по този път и за това ми давам съвет да не се лута и да дава излишни пари... :wink: пък и нали знаеш климата товари двигателя


Потребителски аватар
garabarar
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот garabarar » Съб 19 юли 2008 18:14


пичове може ли и аз да ви попитам нещо и аз го имам тоя проблем ама при мене е малко повевече държи ми 3000-3500 об. и аз така като му стъпя на спирачките и като дам на скорост и падат и след това като подам гас и пак така и някои може ли да ми каже колко пара е едно стъпково моторче.моля ви се пи6втв спе6но 4е утре трябжа да патувам.а не знам дали да трагвам така.има ли някаква опасност да стане не6то.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Съб 19 юли 2008 18:53


Може да се почисти контакта вътре в моторчето :idea: Иначе ,ако е 4 пиново ново е около 130лв в Ауто плюс :wink:


Потребителски аватар
garabarar
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот garabarar » Съб 19 юли 2008 19:53


ж смисал кои контакт да зне6 4е сам нов с vw и много много не разбирам моля те обясни ми пове4е аз 4етох как да го по4истя но дали 6те стане и 4есно казано не знам дали е от това иска6е ми се някои да го погледне ама .....


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Съб 19 юли 2008 20:03


И вентото след слагане на газова направи същото .Оправи се от самосебе си :roll:


Потребителски аватар
garabarar
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот garabarar » Съб 19 юли 2008 20:15


ама газовата не е сложена скоро еи сега пак пробвах като махна буксата която влиза в мотор4ето(4 пинова) сеоправя и работи без ядове исках да попитам мога ли така да мина 250 километра за6тото 6ет патувам и там кадето отивам мога да го сменя моля ви кажете.


Потребителски аватар
reactiven
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот reactiven » Съб 19 юли 2008 20:40


garabarar написа:пичове може ли и аз да ви попитам нещо и аз го имам тоя проблем ама при мене е малко повевече държи ми 3000-3500 об. и аз така като му стъпя на спирачките и като дам на скорост и падат и след това като подам гас и пак така и някои може ли да ми каже колко пара е едно стъпково моторче.моля ви се пи6втв спе6но 4е утре трябжа да патувам.а не знам дали да трагвам така.има ли някаква опасност да стане не6то.

не ти е проблема стъпковото моторче, а маркуча към сервото!


Потребителски аватар
garabarar
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот garabarar » Съб 19 юли 2008 20:47


от мотор4ето е за6тото като му изжадя буксата демек без мотор4ето работи както трябва без нникви ядове 6те пробвам да го про4истя и 6те видя кво 6те стане ако не стане 6те тарся тогава други не6та мерси все пак на вси4ки кои ми писаха за проблема много сам ви благодарен.


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Съб 19 юли 2008 23:55


Имах подобен случай с едно ВЕНТО , смуче въздух , или от гарнитура на всмукателните колектори, или от пробита мембрана на сервото на спирачките , или от скъсан тампон на моноинжекцията.


Потребителски аватар
aitapeapea
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот aitapeapea » Нед 20 юли 2008 21:30


Благодаря за съветите

Историята ми продължава така:
Ходих до Силистра и по време на пътуването вече номера с климатика не минава. Дига си обороти и на газ и на бензин, и когато е студена и когато е топла. Отидох при майстор , не можа да открие от къде дърпа въздух. Проверихме я с комп - почти нямаше грешки. Стъпковия мотор е наред. Датчика за температурата също.Неговата диагноза бе за гарнитура на колекторите. Доста трудно свалиха гарнитурата и се оказа ,че новата не е точно същата.
Старата гарнитура не изглеждаше зле, беше метална и без видими наранявания. Сега се наложи да оставя колата и ще чакам пък да видим.
Интересно ако не е от тази гарнитура - остават ли още варианти ?


Потребителски аватар
ANGEL
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ANGEL » Пон 21 юли 2008 13:27


ТАМПОНА НА МОНОТО ИЛИ Е СКЪСАН ИЛИ ДЕФОРМИРАН И СМУЧЕ!ДНЕС СИ КУПИХ НОВ И УТРЕ ЩЕ СМЕНЯМ ДА ВИДИМ КО ША СТАНЕ



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта