Неработещ показател за тепмературата ГОЛФ 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Митачето
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 31 юли 2008 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Неработещ показател за тепмературата ГОЛФ 2

Мнениеот Митачето » Пет 01 авг 2008 17:57


Значи, получава се следното. Като допра кабела, който е свързан към датчика за температурата на таблото към "+" на акумулатора и стрелката започва да се отклонява. Това идва да покаже, че нито кабела е прекъснат, нито самата стрелка е повредена. Затова смених датчика (8 лв.). Но пак нищо. Замерих напрежението, което датчика подава- 7.5-8.0 V (при недобре загрял двигател). Значи, след като при 12V се отклонява докрай, при 8.0 V трябва поне да помръдне. Незнам.
Ако някой е имал същия проблем и е намерил решение ще съм му благодарен да сподели своя опит.

Последна промяна от Митачето на Сря 06 авг 2008 21:47, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Milanski » Пет 01 авг 2008 18:18


колега най-добре си купи нов датчик и виж дали ще се оправи :D
п. с. перката се включва от датчик който е на радиатора а този който показва температурата на таблото обикновено е на главата :lol:


Потребителски аватар
lucky7o
Мнения: 965
Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот lucky7o » Съб 02 авг 2008 11:20


Колега, аз имах такъв проблем.Има една клема (на масления датчик),която седи до една капачка,която се отвива и се гледа нещо за съединителя мисля :shock Не съм сигорен де :wink: Тази букса (тоест не е букса,а две кабелчета нещо не даваха контакт) позачистих ги мушнах ги и тръгна.След време пак имах сещия проблем ,но беше от едно друго кабелче,което се намира по в ляво (само едно е) беше се прекъснало :evil: Може да не си ме разбрал с моите обяснения ама ... Ще снимам и,ако не си го оправил ще кача снимки да видиш къде се намират.Успех...


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Съб 02 авг 2008 12:24


най вероятно датчика ти е заминал, вземи си друг, не е скъп вобще :lol:


Митачето
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 31 юли 2008 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот Митачето » Сря 06 авг 2008 11:52


Значи, получава се следното. Като допра кабела, който е свързан към датчика за температурата на таблото към "+" на акумулатора и стрелката започва да се отклонява. Това идва да покаже, че нито кабела е прекъснат, нито самата стрелка е повредена. Затова смених датчика (8 лв.). Но пак нищо. Замерих напрежението, което датчика подава- 7.5-8.0 V (при недобре загрял двигател). Значи, след като при 12V се отклонява докрай, при 8.0 V трябва поне да помръдне. Незнам.
Ако някой е имал същия проблем и е намерил решение ще съм му благодарен да сподели своя опит!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 06 авг 2008 12:23


Митаче, при мен датчик за 7.50 пък ми заби директно на 120*С :lol:
Тези за по 7-8 лева са си така ;)
Я бодни на куплунга на кабела едно съпротивление от порядъка на 200-250 ома. Трябва стрелката да иде до около 80-85*С.
Ако е така- още по-нов датчик.... сорри!


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Сря 06 авг 2008 14:18


колега напиши с какъв автомобил си
датчика с един кабел ли е?
температурните датчици работят спрямо МАСА а НЕ спрямо +12 волта
датчика не "подава" напрежение а СЪПРОТИВЛЕНИЕ
според мен си омазал положението с подаването на +12в и с каквито и датчици да пробваш няма да стане работата


Митачето
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 31 юли 2008 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот Митачето » Сря 06 авг 2008 15:16


Става въпрос за голф 2 1.6 дизел. Датчика е с един кабел. Но нещо не разбрах какво мойе да съм прецакал като съм подал 12V. Нали вътре на таблото си има стабилизатор на напрежението, който го тражи на 10V. Ако той беше изгорял, мисля че и нямаше да ми показва нивото на горивото.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта