Голф 2 1.8 GU загрява стабилно!
- 1800_GT
- Мнения: 33
- Регистриран на: Нед 05 мар 2006 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Голф 2 1.8 GU загрява стабилно!
Значи колеги имам следния проблем: Таблото на Голфа ми има проблем, пускам габарити и вс. работи и свети и показва както си реши. Реших да сменя термостат, антифриз, бял и червен датчик и тройника към тях. Да ми е малко по спокойно по път за морето че не ми прегрява колата! Вчера си взех колата от сервиза и на жълтите павета - изхвърли антифриза през капачката на разширителния съд! Проверих течността в казанчето - водната помпа си върти, остава варианта да не е била обезвъздушена системата, ама доколкото знам тя сама си го върши това! Колата работи като часовник, нямала е следи от други примеси в антифриза и нищо обезпокоително! Знам че мога да ползвам търсачката, мн. съм зает на работа а утре след работа вечерта трябва да пътувам за Несебър, много съм на зор, почивката отива на зле а и прецаквам и др. хора. Моля да ми дадете някакъв бърз съвет - водна помпа (нищо че върти), несработил термостат, възд. възглавница някъде?!?! Много ми е на зор. Благодаря ви!
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Склонен съм да вярвам,че не е била обезвъздушена в сервиза!Предлагам ти да откачиш големия маркуч от към главата и да напълниш от там големия радиатор за по-сигурно.Запали двигателя на отворена капачка на разширителното казанче и го остави да поработи 5 мин.През това време(запален двигател) стискай долния маркуч на радиатора с цел по-бързо обезвъздушаване.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
колега отвий капачката на разширителният съд сложи си я до ухото и я разклати трябва да се чува едно дрънчене в противен случай ( ако не дрънчи ) значи и е блокирал клапана и си купи нова .
не знам какъв точно е твоя проблем но преди години карах голф 2 1.6 и колата не прегряваше но изхвърляше по - малко вода и се оказа че клапана на капачката е блокирал смених я и повече нямах проблеми
не знам какъв точно е твоя проблем но преди години карах голф 2 1.6 и колата не прегряваше но изхвърляше по - малко вода и се оказа че клапана на капачката е блокирал смених я и повече нямах проблеми

- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Охладителната система на VW е херметизирана.Нараства температурата - нараства и налягането и антифриза не завира при 100-110*C . При мен се случи следното - на капачката има гумен О пръстен - излезнал от канала си и системата не е херметична и след като изгася изхвърля антифриза защото в главата се образуват газови мехури които ми изхвърляха течността навън през някъкъв преливник. Оправих си гумения пръстен и всичко си дойде по местата.
- 1800_GT
- Мнения: 33
- Регистриран на: Нед 05 мар 2006 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблема е решен!!! От сервиза ме пратиха при Павлин-Жицата!!
Евала на момчето, знае, старателен е, не размотава и си разбира. Та Павлин почна да мери тоци, пъха некви жици по бушаните насам натам и установи - Разтопен бушон на перката на радиатора, (от ОМВ или друга верига купуван, от теа цветните в блистерите, каза че са боклуци не трябва да се топи, да прекъсва жичката!!) , след което сложи друго легло за бушона - старото може да се е скапало от греенето и дори с хубав бушон пак да грее. След това се установи че 2-ра степен на вентилатора не тръгва!! Окей мери пак по жиците, отвори една връзка - вътре вс. окислено и на мармалад, смени пробва - и ооо песен вс. върви на макс. Оставихме колата да работи в най големия пек, и й забихме некви термометри в радиатора ( не бях виждал такива).. при което установи че 1-ва степен се вкл. на 96 градуса, а 2-ра на 100 и нещо ( не помня) , прати ме в Ауто+ на Симеон да закупя датчик който влиза долу в радиатора ( с лице към предницата на колата - долу дясно), датчика мери температурата на антифриза и подава инфо на перката кога да тръгва, марката е "BEHR" - 22лв. Колата е часовник, като за капак и коледното светкане по таблото спря и вс. е с повече от хубав край. Доволен съм, дано ви е полезен споделения ми малък опит, ако някой има нужда от услуги по ел. инсталацията мога да го насоча къде да търси момчето. Коректно и мн. точно е. За цял следобед ми все че сменя кабели, датчици, слага негови бушони и т.н. ми взе 30лв общо!!

Евала на момчето, знае, старателен е, не размотава и си разбира. Та Павлин почна да мери тоци, пъха некви жици по бушаните насам натам и установи - Разтопен бушон на перката на радиатора, (от ОМВ или друга верига купуван, от теа цветните в блистерите, каза че са боклуци не трябва да се топи, да прекъсва жичката!!) , след което сложи друго легло за бушона - старото може да се е скапало от греенето и дори с хубав бушон пак да грее. След това се установи че 2-ра степен на вентилатора не тръгва!! Окей мери пак по жиците, отвори една връзка - вътре вс. окислено и на мармалад, смени пробва - и ооо песен вс. върви на макс. Оставихме колата да работи в най големия пек, и й забихме некви термометри в радиатора ( не бях виждал такива).. при което установи че 1-ва степен се вкл. на 96 градуса, а 2-ра на 100 и нещо ( не помня) , прати ме в Ауто+ на Симеон да закупя датчик който влиза долу в радиатора ( с лице към предницата на колата - долу дясно), датчика мери температурата на антифриза и подава инфо на перката кога да тръгва, марката е "BEHR" - 22лв. Колата е часовник, като за капак и коледното светкане по таблото спря и вс. е с повече от хубав край. Доволен съм, дано ви е полезен споделения ми малък опит, ако някой има нужда от услуги по ел. инсталацията мога да го насоча къде да търси момчето. Коректно и мн. точно е. За цял следобед ми все че сменя кабели, датчици, слага негови бушони и т.н. ми взе 30лв общо!!

До преди два месеца и аз страдах от същото заболяване,ама с голф 3 ...и един ден се оплаках на колега ..та той вика и аз иммак такъв проблем:запушена охладителна система му викат(ако и ти страдаш от същото)!!! та си взех една киселинка за отпушване на водни системи..продават ги във повечето бензиностанции.купуваш,четеш упътването и изпълняваш!!Да ти кажа не съм вярвал че антифриз на 8 месеца може да прилича на супата на баба ми.Толкова мръсотии не съм виждал,а ако след това искаш да се обедиш дали е почистен добре..пробвай в някой сервиз да ти проверят радиатора(големия).По този начин си ре6их проблемите с прегряването..
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 64 госта