Здравейте, колеги.
Проблемът е следния, от известно време забелязах, че под колата се образува малка локвичка от няколко капки и като я пипнах видях, че не е масло, а рядка като вода, леко жълтеникава и като се размаже на пръстите не е хлъзгава и реших че не е проблем и си карах даоста време така. Вчера обаче трябваше бързо да отида на кратко растояние (1 км.) и хванах колата, че и времето беше гадно и за толкова малко растояние забелязах, че малкият теч е станал много голям и прави стабилана локва отдолу(100-200мл.). Тчечността е същата, като вода но мирише силно подобно на гориво. Забелязах че теча е облял двигателя от средата, но не мога да локализирам точно теча от къде е и каква е тчността. Когато колата е спряла теча спира, явно е от налягането...... Не съм забелязал да загрява повече от норамлно. Напоследък обаче започна да пали много трудно, а преди си палеше от раз дори и на по-студено, а сега поне три пъти рябва да въртя ключа за да запали. Възможно ли е да с асвързани проблемите?
Ако някой може да даде съвет, ще бъда благодарен.
Двигателя е дизел, колата от гаража.
Благодаря!
Сериозен теч, отпред Голф2
- fredman
- Мнения: 34
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сега с един приятел погледнахме внимателно и се оказа, че е гориво и тече някъде от дизеловата помпа пред двигателя. Не се вижда точно от къде, но е някъде отдолу. Колата пали изключително трудно и изгасва след 1-2 мин. Явно горивото изтич преди да стигне двигателя. Някой имал ли е подобен проблем и какво да правя в този случай??? Моля помогнете за да не ме прецакат пишман майстори в сервиза.
Последна промяна от fredman на Съб 26 юли 2008 14:03, променено общо 1 път.
Здравей колега,вземи се спрей обезмаслител и изчисти омасляването,предполагам,че е от гориво нагнетателната помпа(не казваш от къде тече) помоли някой твой приятел да завърти ключа,а ти гледай от къде ще просълзи.Пиши какво се е получило.Да те насоча къде да гледаш и да почистиш,най-долу на помпата има капачка,м/у помпата и мотора също там е авансатора о-пръстена може да е изпуснал.Отзад където излизат тръбичките към инжекторите,капака на помпата и рейката(там където се захваща жилото под таза планка има пружина,вътре в нея има втулка и о-пръстен) както е писал колегата по-горе.Трудното палене не е от маркучите за излишко гориво,излишното гориво се връща в помата(част от него) а там е клапана който подържа налягане в помпата(на празен ход е окол 2 бара може и да греша с цифрите)Ако теча е от там обърни се към специализиран сервиз да не ти излезе по- скъпо.
- fredman
- Мнения: 34
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега, chachi мерси! Ето какво направих:
Първо огледах и почистих както каза, след това запалих колата с много зор но запали с натискане на газта и почти веднага изгасна (аз предполагам, че вече горивото в резервоара ми е свършило). Отидах и опипах цялата помапа отдолу и теча е точно там където е закачен смукача, ,където е закачено жилото и механизма на смукача, отдолу като пипнах и имаше прясно изтекло гориво. Забърсах и пак запалих и пак там имаше. Явно е от там!
Някави предположения, дали е сериозно.
Първо огледах и почистих както каза, след това запалих колата с много зор но запали с натискане на газта и почти веднага изгасна (аз предполагам, че вече горивото в резервоара ми е свършило). Отидах и опипах цялата помапа отдолу и теча е точно там където е закачен смукача, ,където е закачено жилото и механизма на смукача, отдолу като пипнах и имаше прясно изтекло гориво. Забърсах и пак запалих и пак там имаше. Явно е от там!
Някави предположения, дали е сериозно.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: videlin85 и 59 госта