Проблем с ниски обороти на Г2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
sparco_1111
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Проблем с ниски обороти на Г2

Мнениеот sparco_1111 » Вто 12 авг 2008 22:11


голфа е 1,8 16V PL DOHC като го запала студен и ниски убороти изобщо ги няма като загрее работи на обороти но като тръгнеш и караш на втора и на 2000-2500 оборота придръпва Помогнете!!!

Последна промяна от sparco_1111 на Сря 13 авг 2008 23:27, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
RACING_GTI
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 28 май 2008 18:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот RACING_GTI » Вто 12 авг 2008 22:35


Ми карай го на по-високи обороти, какви са тия 2000..... :lol:


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 13 авг 2008 8:27


Колега, като използваш търсачката излизат доста темички. Ето една от мен, но поразгледай какво ще ти изкара и търсачката.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 0%EE%F2%E8
Добре дошъл. :lol: : vw fen
П.П. Чао и успешен ден. :lol:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 13 авг 2008 11:06


Здравко, PL-а няма нииищо общо с това 1.3, дето се обсъжда в темата ;)
PL е с мехнаичен инжекцион и майсторите му са малко!
Аз само 1 познавам ;) Bobby_


eng.Kostadinov
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Сходен проблем с оборотите на голф 2 - 1.6 ел карбуратор

Мнениеот eng.Kostadinov » Сря 13 авг 2008 20:10


Привет
На скоро при мен се появи сходен проблем с оборотите. Но при мен още като се припали и на две три секунди се усеща как се понижават оборотите. Преди имаше проблем с високи обороти - като се припалеше и понякога оборотите му бяха доста високи, достатъчно че на втора да прави към 40 километра, без аз да подавам газ. Съмнява ме че е от управлението на двигателя, което е една кутийка, която се намира отпред до антенката скрита е под един пластмасов капак. Въпроса е дали ти придърпва или направо тресе и дали спира след 2000 2500 оборота. Пробвай да върнеш газта като започне да придърпа и да я натиснеш пак. Не съм напълно убеден, но поне при моят проблем така ми се струва, понеже преди две години голфа се форсираше, после спря и сега ми прави чакмаци с ниски обороти.
Очакваме компетентно мнение с колегата :)
С уважение Тодор Костадинов


Потребителски аватар
sparco_1111
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Мнениеот sparco_1111 » Сря 13 авг 2008 23:25


утре ще го закачим на тест и ще видим какво ще покаже


eng.Kostadinov
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот eng.Kostadinov » Чет 14 авг 2008 11:39


sparco_1111 написа:утре ще го закачим на тест и ще видим какво ще покаже


Все пак провери и нивото на антифриза, тъй като съм чувал че автоматинчия смукач може и да се подлъже от ниското ниво на антифриза и да се включи. Също така ако голфа е пълна инжекция както мисля то е възможно и да е от степ моторчето на инжекциона, което регулира горивото. Доколкото зная ако се почисти добре е възможно и проблема ти да се реши.
Ще се радвам да споделиш резултатите от теста, тъй като ми е много интересно от какво им се развалят оборотите на тези голфове.
Поздрави


Потребителски аватар
sparco_1111
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Мнениеот sparco_1111 » Съб 23 авг 2008 13:51


тази седмица ще го карам в сряда или четвъртък съм записал час


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Съб 23 авг 2008 14:33


radotom написа:PL е с мехнаичен инжекцион

аз защо знам че не е механична :gruebel


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 23 авг 2008 14:54


Е паа...PL e с КЕ-Jetronik. Де да знам как да го кажа... Механичен инжекцион с много електрика по него.
Като например knock-сензор, Ламбда сонда и.... и май е това ;)
На Bobby_ ако му се занимава- да дава повече инфо за разликите ;)
Той си беше сменил KR-ската инжекция с на PL


Потребителски аватар
sparco_1111
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Мнениеот sparco_1111 » Чет 28 авг 2008 19:46


днес свалях гърнетата и случайно видях че има скъсана жица на ламбда сондата свалих я запоихме я стана повече от идеално сложих я колата не беше палена 5 6 часа беше истинала запалих я и ако не я държа на над 2000 оборота падат уборотите и гасне като загрее колата и почва да се оправя обаче студена няма никакви обороти.а да ви кажа друго колата когато я зех имаше вътре някво копче за паленето нещо собственика ми каза няква пета дюза или нещо такова и като е студен ако не щракна копчето няма палене загрее ли пали и без копчето един вид копчето вкарва още гориво така си то обяснявам аз



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 44 госта