Проблем с ниски обороти на Г2
- sparco_1111
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 23 апр 2008 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
Проблем с ниски обороти на Г2
голфа е 1,8 16V PL DOHC като го запала студен и ниски убороти изобщо ги няма като загрее работи на обороти но като тръгнеш и караш на втора и на 2000-2500 оборота придръпва Помогнете!!!
Последна промяна от sparco_1111 на Сря 13 авг 2008 23:27, променено общо 1 път.
- RACING_GTI
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 28 май 2008 18:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Колега, като използваш търсачката излизат доста темички. Ето една от мен, но поразгледай какво ще ти изкара и търсачката.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 0%EE%F2%E8
Добре дошъл.
П.П. Чао и успешен ден.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 0%EE%F2%E8
Добре дошъл.


П.П. Чао и успешен ден.

-
- Мнения: 109
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Сходен проблем с оборотите на голф 2 - 1.6 ел карбуратор
Привет
На скоро при мен се появи сходен проблем с оборотите. Но при мен още като се припали и на две три секунди се усеща как се понижават оборотите. Преди имаше проблем с високи обороти - като се припалеше и понякога оборотите му бяха доста високи, достатъчно че на втора да прави към 40 километра, без аз да подавам газ. Съмнява ме че е от управлението на двигателя, което е една кутийка, която се намира отпред до антенката скрита е под един пластмасов капак. Въпроса е дали ти придърпва или направо тресе и дали спира след 2000 2500 оборота. Пробвай да върнеш газта като започне да придърпа и да я натиснеш пак. Не съм напълно убеден, но поне при моят проблем така ми се струва, понеже преди две години голфа се форсираше, после спря и сега ми прави чакмаци с ниски обороти.
Очакваме компетентно мнение с колегата
С уважение Тодор Костадинов
На скоро при мен се появи сходен проблем с оборотите. Но при мен още като се припали и на две три секунди се усеща как се понижават оборотите. Преди имаше проблем с високи обороти - като се припалеше и понякога оборотите му бяха доста високи, достатъчно че на втора да прави към 40 километра, без аз да подавам газ. Съмнява ме че е от управлението на двигателя, което е една кутийка, която се намира отпред до антенката скрита е под един пластмасов капак. Въпроса е дали ти придърпва или направо тресе и дали спира след 2000 2500 оборота. Пробвай да върнеш газта като започне да придърпа и да я натиснеш пак. Не съм напълно убеден, но поне при моят проблем така ми се струва, понеже преди две години голфа се форсираше, после спря и сега ми прави чакмаци с ниски обороти.
Очакваме компетентно мнение с колегата

С уважение Тодор Костадинов
- sparco_1111
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 23 апр 2008 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
sparco_1111 написа:утре ще го закачим на тест и ще видим какво ще покаже
Все пак провери и нивото на антифриза, тъй като съм чувал че автоматинчия смукач може и да се подлъже от ниското ниво на антифриза и да се включи. Също така ако голфа е пълна инжекция както мисля то е възможно и да е от степ моторчето на инжекциона, което регулира горивото. Доколкото зная ако се почисти добре е възможно и проблема ти да се реши.
Ще се радвам да споделиш резултатите от теста, тъй като ми е много интересно от какво им се развалят оборотите на тези голфове.
Поздрави
- sparco_1111
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 23 апр 2008 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
- sparco_1111
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 23 апр 2008 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
днес свалях гърнетата и случайно видях че има скъсана жица на ламбда сондата свалих я запоихме я стана повече от идеално сложих я колата не беше палена 5 6 часа беше истинала запалих я и ако не я държа на над 2000 оборота падат уборотите и гасне като загрее колата и почва да се оправя обаче студена няма никакви обороти.а да ви кажа друго колата когато я зех имаше вътре някво копче за паленето нещо собственика ми каза няква пета дюза или нещо такова и като е студен ако не щракна копчето няма палене загрее ли пали и без копчето един вид копчето вкарва още гориво така си то обяснявам аз
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 44 госта