Случва ли се често при този двг Голф 3 1,6, 101к.с. AFT

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vladoins
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 13:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Случва ли се често при този двг Голф 3 1,6, 101к.с. AFT

Мнениеот vladoins » Сря 13 авг 2008 16:22


Не е за вярване на 11,08,2008 купих въпросната кола нов внос от италия като изглеждаше много добре а бе заслужаваше си. На 12,08,2008 отивам в кат за номера и всичко е о.к. На връщане от кат след каране около 15км.нещо изчука в двг след което го загасих, запалих го отново и се чу металическо тракане в двг в долната част към коляновия вал. Все още не е разглобявано но имам съмнения за биелен лагер. Нов потребител съм. Моля за съвет, и предварително благодяря.
Колега, писането с главни букви се счита за викане ;)
Добре дошъл! Дано се разминеш леко!
edit: radotom

Ремонтирах викането, като за първо мнение.
mod edit: dobrinb




Atanas14
Мнения: 749
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Atanas14 » Сря 13 авг 2008 16:24


и как ние от форума можем да сме ти полезни, аз моята кристална топка я счупих


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 13 авг 2008 16:41


свали планката с емблемата на колекторите и преброй колко винтчета от клапите са в мотора...
разглобявай... :wink:


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Сря 13 авг 2008 17:22


vaskoto1 написа:свали планката с емблемата на колекторите и преброй колко винтчета от клапите са в мотора...
разглобявай... :wink:


Васко т'ва верно ли се случва ?! За тия клапи които регулират притока на въздух в колекторите ли става въпрос ?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 13 авг 2008 19:59


мдам, за тях...
2 мотора вече.
единия на inoi-заедно го правихме, другия на niki7878-той си го прави сам.
и едно да е-скача от цилиндър на цилиндър. на иной беше скапало 2... :evil:


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Сря 13 авг 2008 20:11


vaskoto1 написа:мдам, за тях...
2 мотора вече.
единия на inoi-заедно го правихме, другия на niki7878-той си го прави сам.
и едно да е-скача от цилиндър на цилиндър. на иной беше скапало 2... :evil:
Добре тогава, че нямам таквиз работи :)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 13 авг 2008 20:13




Потребителски аватар
vladoins
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 13:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vladoins » Чет 14 авг 2008 10:17


Благодаря колега васко1 оказа се прав паднали са две от болчетата на едната клапа от всмук.колектор а всички останали бяха хлабави. Минаваме към сваляне на глава. После ще пиша пак. Блогодаря за асистенцията! :beer


miroslavg111
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

и при мен бяха на път

Мнениеот miroslavg111 » Сря 03 сеп 2008 9:11


Колеги,
много благодаря за темата. След като я прочетох реших да отворя и проверя как стоят нещата при мен.
От общо 8 винтчета - 4 се бяха разхлабили. Добре че го хванах навреме!
Който има същия мотор да отвори и провери. Свалянето на плочката е елементарно (щом дори аз се справих).
Трябва ви накрайник тип еврейска звезда 20x100.


Потребителски аватар
vladoins
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 13:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vladoins » Сря 03 сеп 2008 12:39


При мен бяха изпаднали две болтчета и се оказа че има три начуканите бутала като две от тях бяха отчупили по едно малко парченце точно от ръба на челото на буталото. Реших и ги смених всичките със същите втора употреба, поне знам че са истинските с нови сегменти и нови биелни лагери. Сега мотора мърка като нов и съветвам след като аз и други колеги си изпатихме с този проблем всички които имат такъв мотор периодично да свалят капака и да ги проверяват тези иначе невинни болтчета дали са стегнати за да не се превърнат в най-скъпите болтчета в живота им. На мен този ремонт ми излезе около 1000лв. труд и части като смених и някой други неща. Благодаря ви за информацията! :beer :lol: :wink:


Потребителски аватар
golf avenue
Мнения: 359
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
Автомобил: vw golf variant
Двигател: azj 02
Местоположение: Варна

Мнениеот golf avenue » Сря 03 сеп 2008 13:45


При AKL 101к.с. на Г4/Бора,има ли ги тези лопатки в колекторите и съществува ли същата опасност както при AFT,моторите мисля са подобни


Потребителски аватар
parabadabal
Мнения: 223
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 1:13
Автомобил: VW Golf 3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

дгс

Мнениеот parabadabal » Сря 03 сеп 2008 14:18


а някой ще ми обясни ли как точно става разглобяването. има една плочка отстрани която ми се вижда на малко гадно място. кажете нея как да махна ако може. благодаря


miroslavg111
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

коя е плочката

Мнениеот miroslavg111 » Сря 03 сеп 2008 15:32


няколко отговора по-горе vaskoto1 е сложил линк:
Изображение
развъртат се 6-те болта в краищата на плочката. За целта трябва накрайник тип 'еврейска звезда' 20х100


Потребителски аватар
jijibs
Мнения: 698
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас, Golf 3, AEA

Мнениеот jijibs » Сря 03 сеп 2008 21:00


Защо няма теми като тази обединени в една ВАЖНА такава?


Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Сря 03 сеп 2008 21:39


И при мен колега в работата и по марката автомобил със съшия ДВГ 1.6 и същия проблем с винчетата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта