Проблем с предните чистачки на голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Petar40
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 12 авг 2008 9:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с предните чистачки на голф 3

Мнениеот Petar40 » Вто 12 авг 2008 9:56


Здравейте, моля за помощ относно проблема с който се сблъсках - не ми работят предните чистачки на голф 3 ГТИ.
Задната работи нормално, пръскалката на предните чистачки също си работи, но самите предни чистачки не искат да отлепят, нито при включено лостче нагоре нито надолу (с интервала на включване).

От сутринта изчетох половината форум и имам няколко въпроса:

1. Има ли отделен бушон за предните чистачки който може да е изгорял (а задната да си работи)?
2. 19 и 99 номер за релетата при бушоните значи ли че са и за предната и за задната чистачка и след като задната работи, то те са ок?
3. Ако моторчето работи нормално, то какво напрежение/ток трябва да му измеря? То разглабя ли се или диретно се сменя? Гледам че има колеги дето в форума продават на старо и не са скъпи...
4. Лостчето като го включа нагоре надолу и си цъква т.е дава контакт, дали може да е от там нещо?

Всъщност от къде да го почна с търсенето на проблема?

Миналата седмица сменях акумулатора и разглабях основно плюсовата клема че беше ако напраупала окис и може ли от там ад е станало нещо и да има изгоряло нещо по моторчето за чистачките...

мерси за помоща предварително...




Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Вто 12 авг 2008 11:01


Здравей колега.Добре дошъл в форума :wink:
При мен проблема беше,че на първа и втора степен чистачките едвам се движеха,а интервал въобще нямаше.Оказа се ,че от три четки на моторчето две бяха свършили.С подмяната им всичко се оправи.Моторчето се ремонтира,ако не е изгоряло.Друг вариант са клеясали механизми на чистачките.Махни лявата кора под предното стъкло и слушай като се подаде сигнал от лоста дали моторчето бръмчи.Ако то е наред смажи механизмите на чистачките с ВД-40.
Успех.


Потребителски аватар
tribalero2
Мнения: 146
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 16:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот tribalero2 » Вто 12 авг 2008 11:27


Каспър написа:Здравей колега.Добре дошъл в форума :wink:
При мен проблема беше,че на първа и втора степен чистачките едвам се движеха,а интервал въобще нямаше.Оказа се ,че от три четки на моторчето две бяха свършили.С подмяната им всичко се оправи.Моторчето се ремонтира,ако не е изгоряло.Друг вариант са клеясали механизми на чистачките.Махни лявата кора под предното стъкло и слушай като се подаде сигнал от лоста дали моторчето бръмчи.Ако то е наред смажи механизмите на чистачките с ВД-40.
Успех.


и аз си мисля че ще да е от моторчето проблема.евала на каспарчо :D


Petar40
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 12 авг 2008 9:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Petar40 » Вто 12 авг 2008 12:06


Каспър написа:Здравей колега.Добре дошъл в форума :wink:
При мен проблема беше,че на първа и втора степен чистачките едвам се движеха,а интервал въобще нямаше.Оказа се ,че от три четки на моторчето две бяха свършили.С подмяната им всичко се оправи.Моторчето се ремонтира,ако не е изгоряло.Друг вариант са клеясали механизми на чистачките.Махни лявата кора под предното стъкло и слушай като се подаде сигнал от лоста дали моторчето бръмчи.Ако то е наред смажи механизмите на чистачките с ВД-40.
Успех.


Колега,
Там където е филтъра за купето под пластмасата отвън ли се намира въпросното моторче, или е вътре някъде в таблото? Да не става въпрос за кората при бушоните? Моля за повече разяснения...Ти как ги смени тези четки? По скоро от къде ги намери :roll:


Petar40
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 12 авг 2008 9:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Petar40 » Вто 12 авг 2008 19:45


Прави се оказахте - след работа махнах лявата кора. Моторчето за чистачките тка се беше заграяло (бях оставил на контакт с включено нагоре лостче за чистачките) че не можеше да се пипне. Моторчето е на БОШ. Дали може да се ремонтира или направо да си взимам друго секънд хенд? И сега идва по трудното - как да го сваля моторчето. Над него видях че има гумена капачка в която имаше въпросните писти и около тях яко грес. Контактите дето лешат на пистите изглеждат ок, и червяка. те заедно с моторчето ли се откачат. самото моторче лежи на някаква метална плоскост която е хжатана отпред с един болт, а под въпросната плоскост са рамената на чистачките - те също ли се откачат или само болта отпред?
Моля някой дето го е свалял да даде акъл за да не стане инфекция.. :)


Потребителски аватар
T.Spark
Мнения: 309
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT

Мнениеот T.Spark » Вто 12 авг 2008 22:04


Механизмът на чистачките се държи за купето на 3 болта. Един долу в средата и два горе в ляво и дясно. Като ги развиеш излиза моторчето и механизма на чистачките (т.е. всичко). Моторчето се откача от този механизъм като развиеш гайката отдолу (всичко се вижда, не е сложно). Обърни внимание в какво положение е механизмът, когато го откачаш от ел.мотора, че после синхронизацията е тегава (моите чистачки в изключено положение стоят доста високо от долния ръб на стъклото, защото не съобразих). Моторчето може да се откачи от пистите. Ремонт - за мен няма смисъл. Моето го ремонтираха за 20лв и пак се повреди. Всех си от морга за 30 лв (2007г)


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Вто 12 авг 2008 22:06


Мисля си,че щом моторчето е било загряло то се е опитвало да избута рамената,но поради това, че те са клеясали не е успяло.Като свалиш механизма ще разбереш дали е спекъл.
Първо се махат рамената на чистачките.След това се маха целия метален механизъм (държи се на три болта) и накрая се отвива моторчето заедно с пистите (държи се на един болт към механизма).Ако се узориш и си от София,пиши на Л.С и събота или неделя ще го прегледаме заедно.


Petar40
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 12 авг 2008 9:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Petar40 » Сря 13 авг 2008 10:15


Каспър написа:Мисля си,че щом моторчето е било загряло то се е опитвало да избута рамената,но поради това, че те са клеясали не е успяло.

Самото моторче силно мирише на изгоряло. Въпреки че още не съм го свалил съм почти убеден че е то. Като го сваля ще му подам напрежение и да видя дали ще завърти.

Като свалиш механизма ще разбереш дали е спекъл.
Първо се махат рамената на чистачките.След това се маха целия метален механизъм (държи се на три болта) и накрая се отвива моторчето заедно с пистите (държи се на един болт към механизма).Ако се узориш и си от София,пиши на Л.С и събота или неделя ще го прегледаме заедно.


Благодаря ти. Ако не се справя ще ти пиша.


Petar40
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 12 авг 2008 9:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Petar40 » Чет 14 авг 2008 8:59


След смяна на моторчето на чистачките проблема е решен.

Благодаря ба колегите които хелпнаха. :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта