Загуба на Мощност и пукане

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
npachovski
Мнения: 551
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Загуба на Мощност и пукане

Мнениеот npachovski » Съб 16 авг 2008 18:29


Здравейте колеги знам, че някой ще може да помогне или да ме опъти.Проблема е следният от 2-3 дена е така и се влошава със всяко каране, ниските обороти работят добре обаче като и дам газ се замисля първо после започва едно леко предърванеи няма тяга то се чуства не те подпира седалката в гърба само се чуства едно тормозене на двигатела първа е добре и като и дам на втора газ само форсирване и тъпче едно такова дави се като удавник колата няма газ нито метан на бензин си я карам.Другото което е мирише силно на бензин като и дам повечко газчица, а на място се чува едно като лека детонация и то отпред при двигатела се чува някъде мисля, че може да идва от изоускателния колектор.Казаха ми да я карам в понеделник на стенд да се види, но искам да знам какво да очаквам защото сега ще ме тормози цял уйкенд :cry:




Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Съб 16 авг 2008 19:00


Можеби ламбдсондата... :roll:


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BS » Съб 16 авг 2008 21:18


Както каза Dorian "Можеби ламбдсондата..." Колега аз го имам същия проблем сега , дори в понеделник ми идва ламбда сондата и ще се сменя в сервиза.Като е сменя мога да ти кажа ефекта какъв е :wink: :lol:


Потребителски аватар
npachovski
Мнения: 551
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот npachovski » Съб 16 авг 2008 21:25


Ще съм ти благодарен колега да кажеш


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 17 авг 2008 0:17


А бе тия 2Е-та да нямат в програмата заложен момент за вкарване в сервиз, веее!?!...
Същата история и при мен преди 15 дни!
Комбинирана с огромен разход, черни свещи заради преобогатеното гориво, забиване на муцуната на 160, мудно ускорение...

По въпроса: Съмнявам се да е Ламбдата, при все, че аз точно нея хванах в крачка! Не работеше! Проверката я правих с осцилоскоп и очаквах да видя графиката на напрежението, която тя вади или поне постоянното 0.4V, ако е откачена или не работи!
Да, ама не!
Пълна права линия на 0V като кардиограма на скелет на войник от Балканската война! Като откачех сондата дежурните 0.4В пак не се появяваха!
Всички датчици ги проверявах един по един директно на куплунга на контролера! Всичко изрядно! Включих го и ... ХОП!... Ламбдата си се появи ;)
Веднага ми се наби в главата мисълта за кофти връзка! Един по един куплунзите- лъщят на слънцето, сякаш току-що са произведени!
Почнах да карам- добре е колата! Но пък карах с постоянно включен осцилоскоп и си следях Ламбдата (че за малко и дюзите ;) )
Едн ден показанията й отново изчезнаха... 0V отвсякъде! Поръчках, подърпах кабели- йок! Не ще!
Тръгнах отново, защото нямах избор. След 15 минути каране по паваж тя взе, че се появи! :shock
Още на следващия ден разкостих контролера и презапоих всички спойки на куплунга, както и още доста, дето ми се видяха дори и малко съмнителни!
Вече 1 седмица грижи няма! :dance: (продължавам да карам с включен осцилоскоп, за да следя показанията)

Та съветите ми са:
1. и основно- температурен датчик!!! Това е най-често срещаното!
2.Проверка на налягането в горивната рейка- 3 бара без вакуум (само на контакт) и 2.5 бара с вакуум (запален двигател)
3.Смяна на вакуумните маркучлета (по горната причина)
4. Проверка с осцилоскоп какво показва Ламбда-сондата. Ако е във високо ниво (1V), значи тя си отчита преобогатеното гориво. Защо не го компенсира- друга бира! Ако показва 0V- значи вероятно е дала фира! Правилното е да превключва от високо на ниско ниво и обратно около веднъж в секунда. Но тя коригира не повече от 20% от качеството на сместа (по непотвърдените ми сведения)
5. Проверка на дебитомера (показания), по възможност и с подмяна с нов.
6. Провека херметичност и правилно впръскване на дюзите. Профилактичното почистване с ултразвук може да е само от полза!

Разбира се, това всичко след като сте сменили въздушния филтър! Дори и да е нов!

п.п. проверете си маслото да не се е вдигнало нивото и да вони на бензин, че става лошо!


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BS » Пон 18 авг 2008 17:40


Днес си вземах колата и смениха:ламбда сондата(оригинална на BOCSH) и температурен датчик. :wink: сега е като самолет :twisted:


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Пон 18 авг 2008 17:55


Ламбда сондата , тук ми се намира една ламбда " не е нова " на БОШ ( здрава е , но имах един проблем при който си мислех , че е от нея купих нова пак Бош , отидох на диагностика и ми казаха , че е датчик за температурата и сложих новата , старата е здрава ) ако искаш можем да се разберем за цената


Потребителски аватар
moleo
0888
Мнения: 755
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Загуба на Мощност и пукане

Мнениеот moleo » Вто 19 авг 2008 6:41


npachovski написа:Здравейте колеги знам, че някой ще може да помогне или да ме опъти.Проблема е следният от 2-3 дена е така и се влошава със всяко каране, ниските обороти работят добре обаче като и дам газ се замисля първо после започва едно леко предърванеи няма тяга то се чуства не те подпира седалката в гърба само се чуства едно тормозене на двигатела първа е добре и като и дам на втора газ само форсирване и тъпче едно такова дави се като удавник колата няма газ нито метан на бензин си я карам.Другото което е мирише силно на бензин като и дам повечко газчица, а на място се чува едно като лека детонация и то отпред при двигатела се чува някъде мисля, че може да идва от изоускателния колектор.Казаха ми да я карам в понеделник на стенд да се види, но искам да знам какво да очаквам защото сега ще ме тормози цял уйкенд :cry:



същия проблем, бензинова помпа да не е ? Аз бях при Васко и той само като погледа установи, че е помпа


Потребителски аватар
npachovski
Мнения: 551
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот npachovski » Вто 19 авг 2008 12:05


Благодаря колеги за отговорите ходих на комп. диагностика момчетата си разбираха много от работата(някой колега от Плевен ако има проблеми да ми каже да му ги препоръчам) намериха 4 грешки в пс-то на колата изчистиха ги и такам минах тънкаж :)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13551
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 20 авг 2008 13:38


radotom написа: ... Ламбдата, при все, че аз точно нея хванах в крачка! Не работеше! Проверката я правих с осцилоскоп и очаквах да видя графиката на напрежението, която тя вади или поне постоянното 0.4V, ако е откачена или не работи!
Пълна права линия на 0V ....


Графиката идеално се вижда и с VagCom a . много полезно е като опция .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 49 госта