Здравейте,колеги.Реших да си боядисам голфчето но незнам колко боя ще ми трябва.Вече пробвах с търсачката но не открих кои знае какво.Та ако някои е изваршвал тази операция да ми даде по точни дани като количество боя,втардител,разредител.Колата е Голф 3 с две врати.Благодаря предварително.Количеството да е за поне две раце боя.Мисля да е направя бяла перла но незнам и каква цена е и как точно се прави колата ми е бяла дали само лака се сваля и се нанася перлата или самата боя е перлена и отгоре лак:(
Помогнете моля!
Колко боя ми е нужно?
- spidergb
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Хм колега не си избрал някоя простабоя По принцип аз ако съм предполагам 4е 1.5л боя ще ми стигне, но СИЛНО ти препоръчвам да се брукнеш малко повечко за бояджия, понеже в по-малките сервизи подготовката за боядисването е по калпава. Имам в превид самото матиране( жулене със шкурка) преди боята, всяко място неожуленодори и милиметър да е, води до отлющване след време, а прежулването преди боя до ореоли. Последното няма да го видиш след самото боядисване но в по-късен етап в рамките на 1-2 месеца .......! Така че помисли пак колега. А самите перли се намират в боята , тя е двуслойна с 1 последна позиционираща ръка. Препоръчвам ти лак който се нанася на 2 плътни ръце. Хубавият лак се познава по времето на изчакване между ръцете колкото повече време толкова подобре, т.е. по дебел слой лак се нанася на всяка ръка.
spidergb написа:Хм колега не си избрал някоя простабоя По принцип аз ако съм предполагам 4е 1.5л боя ще ми стигне, но СИЛНО ти препоръчвам да се брукнеш малко повечко за бояджия, понеже в по-малките сервизи подготовката за боядисването е по калпава. Имам в превид самото матиране( жулене със шкурка) преди боята, всяко място неожуленодори и милиметър да е, води до отлющване след време, а прежулването преди боя до ореоли. Последното няма да го видиш след самото боядисване но в по-късен етап в рамките на 1-2 месеца .......! Така че помисли пак колега. А самите перли се намират в боята , тя е двуслойна с 1 последна позиционираща ръка. Препоръчвам ти лак който се нанася на 2 плътни ръце. Хубавият лак се познава по времето на изчакване между ръцете колкото повече време толкова подобре, т.е. по дебел слой лак се нанася на всяка ръка.
На бояжия всеки може:)Искам да се науча аз.Кажи ако има някой тънкости при самото праскане като налягане на въздуха и т.н или се опасяваш да не ти взема занаята:)
Stefanoz написа:Не е толкова сложно,моята сам си я подготвих за боядисване,ако е металик ще ти трябва поне 1,5л боя и толкова лак...запомни,че шприц кит трябва поне три ръце да се нанесе и тогава шкурене
Благодаря за обнадеждаващия отговор.А трябва ли цялата да се шприцва.Някаде си е гладка в смисъл не може ли само лака на старата боя да се свали.
- Stefanoz
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Където е гладка,сваляш лака само с водна шкурка,ползвай само от тези, които е с плат отзад с номер 2000,и няма нужда да пръскаш шприц отгоре.Шприца се нанася само там където има кит или гола ламарина или върху основа за брони ...За свалянето на старата боя ползвах шкурка-200-ръчно,нанасям кита и с виброшлайфа,не се старай да става гладък кита,после шприца с пистолет,има и на спрей,но е по-скъпо,тогава се стараеш да я изгладиш,след това цялата с водна шкурка и при майстора за облепяне и боядисване.Хубаво е да си вземеш 2-3 вида кит,за броните ги смесвах,но там е друг филм,а не струват много пари,ако са пластмасови и искаш да ги боядисаш с цвета на колата ,ще ти трябва и основа за броня-безцветна 

Stefanoz написа:Където е гладка,сваляш лака само с водна шкурка,ползвай само от тези, които е с плат отзад с номер 2000,и няма нужда да пръскаш шприц отгоре.Шприца се нанася само там където има кит или гола ламарина или върху основа за брони ...За свалянето на старата боя ползвах шкурка-200-ръчно,нанасям кита и с виброшлайфа,не се старай да става гладък кита,после шприца с пистолет,има и на спрей,но е по-скъпо,тогава се стараеш да я изгладиш,след това цялата с водна шкурка и при майстора за облепяне и боядисване.Хубаво е да си вземеш 2-3 вида кит,за броните ги смесвах,но там е друг филм,а не струват много пари,ако са пластмасови и искаш да ги боядисаш с цвета на колата ,ще ти трябва и основа за броня-безцветна
Няма ли шприц кит за брони или става и с обикновен но върху основа.В момента обработвам раждите,после ще ги китна след това ще я шприцна цялат,шлайф и боя която мисля да си пръсна сам:)Ще пратя някоя снимка по нататък да видиш дали сам я (осрал):)Чао за сега
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Ще използвам темата на колегата, надявам се да не се сърде да попитам.
Каква е рзликата между това
BODYFILLER 260
Product Description
POLYESTER SPRAY FILLER
Two component polyester spray filler. Applied with a 2.50-3.00 mm spray gun nozzle. Due to its high thixotropic consistency the hardener should be stirred in thoroughly. Easy to sand (dry), for a smooth pinhole free finish. Allow 2-3h to dry @ 23 º C (73 º F). Can be diluted with polyester thinner (reducer) BODY POLY (ref.: 780.00.0000.1).
и това:
BODYFILL 305
Product Description
2K HS HIGH BUILD FILLING PRIMER 4:1
Excellent high build 2K primer with outstanding filling power for all types of paints (synthetics - single coat or base coat). It is cured with an isocyanate based BODY HARDENER (FAST - NORMAL - SLOW) @ 4:1 ratio . It can be diluted 10-15 % with thinner (reducer) BODY ACRYL ( NORMAL - SLOW). Quick drying and easy to sand.

Каква е рзликата между това
BODYFILLER 260
Product Description
POLYESTER SPRAY FILLER
Two component polyester spray filler. Applied with a 2.50-3.00 mm spray gun nozzle. Due to its high thixotropic consistency the hardener should be stirred in thoroughly. Easy to sand (dry), for a smooth pinhole free finish. Allow 2-3h to dry @ 23 º C (73 º F). Can be diluted with polyester thinner (reducer) BODY POLY (ref.: 780.00.0000.1).

и това:
BODYFILL 305
Product Description
2K HS HIGH BUILD FILLING PRIMER 4:1
Excellent high build 2K primer with outstanding filling power for all types of paints (synthetics - single coat or base coat). It is cured with an isocyanate based BODY HARDENER (FAST - NORMAL - SLOW) @ 4:1 ratio . It can be diluted 10-15 % with thinner (reducer) BODY ACRYL ( NORMAL - SLOW). Quick drying and easy to sand.

-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пет 23 фев 2007 7:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
това първото е полиестерен шприцкит,пръска се върху кита,за изглаждане на неравности,поне две ръце-с голяма дюза2.5-3.0 мм-шлайфа се с шкурка 150,после220-240,сухо.второто е акрилен грунд,отделя полиестерния материал-кита от боята.нанася се навсякъде,където има кит,протрито и т.н. ако ще се шлайфа се пръска с 1.6-2.0 дюза,2-3 ръце,шлайфа се с 400-сухо,1000-водно.,ако няма да се шлайфа трябва колата да се изчисти и облепи направо за боя,филера се разрежда с около 30проц.разредител,нанася се на еднарехава и веднага след това една плътна ръка,чака се 15-20 мин. и се залива с боята(независимо дали е база-лак или акрил).надявам се да да ви е от полза инфотоWinner25 написа:Ще използвам темата на колегата, надявам се да не се сърде да попитам.
Каква е рзликата между това
BODYFILLER 260
Product Description
POLYESTER SPRAY FILLER
Two component polyester spray filler. Applied with a 2.50-3.00 mm spray gun nozzle. Due to its high thixotropic consistency the hardener should be stirred in thoroughly. Easy to sand (dry), for a smooth pinhole free finish. Allow 2-3h to dry @ 23 º C (73 º F). Can be diluted with polyester thinner (reducer) BODY POLY (ref.: 780.00.0000.1).
и това:
BODYFILL 305
Product Description
2K HS HIGH BUILD FILLING PRIMER 4:1
Excellent high build 2K primer with outstanding filling power for all types of paints (synthetics - single coat or base coat). It is cured with an isocyanate based BODY HARDENER (FAST - NORMAL - SLOW) @ 4:1 ratio . It can be diluted 10-15 % with thinner (reducer) BODY ACRYL ( NORMAL - SLOW). Quick drying and easy to sand.

- spidergb
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
petko5 написа:Ако е акрилна боя, минимум 3л![]()
Колега акрилна боя с перли няма!!! А това за 3 л е условно, много зависи какъв цвят подготвяш, т.е. има покривни(тъмни цветове) и непокривни(светли) цветове. На вода със шкурка 1000 се шлайфа само там кадето има нанесен филер (шприц), а на останалите места е доста опасно понеже има много голяма опасност от прежулване. В случая с бялата перла това е фатално!!!! 3М имат скочбрайт(по просто казано груб парцал, но същата работа върши и по-грубата страна на гъбата за миене на съдове), та със скочбрайта + пастата към него Бленпреп се матират повърхностите върхо който ще нанасяме само лак, или в твоя случай е препоръчително навсякаде. Но предполагам че последните две няма да си ги вземеш та затова жулиш навсякаде със водна 1000, след това преди нанасянето на боята минаваш един не дебел слой с бяла боя тя ще ти служи за подложка и ще запечата дефектните места, а и е предпоставка за по-лесното нанасяне на перления цвят.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта