След проведени серия от експерименти- да докладвам резултати
Първо да кажа, че нормално карам на изпреварване на искрата на 10* преди ГМТ (в последствие ще се разбере, че май има значение!)
Опитите бяха проведени на равно, защото наклоните из пловдивското пОле са малко!
Продължителноста на импулса към дюзите в режим на празен ход (на място)- 2.6м сек [мили секунди, демек- хилядна от секундата]
При движение с 2 500 оборота- 3м сек. Същото е и при 3 000. Повече не съм пробвал. При ускорение (не прекалено бурно) расте до 5.5м сек, вероятно ако натисна- може и още!
Ако оборотите ви са
под 2 000 об/мин то при отпускане на газта колата се движи сякаш е на празен ход! Т.е.- не се включва системата за ППХ!
При обороти > 2 000 об/мин при отпускане на газта импулсите изчезват и се възстановяват точно на 1 000 об/мин!
Тъй като имах известни съмнения- спрях и си врътнах делкото на заводските 6* преди ГМТ.
Отново под 2 000 об и отпускане на педала системата за ППХ не се включи, но за сметка на това, когато вдигнах над 2 000, тя си включи и изчезнаха импулсите. Интересното е, че остана задействана до 850-900 об/мин. Т.е- с около 100-150 оборота по-ниски обороти на ППХ!
Нямах възможност да пробвам какво ще се случи при по-голямо изпреварване на искрата, примерно при 16-18* преди ГМТ, въпреки, че се опитах да проведа експеримента- паднаха акумулаторчетата на осцилоскопа!
Но изпитвам силни съмнения, че границата им ще се качи!
Това поставя въпроси пред колегите с по-голям аванс заради газови уредби, без да имат монтиран ТАП.