Проблеми с ниските обороти на VW Golf GTI електрония
Проблеми с ниските обороти на VW Golf GTI електрония
Имам проблеми с ниските обороти , ска4ат нагоре надолу все едно се форсира сам и не знам къде е проблема, казаха ми 4е е грешка в компютъра и да махна захранването тоест да отка4а акумолатора за 3 мин. за да из4исти грешките, но не стана
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблеми с ниските обороти на VW Golf GTI електрония
La4o написа:Имам проблеми с ниските обороти , ска4ат нагоре надолу все едно се форсира сам и не знам къде е проблема, казаха ми 4е е грешка в компютъра и да махна захранването тоест да отка4а акумолатора за 3 мин. за да из4исти грешките, но не стана
Какъв е двт-то? Предполагам 8V, т.е. PB (PF). Сваляш и почистваш стъпковото моторче (ISV), това е цилиндрообразното нещо, което е над капака на главата. Почисти го внимателно с препаратите за карбуратори и го сложи пак. Мисля, че ще се решиш проблема.

- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
paco написа:Ако не се оправи провери и всички тънки маркучи за вакуми да няма някъде пробит.
PACO
Натискаш копчето на MFA, даваш на контакт (да светнат контролните лампи), без да пускаш MFA, връщаш ключа (да изгаснат) и после пак без да пускаш MFA палиш. Така влизаш в TEST MODE (пускаш вече копчето след като запалиш:D ), превключваш на позиция ІІ и с копчето на MFA стигаш маркера да показва "часовника", тези данни са ти точно вакуума и ако всичко е наред при форсиране на двг-то тази стойност се променя, ако имаш пробит (откачен) маркуч, мисля, че седи на 1 (или 1000), без да се променя, т.е. атмосферно налягане , липсва вакуум.
http://www.myscirocco.com/scirocco/mfa/engels/mfa_02.html
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
за подобен проблем ходих преди време.. гледаха, душиха оттук душиха от там, закачаха на комп - мериха..... напрайха камара тестове и накрая отсякоха: " тръгнала ламбда сонда... понякога ше го прави, понякога не....за съжаление "ще го прави" ще става все по често.... и така докато я смениш... " проблема бил че с отминаването на животеца и ламбдата не се предавала изведнъж а започвала да става "мудна"... което не се отразява (или поне е незабележимо) при обороти, но на празен ход, започва да подава грешна инфо към компа и той обогатява-разрежда-обогатява-разрежда... и ни форсиране ни нищо го оправя, гасиш/палиш и така докато спре от самосебе си
П.С. Удоволствието стъпва към ~150 за сондата
и там 20-тина за труд, анализатор и т.н. квото е нужно
П.С. Удоволствието стъпва към ~150 за сондата
и там 20-тина за труд, анализатор и т.н. квото е нужно
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
minimiro написа:за подобен проблем ходих преди време.. гледаха, душиха оттук душиха от там, закачаха на комп - мериха..... напрайха камара тестове и накрая отсякоха: " тръгнала ламбда сонда... понякога ше го прави, понякога не....за съжаление "ще го прави" ще става все по често.... и така докато я смениш... " проблема бил че с отминаването на животеца и ламбдата не се предавала изведнъж а започвала да става "мудна"... което не се отразява (или поне е незабележимо) при обороти, но на празен ход, започва да подава грешна инфо към компа и той обогатява-разрежда-обогатява-разрежда... и ни форсиране ни нищо го оправя, гасиш/палиш и така докато спре от самосебе си
П.С. Удоволствието стъпва към ~150 за сондата
и там 20-тина за труд, анализатор и т.н. квото е нужно
Възможно причина, но не и при този двигател, защото мотора 112 кс е без катализатор, респективно и без лабда сонда.
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта