Държа да подчертая, че прочетох подробно какво е писано във връзка с окачванията и ако може да получа съвети и да обобщим казаното. Искам да купя амортисьори и пружини, въпросите са ми кратки, бих се радвал на компетентни мнения:
Къде най-евтино мога в София да купя пружини и амортисьори.
Прочетох че има газови амортисьори, които не возят съвсем твърдо и имат нормална возия, ако някой има такива да ми каже марката. Наистина ли газовите са по-здрави от маслените(устойчиви)?
Пружините може ли да си оставя моите фабрични (изрязани) или трябва да купя спортни? Ако трябва каква е разликата между червени, жълти и т.н.
Има ли значение дали са втора употреба...все пак са пружини?
И ако искам да не вози дървено, коя комбинация газов амортисьор и пружина е най-удачен?
Мерси.
Окачване за голф 2-ка
- momo81
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 9:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колеги мое менение(без да ангажирам други с него), е че маслените са по-издържливи на дупки, но са по-нестабилни в завой от газовите и маслените возят по-меко. Аз лично съм с газови Билщайн(закупени чисто нови) и предите изпуснаха може би след месец - задните не са мръднали още. Проблема при амортисьорите е 4е като идеш да си потърсиш правата от гаранцията винаги могат да ти кажат: "ами то с тези дупки по нашите пътища какво о4акваш" и не ти я признават. А иначе относно въпроса дали обикновени амортисьори стават със спортни(по-къси) пружини и аз имам такава дилема, понеже искам да сваля колата с 30-40 мм, но се опасявам дали това няма да доведе до изпускане на амортисьорите или просто те ще работят но в долната си 4аст.
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пон 22 яну 2007 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ре
Не изпускат, но в дупка даже джантата оцелява, щото бие чак в таблото 

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 23 авг 2008 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
momo81 написа: понеже искам да сваля колата с 30-40 мм
Е па мойто виждане е обратно,взимах си по високи гуми за голфа 2
плюс 14 цолови джанти.Въпроса е дали искаш да си трошиш колата със спортно окачване или да си я пазиш по дупките и камъни на пътя.Въпрос на вкус!
Шурия е луда глава(какво друго да се очаква от 20 годишно лапе караш голф3).Газови амортисьори(на цена 800 лв) и нископрофилни гуми,ефекта е як удар през малка дупка и сега пълен ремонт на предницата (най вече носачите).
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Не си търсил добре ми се струва защото много съм изписал само аз по тази тема!
Вариантите са 2:
1. Газови амортесьори/стандартни/ със спортни пружини свалящи с МАХ 40 мм /при тоя случай сложиш ли по ниски пружини забравяш за амортесьорите/задължително газови хубава марка и не евтини!При този вариант колата ти ще е с 4 см по ниска от стандартното или с 2 см по-ниска от фабричния ГТИ,получаваш по-добра стабилност на колата,подобрява се стойката и возията става по-твърда.
2. Цяло спортно окачване комплект амортесьори със пружини!При тази комбинация забравяш за комфорт,но по завоите започваш да се чудиш дали това наистина е твоята кола,стойката се подобрява още повече защото вече можеш да свалиш колата с още 2 см без да има опастност за амортесьорите.Тук вече може да се появят странични проблеми с някои размери гуми,по принцип няма да имаш проблем със заводските размери който ти дават за твоята кола,за всички други трябва да се консултираш и най-вече да пробваш защото има и други странични фактори който могат да повлияят ,но сега няма да ги споменавам!
Общо взето така стоят нещата по този въпрос!Хубаво ще е ако можеш да си позволиш да взимаш нови неща поне амортесьорите ако се спреш на първия вариант ,пружините може и втора употреба.Препоръчвам ти марка Билщайн,Боге,Каяба,избяхвай Монро защото имат много фалшификати и въобще провери на няколко места какви са цените и ако някъде нещо ти се стори прекалено евтино да имаш на ум ,че може да е менте.Ако избереш втория вариант можеш да си вземеш направо цяло спортно втора употреба като трябва да внимаваш с колко сваля колата и дали отговаря на твоите изисквания ,няма да е зле и да минеш на един стенд да ти го проверят и да си знеш в какво състояние ти е окачването!
Както виждаш за маслени амортесьори до сега нищо не съм казал,това е защото те не са пригодени за ниски пружини и комбинацията им с такива деректно ги запраща към коша за буклук ако ще и най-скъпите да са и най-хубавите.
Като цяло твоята комбинация е нови газови амортесьори с пружини от Г3 ГТИ 2Е преди 95-та,тази комбинация ще ти осигури сравнтелно мека возия,ще то подобри устойчивоста на колата във завоите и ще ти подобри визията,колата ще се свали с 2 см.Ако искаш можеш да използваш и спортни пружини които свалят с 4 см отпред и отзад само,че колата ще стане по корава и с още 2 см по ниска ,тъка вече сам си избираш!
Поздрави и успех !
Вариантите са 2:
1. Газови амортесьори/стандартни/ със спортни пружини свалящи с МАХ 40 мм /при тоя случай сложиш ли по ниски пружини забравяш за амортесьорите/задължително газови хубава марка и не евтини!При този вариант колата ти ще е с 4 см по ниска от стандартното или с 2 см по-ниска от фабричния ГТИ,получаваш по-добра стабилност на колата,подобрява се стойката и возията става по-твърда.
2. Цяло спортно окачване комплект амортесьори със пружини!При тази комбинация забравяш за комфорт,но по завоите започваш да се чудиш дали това наистина е твоята кола,стойката се подобрява още повече защото вече можеш да свалиш колата с още 2 см без да има опастност за амортесьорите.Тук вече може да се появят странични проблеми с някои размери гуми,по принцип няма да имаш проблем със заводските размери който ти дават за твоята кола,за всички други трябва да се консултираш и най-вече да пробваш защото има и други странични фактори който могат да повлияят ,но сега няма да ги споменавам!
Общо взето така стоят нещата по този въпрос!Хубаво ще е ако можеш да си позволиш да взимаш нови неща поне амортесьорите ако се спреш на първия вариант ,пружините може и втора употреба.Препоръчвам ти марка Билщайн,Боге,Каяба,избяхвай Монро защото имат много фалшификати и въобще провери на няколко места какви са цените и ако някъде нещо ти се стори прекалено евтино да имаш на ум ,че може да е менте.Ако избереш втория вариант можеш да си вземеш направо цяло спортно втора употреба като трябва да внимаваш с колко сваля колата и дали отговаря на твоите изисквания ,няма да е зле и да минеш на един стенд да ти го проверят и да си знеш в какво състояние ти е окачването!
Както виждаш за маслени амортесьори до сега нищо не съм казал,това е защото те не са пригодени за ниски пружини и комбинацията им с такива деректно ги запраща към коша за буклук ако ще и най-скъпите да са и най-хубавите.
Като цяло твоята комбинация е нови газови амортесьори с пружини от Г3 ГТИ 2Е преди 95-та,тази комбинация ще ти осигури сравнтелно мека возия,ще то подобри устойчивоста на колата във завоите и ще ти подобри визията,колата ще се свали с 2 см.Ако искаш можеш да използваш и спортни пружини които свалят с 4 см отпред и отзад само,че колата ще стане по корава и с още 2 см по ниска ,тъка вече сам си избираш!
Поздрави и успех !

Колега, ако си с къси пружини сложи газови амортисьори. При мен голф 2 GT - смених му задните с газови Monre Reflex за GT/GTI/GTI 16V. Задницата се вдигна с около 3 см, задните гуми вече не влизаха в калниците. Стабилността се увеличи макар, че в завой вече почна леко да се накланя. Возията стана странна - на дълъг и равен път просто перфектно. Като мина през дупка купето потъва много по-малко надолу от преди и веднага се връща в равновесно положение а преди по-дълго се клатеше напред-назад. Като се натовари с 5 човека колата малко кляка и вози още по-хубаво. Останах много доволен от тези амортисьори и не са скъпи - намират се по около 80 лв и надолу. В каталога имаше едни с две кръстосани знаменца т.е. наистина спортни - те са по-къси и още по-яки но ги нямаше в склада. Но пък тези возят мн добре. Проблем е обаче ако караш по път с много дупки една до друга или минаваш през изкуствени неравности - много се клати купето направо се мята насам натам и подскача и е неприятно колкото и бавно да караш
но нищо тъкмо по-леко през дупките 


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 44 госта