Проблем с паленето
Проблем с паленето
Имам следния проблем с голф 3 1.4 абд. Колата когато не е палена повече от 4-5 часа , много трудно запалва трябва да въртя стартера 3-4 пъти за да запали и да подам и гас. Така е както на газ така и на бензин . Сменях горивната помпа , беше си тръгнала да заминава даваше малко налягане. Сменен е и термодатчика , стъпковото моторче , тампона на моното . Няма разлика .Когато колата е загряла никакъв проблем пали веднага. Дали е възможно да е от дюзата , ако е запушена , няма ли да прави постоянно проблеми. Какво ще ме посъветвате ?
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Колега провери тук
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=104295
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=104295
колега искаш да кажеш , че нещо може да се е повредил компютъра? Този линк който ми даваш , проблема там е ,че не иска въобще да пали . При мен си пали ,но по-трудно, когато не е карана известно време колата . Благодаря ти все пак , но мисля че не е там проблема. Закачах колата на VAG и нямаше никакви проблеми с компютъра. Казаха ми, че тампона на моното е скъсан и от това може да е . Смених го , но не се оправи.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
petarlp написа:колега искаш да кажеш , че нещо може да се е повредил компютъра? Този линк който ми даваш , проблема там е ,че не иска въобще да пали . При мен си пали ,но по-трудно, когато не е карана известно време колата . Благодаря ти все пак , но мисля че не е там проблема. Закачах колата на VAG и нямаше никакви проблеми с компютъра. Казаха ми, че тампона на моното е скъсан и от това може да е . Смених го , но не се оправи.
Колега щом компа е ОК да няма някъде запушени пътища и по-трудно да достига бензин но пък тогава няма и да върви като хората

- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Всичко това ме навежда на мисълта щом казваш че при палене тресе двигателя че хидрощоцовете ти са изпуснали или някои са блокирали.Като за начало може да направиш следното:източваш маслото от картера,сваляш картера,почистваш цетката на маслената помпа ако има мизерии и сглабяш.Върви някъде да ти измерят налягането на маслото за по-сигурно.Това ти го казвам ,защото и моята така не палеше и тресеше сутрин все едно на 3 цилиндъра или на 2,а е зацепена както трябва по белези ,преди бях сменил хидроповдигачите с нови ,но уви попаднал съм на ментаци и няколко бяха блокирали после като ги извадих и си сложих старите оригиналните и сега няма проблем.Но това е по-лошия вариант виж и температурния датчик вземи нов за проба само свали буксата му и я закачи с новия и така сутрин пробвай пак да запалиш да видиш как ще е,ако пак така тресе значи повдигачите от опит ти казвам разбира се ако всичко по запалването ти е наред.Но то ако не е наред и на загрял ще го прави така че ...мисли и гледай..
Успех.

посъветваха ме следното. давам на контакт изчаквам 15сек. , връщам и пак контакт чакам още 10 сек. и паля. И странно колата запали веднага, но притрисаше , дадох малко гас и всичко се оправи. Този опит го правих на бензин. Вече не знам какъв е проблема , но наистина се съмнявам , че има някакъв Х с маслото. Карам с 15W40 за информация. Трябва да го сменям скоро и се чудя да сложа ли 10-ка?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 45 госта