Проблем с паленето

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
petarlp
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем с паленето

Мнениеот petarlp » Чет 28 авг 2008 7:53


Имам следния проблем с голф 3 1.4 абд. Колата когато не е палена повече от 4-5 часа , много трудно запалва трябва да въртя стартера 3-4 пъти за да запали и да подам и гас. Така е както на газ така и на бензин . Сменях горивната помпа , беше си тръгнала да заминава даваше малко налягане. Сменен е и термодатчика , стъпковото моторче , тампона на моното . Няма разлика .Когато колата е загряла никакъв проблем пали веднага. Дали е възможно да е от дюзата , ако е запушена , няма ли да прави постоянно проблеми. Какво ще ме посъветвате ?




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Чет 28 авг 2008 8:05


Колега пробвал ли си като палиш на газ да подадеш принудително газ с копчето? При мен пали на четвърт :D Иначе свещите как са? Пробвай с чистене на изпарителя :wink:


Потребителски аватар
petarlp
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот petarlp » Чет 28 авг 2008 8:12


този проблем го прави и на бензин. дори като запали леко притриса докато се осъзнае. за това си мисля , че проблема не е в газ-та. Свещите са добре съвсем скоро ги преглеждаха.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Чет 28 авг 2008 8:19


Колега провери тук
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=104295


Потребителски аватар
petarlp
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот petarlp » Чет 28 авг 2008 8:44


колега искаш да кажеш , че нещо може да се е повредил компютъра? Този линк който ми даваш , проблема там е ,че не иска въобще да пали . При мен си пали ,но по-трудно, когато не е карана известно време колата . Благодаря ти все пак , но мисля че не е там проблема. Закачах колата на VAG и нямаше никакви проблеми с компютъра. Казаха ми, че тампона на моното е скъсан и от това може да е . Смених го , но не се оправи.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Чет 28 авг 2008 8:54


petarlp написа:колега искаш да кажеш , че нещо може да се е повредил компютъра? Този линк който ми даваш , проблема там е ,че не иска въобще да пали . При мен си пали ,но по-трудно, когато не е карана известно време колата . Благодаря ти все пак , но мисля че не е там проблема. Закачах колата на VAG и нямаше никакви проблеми с компютъра. Казаха ми, че тампона на моното е скъсан и от това може да е . Смених го , но не се оправи.

Колега щом компа е ОК да няма някъде запушени пътища и по-трудно да достига бензин но пък тогава няма и да върви като хората :roll: Като палиш изчакваш ли 2-3 сек да качи помпата (тъп въпрос но все пак)


Потребителски аватар
petarlp
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот petarlp » Чет 28 авг 2008 9:03


Да чакам малко за да качи помпата. Забелязъл съм обаче следното. Лампата за маслото като дам на контакт почва да премигва и дори съм пробвал да я изчакам 5-6 сек. докато изгасне лампичката , но пак пали след 3-4 завъртане на ключа. Нормално ли е да премигва така ?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Чет 28 авг 2008 9:09


Докато си само на контакт лампата трябва да свети постоянно :wink: А като завъртиш на стартер е нормално да премигва защото стартера завърта маслото


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 28 авг 2008 9:41


Всичко това ме навежда на мисълта щом казваш че при палене тресе двигателя че хидрощоцовете ти са изпуснали или някои са блокирали.Като за начало може да направиш следното:източваш маслото от картера,сваляш картера,почистваш цетката на маслената помпа ако има мизерии и сглабяш.Върви някъде да ти измерят налягането на маслото за по-сигурно.Това ти го казвам ,защото и моята така не палеше и тресеше сутрин все едно на 3 цилиндъра или на 2,а е зацепена както трябва по белези ,преди бях сменил хидроповдигачите с нови ,но уви попаднал съм на ментаци и няколко бяха блокирали после като ги извадих и си сложих старите оригиналните и сега няма проблем.Но това е по-лошия вариант виж и температурния датчик вземи нов за проба само свали буксата му и я закачи с новия и така сутрин пробвай пак да запалиш да видиш как ще е,ако пак така тресе значи повдигачите от опит ти казвам разбира се ако всичко по запалването ти е наред.Но то ако не е наред и на загрял ще го прави така че ...мисли и гледай.. :wink: Успех.


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Чет 28 авг 2008 11:13


Виж си контакта на датчиците за масло които са на главата. При подаване на контакт лампата на маслото трабва да свети, а не да мига.


Потребителски аватар
petarlp
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот petarlp » Чет 28 авг 2008 12:19


благодаря на всички за отговорите , ще пробвам и ще пиша.


Потребителски аватар
petarlp
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот petarlp » Пет 29 авг 2008 8:40


посъветваха ме следното. давам на контакт изчаквам 15сек. , връщам и пак контакт чакам още 10 сек. и паля. И странно колата запали веднага, но притрисаше , дадох малко гас и всичко се оправи. Този опит го правих на бензин. Вече не знам какъв е проблема , но наистина се съмнявам , че има някакъв Х с маслото. Карам с 15W40 за информация. Трябва да го сменям скоро и се чудя да сложа ли 10-ка?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 29 авг 2008 8:46


Тичай до някой сервиз да ти проверят регулатора на налягането на бензина.
Предполагам, че не ти задържа гориво


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 29 авг 2008 10:28


Виж си кабели ВВ, палец, капачка, свещи /отново/ и пусни дюзата на почистване с ултразвук, въпреки, че и на газ го прави. Регулатора вече го е написал колегата. После пиши какво е станало... Или не е станало... :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 45 госта