Някой правил ли я е тази интервенция и заслужава ли си инвестицията от 70-80лв с труда?
Четох доста: на АБФ е тръбен, на КР - чугунен. Какъв ще е ефекта на практика да каже някой който го е правил?
Изпуск. коклектор от АБФ на КР?
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Хайде сега обясни защо,че това което написа е една голяма глупост.Има една лека разлика която и дума да не става за някакав ефект дори и за 0,1кс.Два вида са но това не зависи дали е юбилеен а просто по новите са малко по различни.Даже според мен на старите АБФи е по добре замислено сключването 2 в 1.Та по темата,ще има хубав ефект но ще е минимален плюс това не пасва без преправяне,опира в рейката и иска малко промени преди да се сложи но като цяло да на АБФа колектора е по добър от КРскияlondon написа:ако е от нормален абф почти няма файда
ако е от юбилейка има хубав ефект.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта