Става въпрос за Vw Golf 2 1.6 ТДИ (SВ мотор), проблема е следния: след около 20 минути градско каране предните спирачни апарати спират да отпускат напълно след натискане на спирачката и се налага да се изпусне малко спирачна течност от апарата на някое от предните колела или да се изчака колата да истине (т.е. остава налягане на спирачната течност в спирачната система), на извънградско проблема не ми се появява. Колата има серво, спирачната помпа е сменена миналата седмица, но проблема си остана, накладките също са ОК.
Майстора дето ми смени помпата вдига рамене, ако някой е имал подобен проблем или има идея къде може да е проблема ще съм благодарен да ми помогне.
Спирачните ми апарати задържат след като загрее колата
- venci&vento
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
- Автомобил: VENTO
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: София
- P4v3l
- Мнения: 1297
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София_
bak6i6a написа:А проверихте ли да не би някой от спирачните маркучета да се е раздул и да не може да се връща спирачната течност
Невиждам как проблема ще е от мъркуч т.к. ми задържат и двете колела едновременно (познава се по загряването на дисковете), ако и двата мъркуча са запушени няма да може да се освободят и двете при отвъртане на клапанчето за обезвъздушаване, но все пак ще проверя мъркучите
Сиромаха написа:И не на последно място оста на сервото "да не е на нула" спрямо буталото на помпата и да държи малко натиснато.На оста трябва да има винт за регулиране.
Може ли да ми обясниш как да проверя дали е това което мислиш, и как да го оправя ако е това. Чесно да си кажа несъм много наясно какво имаш предвид.
venci&vento написа:Според мен , щом преди седмица е сменявана помпата търси причината около нея или в нея
Погледни дали цвета на спирачната течност се е променил . Заради течност-менте съм сменявал работен цилиндър на съединител.
проблема го имах и преди да сменя помпата, мислех че е от нея но и след като я смених проблема остана
- magician
- Мнения: 123
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Според мен при смяна на накладки някой е смазал с обикновена грес водачите на апаратите или пък изобщо няма никаква смазка, а за там си има специална смазка.Другия вариант е да не са смазвани и с течение на времето тефлоновите лентички са се износили, както и гумичките, а от там идва и задържането.На Г-2 се развиват с шестограм 7 мм по спомени.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 44 госта