Става дума за колата от гаража Г3 ТДИ 1З е мотора. Преди не бях забелязал подобно нещо но сега както си карам на пета с 90 и подам газ да ускорявам и само в интервала от 100 до 120 предницата ми започва да тресе и се удеща в цялото купе, даже и пътниците отзад го усещат, но най-много трепти на волана. На тази скорост съм на 2200-2400 оборота, като стигна 130км/ч и 2500 оборота и трептенето намалява и изчезва и вече колата си набира перфектно до 160-170. Пробвах на 3 и 4 да карам с 100-120 и няма никакви проблеми, но там вече оборотите са по високи. Пробвах и всичките предавки в интервала 2200-2400 оборота и само на пета я прави тази мизерия, като вибрациите са по големи ако ускорявам по нагорнище. Сега ще погледна първо окачването, че не е гледано от много време и тампоните на мотора. Ако има идеи ще се радвам да ги чуя.
Благодаря предварително.



Предницата тресе при 100-120 км/ч на пета
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
mi_ho написа:Баланс на гуми. Или в дупка си изкривил джанта или е паднала тежеста. В най-лошият случай - самата гума е заминала /скъсани телове, отлепено парче и т.н./ Има вариант и да е полепнала кал по вътрешната страна на джантата.

- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
При балон върху протектора и особено отзад колата ще ти се клати и то повече осеземо при ниска скорост и особено при завой от място цялата кола се нагажда по пътя,при висока скорост може и да не се забелязва!Аз бих проверил и тампоните на двигателя от обясненията ти става дума ,че проблема се появява когато двигателя се "тормози " ако мога така да се изразя въобще или по-точно когато е с малка скорост на голяма предавка и искаш да ускориш,нормално е ако имаш заминал тампон на двигателя да се получават такива вибрации,докато двигателя си влезе в обороти и си заработи спокойно!Успех и сподели резултати! 

Балони по гумите се има предвид отвън ли? Отвън гумите са добре с 5-6мм протектор и нямат видими кривини или балони. Човека който ми ги балансира каза че имат леки отклонения, но много леки и че джантите са прави, след това сложи тежести и ги балансира. Но като гуми 2-ра ръка които ще сменя догодина може и да не са толкоз перфектни. Ще огледам да не е паднала някоя тежест.
А колкото до тормозенето на мотора на ниска скорост и голяма предавка - ами как на 4 с 1300-1400 оборота с 50-60км/ч не го прави и на 5 с толкова ниски обороти също не го прави ами само в диапазона 2200-2400 оборота?!?!? Но като ми остане време тези дни ще прегледам и всички тампони на двигателя.
А колкото до тормозенето на мотора на ниска скорост и голяма предавка - ами как на 4 с 1300-1400 оборота с 50-60км/ч не го прави и на 5 с толкова ниски обороти също не го прави ами само в диапазона 2200-2400 оборота?!?!? Но като ми остане време тези дни ще прегледам и всички тампони на двигателя.
- G3CL_AEE_1.6FI
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Jetman написа:Минах реглаж на преден мост - вибрацийте останаха макар и по-слаби. Гумите са 2-ра ръка - дойдоха с джантите но ги балансирах преди 2-3 месеца. Чип не зная дали има , поне аз не съм слагал!
При мен ситуацията беше аналогична, но един ден се загледах в гумите и се оказа следното: от вътрешна страна (от към купето) гумата няма еднакъв диаметър, т.е.: 2-3 грайфера са по-високи, следващите 2-3 грайфера са по ниски... По всяка вероятност колата е карана известно време с 'изтървали' амортисьори... Сложих гумите отзад и сега виенето се премести естествено там... казаха ми, че нямало оправия... освен ако не си купя други гуми...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koki_moki74, omonkes и 50 госта