Дали е гарнитурата на главата.Проблема решен.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Дали е гарнитурата на главата.Проблема решен.

Мнениеот slavi ivanov slavov » Сря 10 сеп 2008 15:41


да ви питам, защото започна по мьничко да губи антифриза. Обаче маркучите не ги издува, няма пушеци отзаде бели или други, и наи интересното че няма и никакви течове от никьде, сега четах с тьрсачката доста обаче всеки вика различно. Мене ме интересува друго, дали може да се закачи на компютар и да се каже раз издухана гарнитура и това е, а не проби разни ама чакаи сега това да видим , даи сега онова да свалим. Или да не е за комп да се закача , но да е сигурно като се каже гарнитура ,значи да е гарнитура, защото иначе са почва ама може капачката да е, ама може радиатора да ама да не се вижда, ама може капачки да са ама да не се вижда, ама може маркучи да са ама нали, ама може троиник да е ама, ама ,ама половината кола да се разглоби, и накрая да излезе пак гарнитурка.Благодаря ви предварително. Опсс забравих за колата да кажа голф-3 1.6 -75 коня само че не е АБУ а е АЕА.

Последна промяна от slavi ivanov slavov на Съб 13 сеп 2008 17:24, променено общо 1 път.




Panev
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Panev » Сря 10 сеп 2008 15:49


Отивай да ти правят един тест за наличие на гозове в охладителната система- 15-20лв е. :wink:


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Сря 10 сеп 2008 16:45


Не бързай с гарнитура.
Пробвай следното - източи стария антифриз, направи промивка на системата и сложи нов - възможно най-скъп (качествен). Пробвай тогава какво ще стане - дали пак ще се губи.
Ако е гарнитура, най-вероятно ще е и да ти грее. :wink:


Потребителски аватар
alex929
Мнения: 311
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Дали е гарнитурата на главата.

Мнениеот alex929 » Сря 10 сеп 2008 19:00


Първо си провери радиатора.Сваля се залива се с разтвор от веро и вода от двете страни където са свързани алуминиевите таъбички с пласмасовите черупки и се надува.Тогава си показва дали тече дори и малко.Аз така губих течност и си взех чисто нов и проблемите свършиха.


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Мнениеот sportul » Сря 10 сеп 2008 19:25


я дръпни щеката за маслото


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Сря 10 сеп 2008 21:10


Няма ве братлета всичко е ток, масла, работа на мотора(пеи като синигерче :lol: ), няма пушеци, няма сажди бели ,черни,сини,и тн. но няма и течове поне видими, а антифриза си заминава безславно ,между другото почна да го губи от месец някьде, преди 4-дни му налях до мах сега отиде един прьст под мин,(има кьм 380 км). Ще отида една замерка да му направят с тези епроведки дет казвате с лакмуси и да видим какво ще кажат. Аз за това искам да сьм сигорен за да не стане така че да отворят главата да я отремонтират и после пак сьщата работа(както четах доста теми с тьрсачката). Хубаво ама при бат Славчо не вьрвят тези нешица , свалям я и ще му я изправя в главата на маистора(за главата на мотора става вьпрос). Ще пиша тези дни какво става аз не тьрпя отлагания.


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Сря 10 сеп 2008 22:50


А добре какви са начините да разбереш дали ти меша водата и маслото , какви са белезите освен , че почва да хвърля водата през ауспуха , а други белези :?


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 11 сеп 2008 0:06


Колега krastio ако се не лъжа а може и да се лъжа при наличие на вода в маслото се получава една много гнусна пяна по капачката на капака на клапаните и по пръчката за маслото. Та си мисля че ако ти вкарва антифриз същото ще да е .
А от друга страна пак ако се не лъжа ако е скапана капачката на разширителния съд на казанчето би трябвало да има проблеми пак, така и така ще промиваш по- добре сега сипи един български антифриз който като съхне прави бели петна където е изсъхнал и го огледай добре за да няма течове.
Другото е че ако имаш газова уредба трябва да и прегледаш изпарителя защото може да изпуска някъде по- път за него по маркучите. :beer


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Съб 13 сеп 2008 17:30


Колеги здравеите обещах да напиша за развитието на проблема, излезе че е от капачката на сьда за водата колкото и да не ми се вярваше. Как е излизала тази вода от там като нямаше мокро около нея не знам, но след смяната и спря да се губи. :insane


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Съб 13 сеп 2008 23:02


Под формата на пара :).


Потребителски аватар
GolfForever
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол-Шумен

Мнениеот GolfForever » Нед 14 сеп 2008 0:14


Колега извиняваи че ти се намесвам в темата но имам подобен проблем. За около 200 км губи около половин литар антифриз понякога и повече. Преди около 2 седмици видях че от троиника течеше ведимо на много капки антифриз едит приятел смени гарнитурката и го затегна но ми каза че неможел да се затегне докраи(неразбрах точно) сложел и силикон и капките видимо спряха да течат и си викам че се е получило но като гледам как се губи тоя антифриз си мисля че не е сваршил нищо или имам леки самнения за гарнитура на главата оффф обаркан сам ще се ходи на истински маистор :cry:


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Нед 14 сеп 2008 8:12


Виж сега братле ,вьрви да ти измерят антифриза за со2 , ако има наличие значи работата е ясна гарнитура, но по принцип маистора като гледа моята каза че пьрвата работа е антифриза да отиде при маслото а то ако е чисто малка е вероятноста да е гарнитура, а когато изкараш щеката за маслото симптома е ясно изразен ако има антифеиз там ( се едно в бурканче олио да налееш малко вода ) е такива говна някакви трябва да имаш по щеката. Сега тука идва друг тьньк момент , някои ще кажат не е задьлжително да го меши антифриза сьс маслото ако е някоя малка пробоина, но ако е наистина така то няма да губиш на 200км. по половин кило антифриз. Но по принцип то ще си покаже само с времето, дори и да е гарнитура (както и аз бях настроен) ще отиде кьм триста лева с там други припасвания и прочие, мисля че не е токова страшно.


Потребителски аватар
GolfForever
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол-Шумен

Мнениеот GolfForever » Нед 14 сеп 2008 9:45


маслото да чукна на дърво го проверявам всякя сутрин и си е идеално



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 86 госта