Дали е гарнитурата на главата.Проблема решен.
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Дали е гарнитурата на главата.Проблема решен.
да ви питам, защото започна по мьничко да губи антифриза. Обаче маркучите не ги издува, няма пушеци отзаде бели или други, и наи интересното че няма и никакви течове от никьде, сега четах с тьрсачката доста обаче всеки вика различно. Мене ме интересува друго, дали може да се закачи на компютар и да се каже раз издухана гарнитура и това е, а не проби разни ама чакаи сега това да видим , даи сега онова да свалим. Или да не е за комп да се закача , но да е сигурно като се каже гарнитура ,значи да е гарнитура, защото иначе са почва ама може капачката да е, ама може радиатора да ама да не се вижда, ама може капачки да са ама да не се вижда, ама може маркучи да са ама нали, ама може троиник да е ама, ама ,ама половината кола да се разглоби, и накрая да излезе пак гарнитурка.Благодаря ви предварително. Опсс забравих за колата да кажа голф-3 1.6 -75 коня само че не е АБУ а е АЕА.
Последна промяна от slavi ivanov slavov на Съб 13 сеп 2008 17:24, променено общо 1 път.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- alex929
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Дали е гарнитурата на главата.
Първо си провери радиатора.Сваля се залива се с разтвор от веро и вода от двете страни където са свързани алуминиевите таъбички с пласмасовите черупки и се надува.Тогава си показва дали тече дори и малко.Аз така губих течност и си взех чисто нов и проблемите свършиха.
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Няма ве братлета всичко е ток, масла, работа на мотора(пеи като синигерче
), няма пушеци, няма сажди бели ,черни,сини,и тн. но няма и течове поне видими, а антифриза си заминава безславно ,между другото почна да го губи от месец някьде, преди 4-дни му налях до мах сега отиде един прьст под мин,(има кьм 380 км). Ще отида една замерка да му направят с тези епроведки дет казвате с лакмуси и да видим какво ще кажат. Аз за това искам да сьм сигорен за да не стане така че да отворят главата да я отремонтират и после пак сьщата работа(както четах доста теми с тьрсачката). Хубаво ама при бат Славчо не вьрвят тези нешица , свалям я и ще му я изправя в главата на маистора(за главата на мотора става вьпрос). Ще пиша тези дни какво става аз не тьрпя отлагания.
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега krastio ако се не лъжа а може и да се лъжа при наличие на вода в маслото се получава една много гнусна пяна по капачката на капака на клапаните и по пръчката за маслото. Та си мисля че ако ти вкарва антифриз същото ще да е .
А от друга страна пак ако се не лъжа ако е скапана капачката на разширителния съд на казанчето би трябвало да има проблеми пак, така и така ще промиваш по- добре сега сипи един български антифриз който като съхне прави бели петна където е изсъхнал и го огледай добре за да няма течове.
Другото е че ако имаш газова уредба трябва да и прегледаш изпарителя защото може да изпуска някъде по- път за него по маркучите.
А от друга страна пак ако се не лъжа ако е скапана капачката на разширителния съд на казанчето би трябвало да има проблеми пак, така и така ще промиваш по- добре сега сипи един български антифриз който като съхне прави бели петна където е изсъхнал и го огледай добре за да няма течове.
Другото е че ако имаш газова уредба трябва да и прегледаш изпарителя защото може да изпуска някъде по- път за него по маркучите.

- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
- GolfForever
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол-Шумен
Колега извиняваи че ти се намесвам в темата но имам подобен проблем. За около 200 км губи около половин литар антифриз понякога и повече. Преди около 2 седмици видях че от троиника течеше ведимо на много капки антифриз едит приятел смени гарнитурката и го затегна но ми каза че неможел да се затегне докраи(неразбрах точно) сложел и силикон и капките видимо спряха да течат и си викам че се е получило но като гледам как се губи тоя антифриз си мисля че не е сваршил нищо или имам леки самнения за гарнитура на главата оффф обаркан сам ще се ходи на истински маистор 
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Виж сега братле ,вьрви да ти измерят антифриза за со2 , ако има наличие значи работата е ясна гарнитура, но по принцип маистора като гледа моята каза че пьрвата работа е антифриза да отиде при маслото а то ако е чисто малка е вероятноста да е гарнитура, а когато изкараш щеката за маслото симптома е ясно изразен ако има антифеиз там ( се едно в бурканче олио да налееш малко вода ) е такива говна някакви трябва да имаш по щеката. Сега тука идва друг тьньк момент , някои ще кажат не е задьлжително да го меши антифриза сьс маслото ако е някоя малка пробоина, но ако е наистина така то няма да губиш на 200км. по половин кило антифриз. Но по принцип то ще си покаже само с времето, дори и да е гарнитура (както и аз бях настроен) ще отиде кьм триста лева с там други припасвания и прочие, мисля че не е токова страшно.
- GolfForever
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол-Шумен
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта
