Помогнете колеги!!!Проблема е следния - сутрин паля нормално, и след 1-2 мин колата се форсира много от автоматичният смукач или поне аз предполагам така.Оборотите са много високи и се нормализират чак като загрее до нормална температура а преди не беше така - какво да предприема проверил съм всички маркучи и маркучета - здрави са.Това почна да го прави от като позастудя - не че е много студено де.... .Въобще когато колата е студена от скоро прави така - Г2 1988 .
Благодаря предварително.



Проблем Колеги!!!!! Г2 много високи обороти докат загрее
- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Ако е прецакана ампулата -нова ,няма спасение.Най-добре е да го види майстор,но ако си решил да се пробваш сам (проба-грешка)направи следното:
Ако картбуратора ти е 2е2 от дясно(поглед с/у двигателя ) под
авт. смукач има болтче с вътрешен шестограм 4 или 5 мм(виж дали е разхлабено).Когато го разхлабиш ,може да се измества по1,2мм в страни.
В книгите има как точно се регулира,но това си е работа за майстор.
Моя проблем го реших по следния начин: При загрял двигател около 40 гр.(отлепена стрелката) охлабих винта и го преместих на ляво(предполагам притваря дроселовата клапа) докато паднат оборотите(на слух)..При такава манипулация не променяш празния ход при загрял двигател.
Сложи си белег предварително за да знаеш откъде си тръгнал(може да несе получи от първия път)
Аз го направих преди 2 г. и досега работи.
Ако картбуратора ти е 2е2 от дясно(поглед с/у двигателя ) под
авт. смукач има болтче с вътрешен шестограм 4 или 5 мм(виж дали е разхлабено).Когато го разхлабиш ,може да се измества по1,2мм в страни.
В книгите има как точно се регулира,но това си е работа за майстор.
Моя проблем го реших по следния начин: При загрял двигател около 40 гр.(отлепена стрелката) охлабих винта и го преместих на ляво(предполагам притваря дроселовата клапа) докато паднат оборотите(на слух)..При такава манипулация не променяш празния ход при загрял двигател.
Сложи си белег предварително за да знаеш откъде си тръгнал(може да несе получи от първия път)
Аз го направих преди 2 г. и досега работи.
- MitkoKK
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 27 сеп 2006 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Карбуратор 1.6 Г2
Карбуратор 1.6 , ми е колата.
http://www.ruddies-berlin.de/Vergaser2E2.htm
Разгледай това ако това ти е карбуратора в позиция 26 влизат два малки маркуча от охладителната система. От там се управлява автоматичния смукач. При мен тези маркучета се бяха запушили те са с малко сечение. Антифриза ми е бистър но се запушват вече два пъти. Температурата на полусверата трябва да е като тази на двигателя. Успех !!!
Разгледай това ако това ти е карбуратора в позиция 26 влизат два малки маркуча от охладителната система. От там се управлява автоматичния смукач. При мен тези маркучета се бяха запушили те са с малко сечение. Антифриза ми е бистър но се запушват вече два пъти. Температурата на полусверата трябва да е като тази на двигателя. Успех !!!

Yonata написа:http://www.ruddies-berlin.de/Vergaser2E2.htm
Разгледай това ако това ти е карбуратора в позиция 26 влизат два малки маркуча от охладителната система. От там се управлява автоматичния смукач. При мен тези маркучета се бяха запушили те са с малко сечение. Антифриза ми е бистър но се запушват вече два пъти. Температурата на полусверата трябва да е като тази на двигателя. Успех !!!
Обикновенно се запушва термомпулата(отпушва се с"продухване" на обратно) или гарнитурата на колектора и като намалее дебита по-бавно подгряват.
Ако корпуса на смукача не загрява заедно с двигателя значи пробема е там.
golf_mania_jambol написа:зна4и има дат4ик които е и за топлата водфа там при моята гти е син тои е за оборотите..струва 20 лв. от него праи така.80 процента
Имаш предвид онзи, който отчита температурата на арматурното табло? Като се замисля има логика, защото преди доста години, след почистване на двигателя с пароструйка ми прецакаха датчика. Колата си загряваше нормално, термостата си работеше нормално, перката си включваше когато трябва, но на арматурното табло стрелката стигаше до края на "бялото" - ако ме разбираш. Смених ме го с втора употреба, понеже по магазините не намерих тогава. Проблема с отчитането на температурата на арматурното тобло го решихме, но май от тогава взе да се форсира от време на време, когато и скимне

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта