Проблем Колеги!!!!! Г2 много високи обороти докат загрее

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
MitkoKK
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 27 сеп 2006 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем Колеги!!!!! Г2 много високи обороти докат загрее

Мнениеот MitkoKK » Сря 17 сеп 2008 17:53


Помогнете колеги!!!Проблема е следния - сутрин паля нормално, и след 1-2 мин колата се форсира много от автоматичният смукач или поне аз предполагам така.Оборотите са много високи и се нормализират чак като загрее до нормална температура а преди не беше така - какво да предприема проверил съм всички маркучи и маркучета - здрави са.Това почна да го прави от като позастудя - не че е много студено де.... .Въобще когато колата е студена от скоро прави така - Г2 1988 .

Благодаря предварително.




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Сря 17 сеп 2008 18:22


колега на стария гоф го имах този проблем така и неразбрах от каде е но мога да ти кажа как ги оправях като ти вдигне оборотите натисни рязко педала на газта и би трябвало да се оправят поне аз така ги оправях моите ако не помогне тарси причината в смукача според мен


skoti

Мнениеот skoti » Сря 17 сеп 2008 19:35


Моя правеше подобен номер , по кръстовищата стоях на свободна с по 3000 оборота , проблема беше тогава в термоампулата .


Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Сря 17 сеп 2008 20:16


Колега само кажи дали си с карбуратор и модела, аз си го реших проблема случайно миналата зима. :wink:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Сря 17 сеп 2008 22:19


Yonata написа:Колега само кажи дали си с карбуратор и модела, аз си го реших проблема случайно миналата зима. :wink:


Колега и аз страдам от същия проблем и то само в зимни условия, ще ти бъда безкрайно благодарен ако споделиш решението. Мотора е 1.6 карбуратор или моно-инжекция..... нещо от сорта :roll:


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот golf_mania_jambol » Сря 17 сеп 2008 22:49


зна4и има дат4ик които е и за топлата водфа там при моята гти е син тои е за оборотите..струва 20 лв. от него праи така.80 процента


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Чет 18 сеп 2008 7:45


Ако е прецакана ампулата -нова ,няма спасение.Най-добре е да го види майстор,но ако си решил да се пробваш сам (проба-грешка)направи следното:
Ако картбуратора ти е 2е2 от дясно(поглед с/у двигателя ) под
авт. смукач има болтче с вътрешен шестограм 4 или 5 мм(виж дали е разхлабено).Когато го разхлабиш ,може да се измества по1,2мм в страни.
В книгите има как точно се регулира,но това си е работа за майстор.
Моя проблем го реших по следния начин: При загрял двигател около 40 гр.(отлепена стрелката) охлабих винта и го преместих на ляво(предполагам притваря дроселовата клапа) докато паднат оборотите(на слух)..При такава манипулация не променяш празния ход при загрял двигател.
Сложи си белег предварително за да знаеш откъде си тръгнал(може да несе получи от първия път)
Аз го направих преди 2 г. и досега работи.


Потребителски аватар
MitkoKK
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 27 сеп 2006 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Карбуратор 1.6 Г2

Мнениеот MitkoKK » Чет 18 сеп 2008 8:44


Карбуратор 1.6 , ми е колата.


Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Чет 18 сеп 2008 10:08


http://www.ruddies-berlin.de/Vergaser2E2.htm

Разгледай това ако това ти е карбуратора в позиция 26 влизат два малки маркуча от охладителната система. От там се управлява автоматичния смукач. При мен тези маркучета се бяха запушили те са с малко сечение. Антифриза ми е бистър но се запушват вече два пъти. Температурата на полусверата трябва да е като тази на двигателя. Успех !!! :wink:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Чет 18 сеп 2008 10:30


Yonata написа:http://www.ruddies-berlin.de/Vergaser2E2.htm

Разгледай това ако това ти е карбуратора в позиция 26 влизат два малки маркуча от охладителната система. От там се управлява автоматичния смукач. При мен тези маркучета се бяха запушили те са с малко сечение. Антифриза ми е бистър но се запушват вече два пъти. Температурата на полусверата трябва да е като тази на двигателя. Успех !!! :wink:


Обикновенно се запушва термомпулата(отпушва се с"продухване" на обратно) или гарнитурата на колектора и като намалее дебита по-бавно подгряват.
Ако корпуса на смукача не загрява заедно с двигателя значи пробема е там.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Пет 19 сеп 2008 0:14


golf_mania_jambol написа:зна4и има дат4ик които е и за топлата водфа там при моята гти е син тои е за оборотите..струва 20 лв. от него праи така.80 процента


Имаш предвид онзи, който отчита температурата на арматурното табло? Като се замисля има логика, защото преди доста години, след почистване на двигателя с пароструйка ми прецакаха датчика. Колата си загряваше нормално, термостата си работеше нормално, перката си включваше когато трябва, но на арматурното табло стрелката стигаше до края на "бялото" - ако ме разбираш. Смених ме го с втора употреба, понеже по магазините не намерих тогава. Проблема с отчитането на температурата на арматурното тобло го решихме, но май от тогава взе да се форсира от време на време, когато и скимне :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта