Искам да попитам дали някой се е занимавал с ремонта им?
Проблема е в платката за управление и по точно ИС 10701В2, имали някой представа къде може да се намери? С търсачка намерих само далеч на Изток и на Запад но за поръчка искат части на стойност над 500 долара. Задълбах на дълбоко защото не мога да намеря втора упортеба, а освен това ми казаха цена за една машинка 100лв.
Повредата е много гадна повреме на път стъклото на задната врата се смъкна до долу. Времето беше студено и возих двете деца, наложи се да се връщам до гаража за да го разглобя.
Ремонт на ел.стъкла на Венто - решено
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Колега сигурен ли си че си открил проблема.аз незнам как е точно схемата на тези ел.стъкла.Аз съм с Г3 и стъклото на водача си работи когато иска.гадното е когато го сваля и се пребера и немога да го вдигна за да си заключа колата.С брат ми мерихме бутона.Работи си.Сега ще вземя да меря какво идва към бутона и накрая какво отива към машинката на стъклото.Ако някой е имал подобни проблеми да казва.Иначе на мене на другото ми се къса жилото но то лесно се оправя.
И къде по-точно се намира тази Платка!!!
И къде по-точно се намира тази Платка!!!
- nikolay
- Мнения: 176
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
- Автомобил: VW Touran 2.0
- Двигател: BMM 2007
- Местоположение: Veliko Turnovo
Платката се намира вътре в пласмасовата кутия на машинката.
Сигурен съм абсолютно, защото пробвах с друга. Снощи дори си направих опитна постановка за да я пробвам извън колата. Дадоха ми за проба друга платка - от дясна брата (моята е от лява), с нея всичко е наред. Немогат да се заменят защото са огледални. Оказа се че в по новите модели платката е съвсем друга по-малка с чип монтаж и схеми от Моторола.
Сигурен съм абсолютно, защото пробвах с друга. Снощи дори си направих опитна постановка за да я пробвам извън колата. Дадоха ми за проба друга платка - от дясна брата (моята е от лява), с нея всичко е наред. Немогат да се заменят защото са огледални. Оказа се че в по новите модели платката е съвсем друга по-малка с чип монтаж и схеми от Моторола.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
И аз така предполагах но не бях сигурен.Ами колега незнам как е при тебе но при мене щом прави твзи номера веднъж работи веднъж не съм почти сигурен че е хлабава връска, пък било то и студена спойка.По същия начин ми беше платката с помпата за централното.миналата година прекарах определен брой спойки и се оправи.Тази пак почна с номерата и пак минах спойките и пак работи.Предполагам и в машинката на стъклото проблема ми е същия.Ако работи когато си иска можеш да пробваш спойките, ако не по моргите със сигурност ще намериш.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
При мен (Г3) задните стъкла също са ел. Съвсем от скоро задно ляво стъкло (изпробвано отдавна - при покупката работеше и не е пипано от тогава) почна да пропада само. При покой стои на местото си, но малко повече дупки и... До сега не е падало плътно до долу и като гледам темата - дано не се случва. При натискане на който и да е бутон - при водача или на самата врата - реакцията е еднаква:
1. Натискаш надолу (кой да е от двата бутона), кратко гадно изръмжаване (1.5 sec.) и стъклото тръгва надолу.
2. Натискаш нагоре (кой да е от двата бутона) и чуваш тик-так - все едно стъклото е до горе, но то не помръдва.
Сега при всяко паркиране отварям задна лява врата, хващам с длани стъклото от двете страни и го вдигам до горе. Отпечатъците върху стъклото са просто прекрасни...
Та да попитам:
1. Как се сваля кората и къде да внимавам (за найлона запомних)?
2. Като я сваля къде да потърся причините за проблема?
3. Има ли особености при демонтажа и трошливи неща?
1. Натискаш надолу (кой да е от двата бутона), кратко гадно изръмжаване (1.5 sec.) и стъклото тръгва надолу.
2. Натискаш нагоре (кой да е от двата бутона) и чуваш тик-так - все едно стъклото е до горе, но то не помръдва.
Сега при всяко паркиране отварям задна лява врата, хващам с длани стъклото от двете страни и го вдигам до горе. Отпечатъците върху стъклото са просто прекрасни...
Та да попитам:
1. Как се сваля кората и къде да внимавам (за найлона запомних)?
2. Като я сваля къде да потърся причините за проблема?
3. Има ли особености при демонтажа и трошливи неща?
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
При мене проблема е че работи когато си иска.Т.е. не издава ни звук нито признаци за живот при натискане,след малко натискам и си работи перфектно.Въпреки че го поверявах бутона, все о6те буди някакви съмнения.Но засега нямам никакво време и най вероятно ще е на пролет прегледа.Що се отнася до колегата "kokovanev" според мене има голяма вероятност да се е скъсало или откачило жилото.Разглобявал съм само предните врати но ако и при задните е по същия начин свалянето на кората става с дърпане на пред, като преди това трябва да развиеш два винта в самата дръжка.махаш капака на дръжката и ги развиваш.Послед почваш от някой край да откачаш кората.Все пак бъди внимателен да не я спукаш.Пласмасовите щипки който са над найлона се свалят доста трудно а й рискуваш да ги повредиш.По-добре около тях изрежи найлона.Като одола на врата въобще не го пипай за да се запази здрав и добре залепен за да не влиза вода след това.по двете релси има шейни който са много интересна зглобка.там има и пласмасов демфер между тях.При мене е напукан доста, та там има легло за един шестограм занитен към жилото.Ако той се е изхлузил или е скъсано жилото се получава твоя проблем.
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
RE:
Колеги вижте това:
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4070
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10950
п.п. Всички освен Vasseto сте далеч от Пловдив,но ако искате проблемите да бъдат отстранени .... професионално
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4070
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10950
п.п. Всички освен Vasseto сте далеч от Пловдив,но ако искате проблемите да бъдат отстранени .... професионално

- nikolay
- Мнения: 176
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
- Автомобил: VW Touran 2.0
- Двигател: BMM 2007
- Местоположение: Veliko Turnovo
kokovanev написа:Та да попитам:
1. Как се сваля кората и къде да внимавам (за найлона запомних)?
2. Като я сваля къде да потърся причините за проблема?
3. Има ли особености при демонтажа и трошливи неща?
Кората се сваля лесно:
Издъпваш пластмасата на дръжката на която е копчето по посока ка купето, там има два болта - развиваш ги. След това натискаш бутона за заключване - заключваш и го развиваш. Кората се дърпа навън. Тя е на щипки. Възможно е да счупиш някоя от тях. След това късаш найлона и разглобяваш. За да освободиш стъклото от механизма трябва да смъкнеш стъклото, на вратата има технологични отвори за това, и разхлабваш двете гайки на подемника. Трябва да застопориш стъклото към вратата за да не падне и да не се счупи, аз го направих с тиксо. Механизма се държи на три болта към вратата, разхлабваш и го вадиш. При мен имаше доста скъсани и оголени кабели.
В кайна сметка си купих нова машинка поправих кабелите и сега е ОК.
Относно найлона купих нов и го залепих с двойно лепящо тиксо.
Незнам дали са разбираеми тези обяснения, но не е сложно. Успех на всички захванали се.

- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Благодаря Ви!
Относно новата машинка - чисто нова или втора ръка?
Разумни цени за втора ръка? За нова не смея да Ви питам.
Прочетох отзиви за хубави сервизчета в Пловдив, София... Като гледам цените на услугите им са напълно приемливи. Ако някой знае за такова място в Плевен или наоколо да пише.
Питам, защото ме гази страшен грип и не разполагам с широк и удобен за работа гараж. Все пак, ако съм още жив, ще опитам да свърша работата през уикенда. Когато успея да се оправя (сам или в сервиз), ще Ви пиша какво е станало. И колко ми е струвало...
Относно новата машинка - чисто нова или втора ръка?
Разумни цени за втора ръка? За нова не смея да Ви питам.
Прочетох отзиви за хубави сервизчета в Пловдив, София... Като гледам цените на услугите им са напълно приемливи. Ако някой знае за такова място в Плевен или наоколо да пише.
Питам, защото ме гази страшен грип и не разполагам с широк и удобен за работа гараж. Все пак, ако съм още жив, ще опитам да свърша работата през уикенда. Когато успея да се оправя (сам или в сервиз), ще Ви пиша какво е станало. И колко ми е струвало...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 144 госта