
Теч в Г2
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Теч в Г2
Здравейте,отново проблем - от преди като карах в дъжд и колата се мокреше отпред и от ляво и от дясно - имаше някакви дупки отдолу(изгнило) изрязах изкърпих , но проблема си остана. Вчера обаче колата не съм я карал и отварям снощи смърди много гадно и....яснооо. Най -интересното е че стелките отгоре са сухии. А от долу плува - явно водата влиза някъде от горе???? единственото което открих е че беше запушена дупка за отичане на водата при вентилатора на парното - отпуших изчистих, после подсуших всичко вътре и днес капна за 15мин - пак всичко е вир вода - най много е отдясно отпред, Някакви Идеии - колата е с шибдах и погледнах и наливах и в 4 тръби -тече си ?????? Незнам кво да правя - таблото ли да свалям - но миризмата на мухъл ме убива д.....ба 

- stoqn_g60
- Мнения: 4380
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ADA
- Местоположение: у Софията
и аз бях така колега.провери ли за кората под чистачките дали ти е здрава ,щото на моят голф беше само 1 половинка и след едно каране в голям дъжд имаше вода навсякъде!!! намерих останалото парче кора и я сложих и си викам а сега няма да има проблем... ДА ама НЕ,на вторият по -голям дъжд беше същото мазало
след това един приятел вика абе брато ти нямаш подкалника (този който е при водача) викам а стига бе?!!
сложих го и нямам ядове вече
провери ги тия неща може да е от тях 





-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
сваляш мокета ...избушваш изолацията.
минаваш решетката на вентилатора за парното със силикон.
дори да ти е здрава кората изрязваш на половина шише от 5 л минерална вода и го нахлузваш отгоре.
минаваш отворите на жилото за скоростомера и други със силикон.
сваляш корите на вратите и гледаш как са найлоните под тях.
ако са разлепени не ги лепи.
вземи найлон на метър , 2но лепящо тиксо (тънко найлоново)....лепи ги на ново.
щипките от долу на корите като слагаш мини със силикон.
докато си махнал мокета виж капачките за отводняване ("наводняване") дали са прогнили...може от там да влиза вода...
има една капачка пластмасова на вентилаторчето на парното от долу...
махния...
самите пътища за въздуха имат нещо като изолация...там се събира вода...
каот я махнеш...ако прокапе...значи се върни на рязането на бутилка и поставянето й....
а бе има 141222 теми я земи потърси
минаваш решетката на вентилатора за парното със силикон.
дори да ти е здрава кората изрязваш на половина шише от 5 л минерална вода и го нахлузваш отгоре.
минаваш отворите на жилото за скоростомера и други със силикон.
сваляш корите на вратите и гледаш как са найлоните под тях.
ако са разлепени не ги лепи.
вземи найлон на метър , 2но лепящо тиксо (тънко найлоново)....лепи ги на ново.
щипките от долу на корите като слагаш мини със силикон.
докато си махнал мокета виж капачките за отводняване ("наводняване") дали са прогнили...може от там да влиза вода...
има една капачка пластмасова на вентилаторчето на парното от долу...
махния...
самите пътища за въздуха имат нещо като изолация...там се събира вода...
каот я махнеш...ако прокапе...значи се върни на рязането на бутилка и поставянето й....
а бе има 141222 теми я земи потърси
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- reactiven
- Мнения: 240
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
hristian37 написа:май най добре е да сваля таблото колкото и да не ми се иска и гумените изолации и да поливам с вода та да видя откъде ще протече
почти съм сигурен , че е от найлона зад вратите.И аз бях така, сухи стелки горе , долу океан! Ето така аз реших проблема...Сега е суха като кибрит, пък и шумоизолация се явява това фолио за табло...


- Ixidor
- Мнения: 340
- Регистриран на: Пон 02 юни 2008 9:19
- Автомобил: VW Bora 2.0 -- Honda CB500-R
- Двигател:
- Местоположение: сф / плд
poni написа:вероятно влиза от уплътнението на предното стъкло.и капе право върху таблото с бушоните!провери дали дунапрена над таблото е мокър!оттам покрай педалите се стича под мокета.за спасение незнам-някой колега да помага
При мен се оказа така...
Реших (или поне предполагам че съм го решил) като един вид презалепих предното стъкло със силикон. Има едни лайсни от двете страни на които се махат и под тях слагаш.
- Boyan Yordanov
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 16 авг 2006 13:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ixidor написа:poni написа:вероятно влиза от уплътнението на предното стъкло.и капе право върху таблото с бушоните!провери дали дунапрена над таблото е мокър!оттам покрай педалите се стича под мокета.за спасение незнам-някой колега да помага
При мен се оказа така...
Реших (или поне предполагам че съм го решил) като един вид презалепих предното стъкло със силикон. Има едни лайсни от двете страни на които се махат и под тях слагаш.
Доколкото виждам си с г3, а знаеш ли дали г2 ги има?
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта