Регулиране на скоростите ?
- Бързият
- Вечен БАН
- Мнения: 1778
- Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Регулиране на скоростите ?
Колеги , проблема е следния : вчера смених тая вилка с кръглата пластмаса на нея дето се намира над рейката .И от там се почнаха проблемите ... първа е на мястото на задна , втора и четвърта влизат много трудно (трябва да си играя яко докато ги нацеля ) , трета е на мястото на първа , а задна трябва да дръпна лоста много яко наляво за да влезе ..... с две думи не е както бяха преди
Опитахме с един колега да ги регулираме ама естествено не му се занимаваше много ... Кажете какво да правя ? 
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Амчи,цялата философия на превключването на скоростите в твоя ( и моя) случай е една щанга,тръгваща от скоростния лост и свършваща там някъде,преди вилката с топката.От нейното съединение с лостовата система,преди скоростната кутия се намества грубо превключването.Фино се наглася от пластмасовото шарнирно съединение на скоростния лост,там има една пластмасова топка,която се мести ексцентрично и регулира превключването на скоростите.Къде е? Под коженото калъфче на скоростния лост.Има един болт,който се развива леко с имбус (или лимбус/инбус,както там се казва инструмента),върти се и се наглася. Трудно ми е да разясня как точно, махаш кожата и ще видиш.Първо пробвай от там,ако не стане - от там,където написах първо.
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Бързият написа:Тази "ябълката" под кожата на скоростите я имам и нея но нямах време да я сменя . Освен след като я сменя и нея и тогава да регулирам ? Ама сам май няма как да ги направя .
Преди да смениш (никак не е лесно да я смениш,трябва ауспух да се сваля.....) я развърти и ще видиш,че от нея се регулира положението на скоростния лост.
- Бързият
- Вечен БАН
- Мнения: 1778
- Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
andro_ написа:Амчи,цялата философия на превключването на скоростите в твоя ( и моя) случай е една щанга,тръгваща от скоростния лост и свършваща там някъде,преди вилката с топката.От нейното съединение с лостовата система,преди скоростната кутия се намества грубо превключването.Фино се наглася от пластмасовото шарнирно съединение на скоростния лост,там има една пластмасова топка,която се мести ексцентрично и регулира превключването на скоростите.Къде е? Под коженото калъфче на скоростния лост.Има един болт,който се развива леко с имбус (или лимбус/инбус,както там се казва инструмента),върти се и се наглася. Трудно ми е да разясня как точно, махаш кожата и ще видиш.Първо пробвай от там,ако не стане - от там,където написах първо.
Казвай какво пиеш
п.п Открих си теч на охладителната система докато бърках отпред за да затегна вилката . Разреденият антифриз вреден ли е за кожата ?
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Бързият написа:Казвай какво пиешЕвала колега , въпреки ще е разбира ябълката пак ги нагласих както бяха ама си е доста играчка
![]()
п.п Открих си теч на охладителната система докато бърках отпред за да затегна вилката . Разреденият антифриз вреден ли е за кожата ?
Пия бира!
Относно антифриза - измий се с водица.
Щом не си пил от него,няма проблеми.
